Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Denk het niet dat het past,85-87 zijn toch anders,jij heb waarschijnlijk een vf1000ff,die is gemaakt van 85 tot87,onderdelen
voor de carbs zijn bij CMSNL te koop,
Wat de weinig belangstelling betreft,tja de motor ziet er niet erg netjes uit,met enig opknap/schoonmaakwerk zou er waarschijnlijk wel meer interesse zijn.Honda VF1000F 1985 (F) parts lists and schematics
✓ VF1000F 1985 (F) parts lists and schematics ✓ Easy repairs with Honda diagrams ✓ Free access!www.cmsnl.com
Ik niet zozeer dat de hoogte het op gaat lossen, het is meer de afstand tot aan het stuur waardoor ik nu niet lekker zit. Dit zal met verhogen uiteraard wel iets beter zitten, maar ik ben bang dat het te weinig zal zijn.Voor wat de verhoging van de clip ons betreft zou dit een mooie oplossing zijn,maar of
dat voor de vf pas te maken is weet ik niet,vorkpootdiameter is 41mm van de VF en VFR dus dat zou wel passen,maar het is de vraag
of de kabels en leidingen die extra verhoging kunnen halen.
Tip van de dag: clip-on verhogers
Hallo mede-VFR gespuis, Zoals in dit topic beloofd heb, zal ik hiervoor even een apart topic openen, namelijk: clip-on verhogers. Onlangs via Ebay besteld uit de UK, omdat ik eergisteren alweer 37 geworden ben en de VFR iets geschikter wil maken voor langere trips. De verhogers verhogen de clip-o...www.vfroc.nl
Of deze 41mm Superbike Street Fighter Risers | Amazingly LOW Prices! : zou op de plek van de clip-ons worden bevestigd, daarop dan een superbike stuur met alle controls etc. Weet niet of je contactslot dan nog goed bereikbaar is...
Wat moet ik precies meten? Het gaat meer om de vorm van de pakking lijkt mij?Vwb de carb kits. Meet wat je nu hebt en bel Roukama.
Waar je wel mee te maken gaat krijgen is dat bij zo,n superbike stuur je alles waarschijnlijk zal moeten verlengen,dus leidingenHeldere uitleg, dank! En je hebt gelijk over het opknap/schoonmaakwerk. Bij CMSNL zijn de prijzen bizar hoog, maar ik zie wel andere passende motoren bij deze carbs staan en dat maakt het zoeken wat makkelijker.
Ik niet zozeer dat de hoogte het op gaat lossen, het is meer de afstand tot aan het stuur waardoor ik nu niet lekker zit. Dit zal met verhogen uiteraard wel iets beter zitten, maar ik ben bang dat het te weinig zal zijn.
Dit is wel een hele mooie oplossing! Bedenk me nu wel opeens dat de VF de zekeringen op de kroonplaat heeft zitten. Straks maar even meten
Wat moet ik precies meten? Het gaat meer om de vorm van de pakking lijkt mij?
Waar je wel mee te maken gaat krijgen is dat bij zo,n superbike stuur je alles waarschijnlijk zal moeten verlengen,dus leidingen
en kabels,alles bij elkaar toch ook weer een aardig bedrag,als het al te krijgen is,leidingen is geen probleem die kan je op maat
laten maken,elektrische kabels kan je verlengen,maar bedieningskabels of je daar aan kan komen is maar de vraag,al zijn die
eventueel ook nog wel zelf te maken.
Die setjes passen. De dichting, o-ringen en vlotternaald zijn voor alle typen gelijk.Enig idee of de carb-revisiekits van een VF1000F van 84-85 ook op de 87'er past? CARBURATEUR REP.SET CAB-H3 HONDA NT/NTV/VF/XLV [81003003/7241029/CAB-H3] - €16.95 : Motoronderdelen Roukama!, De meest complete motorfiets onderdelen winkel van Nederland, dagelijks open!
Helder, dank!Die setjes passen. De dichting, o-ringen en vlotternaald zijn voor alle typen gelijk.
Het enige waar je even goed naar moet kijken is de zitting van de vlotternaald. Enige verschil bij deze setjes is een 1.6 of 2.4 doorlaat in deze vlotter zitting. Mochten ze overeenkomen met de oude, kun je de nieuwe plaatsen, ander dien je de bestaande zitting te gebruiken met een nieuwe vlotternaald.
LSL biedt een kroonplaat adapter aan waarmee je een Superbike stuur kunt monteren die ook dichterbij staat.Jullie zitten hier natuurlijk al tijden in spanning of bovenstaande nu klopt of niet .
Dan nu dus maar het verlossende woord, ja het past en nee als je een lsl kroonplaat besteld krijg je geen kroonplaat maar een soort adapterplaat die wel mooi is afgewerkt maar niet mooi aansluit op de bestaande kroonplaat.
Bekijk bijlage 1596625
Bekijk bijlage 1596626
De stuurklemmen liggen wel ver genoeg naar achteren zodat je normaal een stuur kunt monteren (dit is geen stuur maar elektra huis bij gebrek aan beter)
Bekijk bijlage 1596627
Al met al is het veelste lomp en esthetisch zeker geen verbetering. Deze mag dus weer retour.
LSL biedt een kroonplaat adapter aan waarmee je een Superbike stuur kunt monte ren die ook dichterbij staat.
Voor mij was het geen oplossing maar misschien ben jij er mee geholpen.
Ik heb een 750 maar de kroonplaat is hetzelfde bij beiden zover mij bekend.
Dat heeft de 750 ook hoor. Ik heb hem gewoon verplaatst. Twee gaatjes boren in het topkuip frame, draad in tappen en hopakee.Helaas gaat het niet passen. De VF1000FF heeft inderdaad de zekeringen op de kroonplaat, dus een superbike-stuur gaat niet passen. Ook de kabels zijn krap qua lengte wat RG-Gamma aangeeft, dus dat gaat veel meer werk zijn.
Op dit moment liggen de carbs los van het blok, wachtend op de revisiesetjes. Vandeweek kan de VF weer veilig de weg op
Dank voor alle tips! Vandaag de nieuwe pakkingen geplaatst en nog wat kleine dingetjes aangepast, de VF draait weer als een zonnetje.
Heeft er iemand een voorvork of vorkpoten over en te koop? Het anti-duiksysteem lijkt niet helemaal lekker te werken, ook niet na open maken en schoonmaken. De vorkolie is al vervangen.
Dat heeft de 750 ook hoor. Ik heb hem gewoon verplaatst. Twee gaatjes boren in het topkuip frame, draad in tappen en hopakee.
Ik heb vorkpoten voor een VF1000f2 liggen waarvan de keerringen vervangen moeten worden. Een nieuw setje keerringen heb ik er ook bij.
Wees maar blij,echt een mislukt systeem,ik had vroeger een Suzuki waarbij dat systeem wel goed merkbaar werkte,gevolg is datHet anti dive deed af fabriek al weinig....
Wat verwacht je er van (dat er nu niet gebeurd)?
Het anti dive deed af fabriek al weinig....
Wat verwacht je er van (dat er nu niet gebeurd)?
Endo turnWat is er anders aan jouw oprit? Drempel?
Of probeer je een stoppie a la Jack Miller?