Ellan Vannin
MF veteraan
Whahaha maar het is denk ik wel zo dat iedereen (behalve westerlingen) er vrede mee heeft, het accepteert en dat niemand zich eraan ergert
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Dat is natuurlijk wel handig, maar wat betreft het zebrapad is het in Belgie niet veel anders. Wanneer ik met de honden ga wandelen en ik wil bij een zebrapad oversteken sta ik soms letterlijk tegen de rand van de weg aan minuten te wachten. (ze denken waarschijnlijk dat ik op de bus sta te wachten). Een op de honderd stopt wel, en tot nu toe hierdoor al 4 keer kop-staart botsing voor het zebrapad, en talloze bijna aanrijdingen.
dat moet je hier (Tongeren Belgie) echt niet doen want je wordt gewoon omver gereden, althans hier op de gewestweg. Staat nochthans goed aangegeven met borden vooraf, zebrapad en verlichte borden boven de weg.mijn ervaring in belgie is juist (net als in NL in de wat grotere steden) is dat men niet meer links of rechts kijkt maar gewoon klakeloos het zebrapad oploopt, als ik er in belgie een zie dan kijk ik minstens 3 keer van te voren zodat ik niemand plat rijd
~FredVN schreef op 10 april 2013 @ 03:48b]
Visum in Holland
Nota
Normaal krijg je geen nota voor het visum, Als je ook een annuleringsverzekering voor je vlucht afsluit, vraag dan een nota voor het betaalde bedrag. Als je van de verzekering gebruik moet maken kun je ook het visum claimen. De verzekeringsmaatschappij vraagt dan om een nota. Op dit moment speelt dit bij iemand en ik weet dus nog niet hoe de verzekering zal reageren op alleen een kopie van het visum in het paspoort..