Twee inrijklemmen te koop

G.C.

Die hard MF'er
Donateur
22 dec 2023
658
745
Truzement
Ik heb 2 van onderstaande inrijklemmen gekocht om een hier een stand van te maken op een hoekprofiel voor in onze Caddy.
Helaas is dit miskoop, weet niet wat ik verkeerd doe, maar onze 17" passen er op kleinste stand wel in maar klemmen niet. Ook is inrijbek, voorzijde een te grote hoek. Waardoor deze niet om band klemt, nu is dat wel aan te passen maar ik koop liever een paar passende klemmen die wel voor mijn doel geschikt zijn.
Kunnen helaas niet meer retour aangezien ze eerst 3 maanden in garage hebben gelegen voor ik ze eens in elkaar ging zetten.

Ik denk dat ze beter geschikt zijn voor montage op een kar.
Doe maar leuk bod, zijn dus gewoon nieuw, alleen in elkaar gezet.

Gezien het gewicht liefst ophalen.

Deze klemmen dus
nl%2FMTCQLTCJ3000BHS01V0%2Foriginal_img-v5%2Fmotorcycle-front-tire-chock-m100-1.2.jpg
 
Het is wel de bedoeling dat je de motorfiets nog aan de vloer van de trailer/busje vastsjort, en wel zo dat deze naar voren dus in/tegen de klem getrokken wordt.
Bij die andere zul je dat ook moeten doen, anders ligt de fiets bij de eerste oprit naar de snelweg al op de zijkant.
Ik span hem vaak nog op met een spanband door de (holle) voorwielas en dan om het voorste paaltje heen en spannen maar.

Dit: https://www.datona.nl/dagdeal-wielharnas-voor-motorfietsen-gratis-spanbanden/ is een goede oplossing om de motor goed in de inrijklem te trekken.
 
Laatst bewerkt:
Dat snap ik, heb ook zo'n wielharnas en een klein spanbandje voor door voorwiel en voor vanaf stuur naar beneden, maar het is wel de bedoeling dat je motor er in de garage in recht blijft staan. En de kantelklem om het wiel zit, dat is hier dus niet het geval.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan