Paul_K
MF veteraan
- 22 jul 2009
- 13.581
- 2
WHAHAHa heeft de organisatie geen rekening mee gehouden...mensen met moeders
Zijn er nog een hoop van ook.......
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
yha check!! Present
is het gelukt?Toegevoegd!
is het gelukt?
okayVolgens mij wel, morgen even testen.
Mag ik ook mee rijden
Hoe meer mensen, hoe gezelliger!
*toegevoegd*
oliekoel, heleen? niet in de lijst?
uhm heb een eigen groepie , eerst verzamelplekkie bakkie doen en dan door, andere route dan jullie hier (korter ) en effe langs me ouwe buurt (daar is verzamelpunt)
mot ook wat vroeger vertrekken
zijn wel met 3/4 man maarja.....
stilletjes hoop ik dat iedereen afzegt en ik gewoon met jullie meerij
door gebrek aan hoeveelheid aanmeldingen zeg je hierbij af en rij je met ons meeuhm heb een eigen groepie , eerst verzamelplekkie bakkie doen en dan door, andere route dan jullie hier (korter ) en effe langs me ouwe buurt (daar is verzamelpunt)
mot ook wat vroeger vertrekken
zijn wel met 3/4 man maarja.....
stilletjes hoop ik dat iedereen afzegt en ik gewoon met jullie meerij
door gebrek aan hoeveelheid aanmeldingen zeg je hierbij af en rij je met ons mee
Kheb er dan ook zin in
door gebrek aan hoeveelheid aanmeldingen zeg je hierbij af en rij je met ons mee
ik wacht nog steeds op een verlagingssetje motorbeurs vertragingen en er schijnt iemand daaro rond te lopen die het leuk vind om spullen te verstoppen *joy*Ik trek die van mij uiterlijk eind deze week uit mn bed, die heeft dan wel genoeg geslapen. Luft in die reifen en gaaaaaaaaaaaaaaaaaaan
dude ERROR! jij sluit met de bende van ellende bij ons aan
heel subtiel
breng me niet vroegtijdig op ideeën
tis nog een ver van mijn nest show dus....time will tell!
edit:
waarom sluiten jullie je niet gewoon bij mij aan iedereen blij
mama gaat voor jullie gewoonweg to slow dus mama gaat maar op eigen gelegenheid en snelheid want anders moeten jullie te langzaam en dan vallen jullie mss nog wel om op die racebakken en dat moest maar niet gebeuren he