Bikermama
MF veteraan
Als het goed is ga ik achteraan rijden met GPS, dus ik vang je wel op . Gaan we gezellig samen al toeren van de omgeving genieten
Ohjaaaaaaa mag ik dan bij jou op schoot zitten en magna'tje aan een sleeptouwtje meeslepen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Als het goed is ga ik achteraan rijden met GPS, dus ik vang je wel op . Gaan we gezellig samen al toeren van de omgeving genieten
Ohjaaaaaaa mag ik dan bij jou op schoot zitten en magna'tje aan een sleeptouwtje meeslepen
Hmmm mams moet er nog even over nadenken de MF chopperlovers gaat ook gezamenlijk die kant op dusssssss sjaMoeten we er wel twee zijwieltjes aan sleutelen, tegen het omvallen tijdens het slepen . Komt goed hoor, gewoon gezellig mee gaan .
effe een treitervraagje
is er ook een gezamelijke terugrit of is het bij aankomst ieder voor zich?
tevens, word dat ook weer een tour of linea recta....
L-I
Schrijf mij er maar bij...
Misschien meer die uit de richting Alkmaar, Hoorn of Purmerend komen ???
Ik heb de verkeerde bedankt. TOMMY bedankt.
Alle plaatjes en foto's staan op z'n kop . Is dat alleen bij mij of heeft iedereen dat.
Moet even wachten op me nieuwe rooster halverwege deze maand en dan hopen dat voor 8 mei beide banden van de blade vervangen kunnen worden anders ben ik er ook wel bij :D
Ik ben er bij :d
Ik kom uit zelf Almere, maar ik rij vanaf Bovenkarspel (via Hoorn) of vanaf Amstelveen...ligt er een beetje aan waar mn motor staat op dat moment.
Laten we het hopen, wordt in ieder geval weer een topmeeting Je staat er in, gezellig!