Verzamelpunt Amsterdam/Nieuwegein MFMM 2011

bij deze meld ik me aaaaann :W

en hoop op een mooi en gezellig dag :9
en waarschijnlijk met twee andere vrienden :}

zijn er nog mensen die uit de buurt van zaandam komen . Mischien kunnen we dan afspreken bij de BP op de A8 en dan met z'n alle richting tafelbergweg gaan

Begint al een leuk groepje te worden zo :Y

ff pagina taggen waar ligt die foodstrip precies? kan die weg wel vinden maar snap ni wat er met foodstrip bedoeld word? de sizzlingwok?

ff pagina taggen waar ligt die foodstrip precies? kan die weg wel vinden maar snap ni wat er met foodstrip bedoeld word? de sizzlingwok?
Ik heb voor het mfa topic de meetingplekken in kaart gebracht het is de onderste.
168313_200044443342453_100000106973710_806997_617387_n.jpg

bp ijdoornlaan ook een meetingplek? is lekker dichtbij voor mij(om de hoek)

bp ijdoornlaan ook een meetingplek? is lekker dichtbij voor mij(om de hoek)

Niet voor de meet die de TS organiseert :N . Wat Devil T laat zien is een algemeen kaartje, van MFA (ander topic), waar toevallig ook Foodstrip op staat ;)

De Foodstrip is dus gewoon dat terrein met de burger king, macdonalds, etc. in zuidoost, in de openingspost staat in de locatiebeschrijving een link naar google maps. krijg de link niet werkend.....

Ik zit op de afgesproken tijd voor de burgerking een milkshake weg te werken. :+

Edit: aanwezigenlijst geupdate. :)

Laatst bewerkt:
skylight ik rijd met nog een vriend eerst vanuit heerhugowaard naar amsterdam foodstrip, mischien samen ff meete daar in de buurt?

all black ;) kom nog met een cb 600 f en mischien nog meer speelgoed :)

Aardig wat vlot spul aanwezig zo te lezen, ga ik het nog bijbenen achterin :+ ?

Nee Heleen, jij gaat 'm niet inkoppen B|

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan