update GT caferacer

WEG die alu ploaties !!!!! ziet er niet uit man !!!! :r . Je maakt van je would be cafereesert gewoon een hema fiets :+

;) ;) ;)

img33.gif

Laatst bewerkt:
Ron ik ben zo vrij geweest.

full

Ik denk dat Ron's probleem het olietankje is, dat zonder plaat zichtbaar is. (En komt ook nog uit een Honda auto :X geloof ik) En de originele kappen maken er nou ook niet bepaald een racer van.

Persoonlijk zou ik er zelf een klein stuk van afhalen.

ik zou het tankje zwart maken, of een kleiner/platter tankje d'r in doen, met doorkijk vind ik 'm een stuk mooier als met die platen

Mijn probleem met de zijplaten is: het elektrische gedeelte, knipperlicht relais startrelais en alle stekkers van weet ik veel.
het olie tankje is al de helft kleiner. en..........het mooie laswerk (niet dus) is mooi weggewerkt.
In het zitje zit de accu.

Ron

kun je die hele zooi niet ook naar het kontje doen? dat ben ik namelijk wel van plan met mijn caféracert

hey! het is en blijft een "cafe-racert" daar hoeft toch niet alles Zóó perfect te zijn als bij die superblekreecers ?

ik vinnem gewoon top zo laten!! gewoon op rijde zieje die plaatjes toch nie :+

Mijn GT van ongeveer 20 jaar geleden

gt7502.jpg

Ja maar dan zie je de powerfilters niet, maar Ron, als je ze zwart maakt valt t ook niet op.

zie ik daar een sticker van Rob Bron op de achterbrug ? :-)

FPT.......Foetsie........poepie........trallala

For Power Tunning

Ik heb 20 jaar geleden mijn krukas laten reviseren bij Rob Bron en heb dat
RG zitje en voorspatbord bij hem gekocht.
Zo'n sticker wil ik nog wel hebben.
We gaan met de T en GT club in het voorjaar bij hem langs.

Een nieuw setje banden........nu nog alleen een polyester voorspatbord en dan is klaar :}

aa5.JPG

(en mocht er nog iemand een tank zoeken die er qua vorm hetzelfde uitziet maar een andere kleurstelling heeft ?..heb ik toevallig liggen..herken hem eigenlijk nu pas. )

Mooi spatbord op verhikel gevonden.........10 EURIE

spatbord%20gem.%202.JPG

En de beste wensen voor 2005 allemaal

Terug
Bovenaan Onderaan