Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ff filmpje op youtube kijken, met van die kleine spanbandjes gaat het prima hoor!Ik heb van de week m'n carbs eruit gehaald en al m'n vingers nog , ben vooral bevreesd om ze er weer terug in te krijgen.
Het is iig niet voor niks, bij alle 4 zaten er sproeiers verstopt.
Nieuwe dempers. Komt nog een stickertje over het merk.
#me2Ik krijg de melding dat ik geen permissie heb om de afbeelding te zien
Ff filmpje op youtube kijken, met van die kleine spanbandjes gaat het prima hoor!
Met de YouTube instructie zaten ze er idd zo weer in, inderdaad met een spanbandje op de achterste cilinders trekken en als de de voorste rubbers er dan schuin tussen hebt zitten druk je hem er zo vast in.
Nu hopen dat er niet ergens nog iets lekt
Glasparel stralen of schuren met scotch brite , ontvetten met remreiniger of thinner, hittebestendige primer van Motip , VHT of Rust-Oleum er op spuiten , als de primer goed uitgehard is met scotch brite licht opschuren (droog), ontvetten met remreiniger of thinner en nadrogen met een doek , daarna hittebestendige verf spuiten van de zelfde fabrikant als waarvan je de primer hebt gebruikt.Uitlaat van de onderdelenmotor aan het schoonmaken,collector ziet er nog redelijk uit,iemand ervaring met hittebestendige verf,houdt dat een beetje of is het verstandig om er bv eerst zinkverf overheen te spuiten?
Bekijk bijlage 1389550
De dempers zijn in dezelfde staat,moeten ook goed aangepakt worden met een staalborstel op sommige plekken,linker demper heeft een extra lipje waar een rubber aan zit voor de middenbok,maar die heb ik niet op het span,onder dat lipje zit wel een slechte plek die ik goed moet aanpakken en dan wil ik de dempers ook monteren.De collector ziet er idd nog erg goed uit btw. De Dempers ook? al ga je die niet gebruiken op het span natuurlijk.
Gaat dat rechts wel passen met de bak? Lijkt me dat daarom juist dat aparte systeem gebouwd is.De dempers zijn in dezelfde staat,moeten ook goed aangepakt worden met een staalborstel op sommige plekken,linker demper heeft een extra lipje waar een rubber aan zit voor de middenbok,maar die heb ik niet op het span,onder dat lipje zit wel een slechte plek die ik goed moet aanpakken en dan wil ik de dempers ook monteren.
Ik ga het gewoon proberen,zou moeten kunnen,alleen de schokbrekers die er nu zitten en er niet horen zouden roet in het eten kunnen gooien,er zit een monoshock die het niet meer doet,daarom zijn er twee normale schokbrekers bijgeplaatst.Gaat dat rechts wel passen met de bak? Lijkt me dat daarom juist dat aparte systeem gebouwd is.
Ik mag hier sinds vanavond ook meedoen . Ik heb een VF750F Interceptor uit '83 opgehaald. Heeft twee jaar buiten moeten slapen en de laatste 1,5 jaar stil gestaan. Met een verse accu erin deed alle verlichting het en ging de startmotor rond dus dat bied hoop. Het eerste euvel is dat de sloten van de tank en het zadel niet open willen. Dan als eerste maar eens alle vloeistoffen, filters en bougies vervangen, de kleppen stellen en eens kijken of er nog leven inzit. Heeft iemand toevallig een (digitaal) werkplaatshandboek liggen?
Bekijk bijlage 1386774
Lijkt deze wel?
Zit er een Hagon schokker in ?
Doen ze het nu? Als ik uitlog zie ik ze gewoon.Ik krijg de melding dat ik geen permissie heb om de afbeelding te zien
Ja nu zie ik ze wel.Doen ze het nu? Als ik uitlog zie ik ze gewoon.
Ik zou zeggen dat het hem is idd, stalen remleidingen (alleen het onderste gedeelte), valschade aan de topkuip, kort achterspatbord en dezelfde sleutelhanger. Ik zal zo eens kijken wat voor achter vering erin zit.
Waar komt jouw foto vandaan?
Edit: er zit inderdaad een Hagon schokker in
Hi Ik heb deze motor 3 jaar geleden uit een garage gehaald. Had daar zo'n 10 jaar gestaan nadat ze geprobeerd hadden de carburateurs te repararen. Banden plat, ketting vast, tank verroest en achterschok vast, olielek, ga zo maar door.
Heb toen de carbs gereinigd en samen met the Dutchy weer compleet gemaakt. Zitten nu dynojet sproeiers in (zijn wat groter) Koppeling cylinder gereno'd, remmen nieuwe blokken en olie, leidingen, ketting set, brandstof filter en leidingen vernieuwd en toen nieuwe banden. Heb er een paar maanden mee gereden en toen doorverkocht omdat ik een nieuwe kawa heb gekocht. Mijn laatste kennis van zaken was dat de kettingspanner(s) lawaai maakten en daat had ik niet zoveel zin meer in.Niet duur maar veel werk.
Op zich is de machine compleet en heeft niet veel kilometers maar heeft wat beschadigingen. sterkte ermee
Zo, staat 'm heel mooiNieuwe dempers. Komt nog een stickertje over het merk.