Dit is een voor mobiel geoptimaliseerde pagina die snel laadt. Als je de volledige pagina wilt laden, klik dan hier.

Verzamelpunt Amsterdam/Nieuwegein MFMM 2011

Ohjaaaaaaa mag ik dan bij jou op schoot zitten en magna'tje aan een sleeptouwtje meeslepen

Moeten we er wel twee zijwieltjes aan sleutelen, tegen het omvallen tijdens het slepen . Komt goed hoor, gewoon gezellig mee gaan .

Moeten we er wel twee zijwieltjes aan sleutelen, tegen het omvallen tijdens het slepen . Komt goed hoor, gewoon gezellig mee gaan .
Hmmm mams moet er nog even over nadenken de MF chopperlovers gaat ook gezamenlijk die kant op dusssssss sja

Laatst bewerkt:
effe een treitervraagje
is er ook een gezamelijke terugrit of is het bij aankomst ieder voor zich?
tevens, word dat ook weer een tour of linea recta....
L-I

effe een treitervraagje
is er ook een gezamelijke terugrit of is het bij aankomst ieder voor zich?
tevens, word dat ook weer een tour of linea recta....
L-I

Terugrit ben ik er in ieder geval niet bij, ga daarna misschien nog touren. Lijkt me trouwens ook niet handig, moet je elkaar ook weer zien te vinden en zoeken

Met een tour erheen, zie startpost voor de route. Eerste stuk is snelweg, vanaf Nieuwegein duiken we de snelweg af en gaan we lekker binnendoor over onder andere de Lekdijk

heenweg is mij al duidelijk paul staat allemaal uitgeschreven in de OP
hoe en wat...

dus ieder voor zich op terugweg....
duidelijk

Laatst bewerkt:
Ahhh, ja, nu lees ik het goed . Had per abuis over het verwijswoord 'dat' heen gelezen

Zeer waarschijnlijk dat ik in Amsterdam aanwezig ben op het verzamelpunt
zover ik zie is er geen haarlem meeting oid. in de buurt.

Kan ik ook nog met jullie mee vanaf amsterdam.
Ik kom zelf uit zaandam

he gixxer bedankt. Natuurlijk veel leuker om met jullie dan in me eentje te rijden

Schrijf mij er maar bij...

Misschien meer die uit de richting Alkmaar, Hoorn of Purmerend komen ???

Hopen dat er nog meer bij komen maar dat zal wel . Het is pas over een maand.

Alle plaatjes en foto's staan op z'n kop . Is dat alleen bij mij of heeft iedereen dat.

Moet even wachten op me nieuwe rooster halverwege deze maand en dan hopen dat voor 8 mei beide banden van de blade vervangen kunnen worden anders ben ik er ook wel bij :D

Ik ben er bij :d

Ik kom uit zelf Almere, maar ik rij vanaf Bovenkarspel (via Hoorn) of vanaf Amstelveen...ligt er een beetje aan waar mn motor staat op dat moment.

Moet even wachten op me nieuwe rooster halverwege deze maand en dan hopen dat voor 8 mei beide banden van de blade vervangen kunnen worden anders ben ik er ook wel bij :D

Laten we het hopen, wordt in ieder geval weer een topmeeting

Ik ben er bij :d

Ik kom uit zelf Almere, maar ik rij vanaf Bovenkarspel (via Hoorn) of vanaf Amstelveen...ligt er een beetje aan waar mn motor staat op dat moment.

Je staat er in, gezellig!

Laten we het hopen, wordt in ieder geval weer een topmeeting Je staat er in, gezellig!

En anders kom ik zoiezo wel even naar het meeting punt aan de start om daar te koekeloeren als het rooster het toelaat.

Ga zo'n lang stuk niet met 2 versleten bandjes tuffen lijkt me niet zo geslaagd :D