AdventureGirl
MF veteraan
@Steff
Heel leuk om te lezen dat dit topic heeft meegeholpen bij de selectie. Nooit gedacht dat het nog eens voor zoiets zou worden gebruikt.
Dat is inderdaad leuk om te lezen... echt... top!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
@Steff
Heel leuk om te lezen dat dit topic heeft meegeholpen bij de selectie. Nooit gedacht dat het nog eens voor zoiets zou worden gebruikt.
Ik denk dat het is zodat dat ding in ieder geval goed 'op gang' kan komen.
Het gaat opschieten. Is de te volgen route al bekend?Tickets zijn geboekt! 19 juli tot 2 aug beleef ik mijn avontuur in Vietnam. Ik heb het boek ook besteld, leek mij wel mooi.
Tot nu werkt alles nog zonder aanpassingen. Hoewel..... werken?Minh heeft dit van internet. Het kan dus zijn dat ik voorlopig niet post. Ik ga wel wat proberen.
Vanaf 9/6, cable will be completely disconnected. Plan to operate again around 17/6.
Gmail and other services outside VN will be difficult to access.
Advice to improve: change DNS to:
Singapore 165.21.83.88 Alternate: 165.21.100.88
Google: 8.8.8.8 Alt. 8.8.4.4
US 4.2.2.5 Alt 4.2.2.6
Or create Virtual Private Network (VPN)
Đứt cáp quang AAG, làm gì để vào Gmail, Facbook, Youtube nhanh hơn? | Báo Giao thông
Huilen zou ik!!Tot nu werkt alles nog zonder aanpassingen. Hoewel..... werken?
Gisteren kostte het downloaden van een bestand van 8M bijna 3 uur en een email van 70 k 5 minuten zuivere downloadtijd, exclusief alle tijd voor het herhaald opnieuw opstarten.
Nee, vrolijk wordt je er niet van.....