Vouwwagen / Motortrailer projectje te koop!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mechanism

MF veteraan
3 jun 2009
10.135
3.275
Ik heb (al een tijd) een Jamet vouwwagen staan. Degene die wel eens vaker een vouwwagen naar motortrailer heeft omgebouwd weet dat een Jamet een geweldige basis hiervoor is (mede vanwege de plaatsing van de as, redelijk in het midden, en omdat het chassis vierkant is en geen slappe Alpenkreuzer triangel.

Goede punten:
Met originele beplating
Helemaal kaal van binnen
Chassis is gegalvaniseerd en dus keihard
Hij is geremd en met goede bedrading
Goede as

Agendapunten:
Vloertje is minder
Beschadigingen op de achterlichten.
Geen neuswiel

Super punt: *O*
Je krijgt er 2 NIEUWE SAVA CARGO bandjes bij (zelf monteren!). Deze banden zijn goedgekeurd om 130 mee te rijden (in het buitenland wel te verstaan) en hebben mij €94,- gekost.

Lengte (binnenwerks) 207cm
Breedte (binnenwerks, maar wel de gehele breedte incl. de zijvakken): 141cm
Breedte van de zijvakken: 33cm
Dus zoals hij nu is, is de middenstrook +/- 75cm breed

Ophalen in Soest en niet zeuren prijs: €140,-
Dus eigenlijk koop je dan een vouwwagen voor €46,-

Foto volgt..
 
Laatst bewerkt:
full


Bloemetje, verrot dekzeil, pallets en stalen buizen zijn niet inbegrepen.
 
Van deze vouwwagentjes is een mooie motoraanhanger te maken hoor. Heb ik zelf ook gedaan van exact hetzelfde model.

full

full

full

full

full

full

full

full

full

full

full
 
B.B.I.L bedankt :}

Ik wist dat er ergens op MF een afgebouwd exemplaar was op basis van exact dezelfde vouwwagen, maar kon hem niet vinden.

Dusss lieve kijkers, het is exact dezelfde, maar dan met wat werk. Mag ook wel voor zo'n nette prijs ;)
 
Bij ons moeten er alleen twee motoren op, vandaar mijn vraag voor de (binnen) afmetingen.

We hebben wel interesse maar als er maar 1 motor op past dan schiet het niet op. :Y
 
Zojuist een herfstbui getrotseerd:

Lengte (binnenwerks) 207cm
Breedte (binnenwerks, maar wel de gehele breedte incl. de zijvakken): 141cm
Breedte van de zijvakken: 33cm
Dus zoals hij nu is, is de middenstrook +/- 75cm breed

Het chassis loopt door tot de randen, dus je kan er ook gewoon een groot platform van 207 X 141 van maken, maar dan zit je wel met 2 wielkastjes.
 
Zojuist een herfstbui getrotseerd:

Lengte (binnenwerks) 207cm
Breedte (binnenwerks, maar wel de gehele breedte incl. de zijvakken): 141cm
Breedte van de zijvakken: 33cm
Dus zoals hij nu is, is de middenstrook +/- 75cm breed

Het chassis loopt door tot de randen, dus je kan er ook gewoon een groot platform van 207 X 141 van maken, maar dan zit je wel met 2 wielkastjes.

Dat is voor twee motoren wat te krap helaas! B|
 
Is ook meer geschikt voor 1 motor en een bult bagage. Hij heeft veel opbergmogelijkheden als je de zijvakken in stand houdt, zoals B.B.I.L dat heeft gedaan.
 
O en, nu extra aantrekkelijk, want met een trailer kan je alsnog touren met je (binnenkort niet meer wegenbelastingvrije) klassieker.
 
Recessie??? Zo duur is hij toch niet :?

Straks moet ik hem nog op Marktplaats zetten :X
 
Niet duur en een mooi aanhangertje, als je er iets moois van wil maken zoals in de post van B.B.I.L. dan zal het prijsplaatje er wel heel anders uit zien. Maar buiten dat, mooie kar en een leuke prijs, die verkoop moet lukken zou ik denken.
 
Laatst bewerkt:
Zeker, maar een elementaire 1 motor trailer ervan bouwen kan ook, chassis is een rechthoek, dus plaatje botonplex er in en gaan ;)
 
Bod van €90 staat, wie biedt meer?

Als er voor de 30ste van deze maand geen hoger bod is mag hij nog weg voor dat geld ook! ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan