rzwanink
I need Vitamin Sea
- 5 jun 2010
- 5.671
- 4.876
Afgelopen Woensdag ben ik aangereden door een automobilist.
Toen ik vandeweek ben wezen kijken naar de schade hebben we hem toch ook even gestart.
ik was er niet zo bang voor om dit te doen. Sleutel erin, draaien, vboost zoemertje, benzine pomp hevig aan het tikken. Is ook logisch omdat hij op zijn kant heeft gelegen en er uit de carbs volgens mij wat peut lekte.
Bij het starten liep hij niet zo mooi. Technisch als ik ben ga ik ervan uit dat er teveel benzine in een of 2 van de carbs zit en misschieb ook nog wel in de cylinder(s).
Wat kan ik nu het beste doen? of zijn er nog andere dingen om op te letten?
Belangrijk om te weten bij de keuze de vmax te houden of weg te doen.
Toen ik vandeweek ben wezen kijken naar de schade hebben we hem toch ook even gestart.
ik was er niet zo bang voor om dit te doen. Sleutel erin, draaien, vboost zoemertje, benzine pomp hevig aan het tikken. Is ook logisch omdat hij op zijn kant heeft gelegen en er uit de carbs volgens mij wat peut lekte.
Bij het starten liep hij niet zo mooi. Technisch als ik ben ga ik ervan uit dat er teveel benzine in een of 2 van de carbs zit en misschieb ook nog wel in de cylinder(s).
Wat kan ik nu het beste doen? of zijn er nog andere dingen om op te letten?
Belangrijk om te weten bij de keuze de vmax te houden of weg te doen.