Robinjo
MF veteraan
Het is een autostijl dynamo met integrale spanningsregelaar, je stopt er accuspanning in bij contact aan en je krijgt er laadstroom voor terug, lekker makkelijk en een stuk betrouwbaar als het originele.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Oh, super. Dat wordt het allemaal een stuk eenvoudiger door. Dan heb ik het toch goed gezien dat er 2 verschillende diameters zijn.Het is een autostijl dynamo met integrale spanningsregelaar, je stopt er accuspanning in bij contact aan en je krijgt er laadstroom voor terug, lekker makkelijk en een stuk betrouwbaar als het originele.
Ja, dikke gaat uiteraard naar de accu toe, maar ik geloof dat jij meer van elektra weet dan mij.Oh, super. Dat wordt het allemaal een stuk eenvoudiger door. Dan heb ik het toch goed gezien dat er 2 verschillende diameters zijn.
Hier kan ik wat mee. Nu kan ik weer snel door met de kabelboom. Bedankt
Ik denk dat mijn lithium accu heel blij is met een constante spanning van 14,3 volt. Bedankt voor de tip, ga ik zeker even naar kijkenDe laadstroom wil nogal eens oplopen boven de 15V, hier is een simpele modificatie voor
GSXR electrical modifications - Oldskoolsuzuki.info
Ja, de stick coils zijn zeker ook een optie. Had je veel voordeel met de coils in verhouding tot de originele ontsteking?Misschien is een stick coil coversion interessant : 2 vliegen in 1 klap.
Effe snel zoeken levert me dit op.
Heb dit ook gedaan op mijn oude speed triple uit 94.
Bij een GS staat tot 15.5V in de manual..De laadstroom wil nogal eens oplopen boven de 15V, hier is een simpele modificatie voor
GSXR electrical modifications - Oldskoolsuzuki.info
Ik rij zo'n 12 jaar met Dyna bobines, andere dan wat jij op het scherm hebt, en daar heb ik nooit problemen mee gehad.Deze week druk met andere dingen dan het project helaas.
Nu een vraag voor de racespecialisten over bobines..
Ik kwam een advertentie tegen over Dyna bobines. Daar heb ik in het verleden wel wisselende berichten over gelezen met betrekking tot de kwaliteit.
Is het slim om een set van die dingen aan de Suzuki te hangen? Een sterke vonk is natuurlijk belangrijk maar eigenlijk heb ik bijna nooit problemen met de ontsteking van oude Japanners. Bekijk bijlage 1997104
De Triumph liep er beter op , grootste voordeel is dat het ruimte bespaard.Ja, de stick coils zijn zeker ook een optie. Had je veel voordeel met de coils in verhouding tot de originele ontsteking?
Bij een GS staat tot 15.5V in de manual..
En toch was het van af fabriek.Vindt je accu niet fijn
Wow.Ik had last van droog kokende accu en doorbrandende lampjes voorheen al tussen de 15V en 15.4V
Dat is ook de bovengrens die ik ken inderdaad.Normaal moet het toch niet verder dan 14,5v gaan lijkt mij.