update GT caferacer

dat kun je wel zeggen, ja :)
bij mij zaten ze er niet op, en ik wil ook niet meteen voor die peperdure ikon gaan heeft iemand heel misschien nog iets tweedehands liggen of een tip misschien [voor CB750 = 34 cm oog op oog]?
hagon misschien, ik dacht zo rond de 200 euri per setje, via morren motoren in barneveld

hagon misschien, ik dacht zo rond de 200 euri per setje, via morren motoren in barneveld

:^

klopt als een bus, heb ik mijn nieuwe schokjes ook vandaan, prima spul.

En Ron: het ziet er goed uit man! 8-) Wordt het nou een replica van de motor van Wil Hartog? (geen idee waar die toen op reed, ik mocht toen alleen maar driewieleren :P ).

:^

klopt als een bus, heb ik mijn nieuwe schokjes ook vandaan, prima spul.

En Ron: het ziet er goed uit man! 8-) Wordt het nou een replica van de motor van Wil Hartog? (geen idee waar die toen op reed, ik mocht toen alleen maar driewieleren :P ).

Nee, het word een caféracer met hartog invloeden? riemersma/koni stickers,enz

hier is een foto van hartog op zandvoort 1975

wil%20hartog.JPG

hé, en de mijne dan ;) ???

Ook bedankt voor de tip :?

:+

Nee ging niet om een verhaal in MotorEmotion, en jij bent inderdaad eerst nog aan de beurt, maar eerst is mijn vakantie aan de beurt. 8-)

Gatverdamme,wat wordt dat een mooie fiets Ron!
Al zat ik destijds net als Ralf ook op de traptractor (of op zo'n plastic stepscooter,remember those?!),ik kan me de foto's van Hartog op de GT ook wel voor de geest halen.
Wat een geinig project,maak 't mooi en hou haar mooi!! ;)

Het eind is in zicht. ;)

ron5.JPG

ketel3.JPG

ron6.JPG

Laatst bewerkt:
Ik zie kruijes, maar op je site doen ze het wel. knap werk hoor, petje af :)

Dat is een mooie Fiets,
ik heb er nog Spijt van dat ik de mijne verkocht heb.
full

@ ron zrx

Zeer strak werk, respect! :9~ Alleen je koplamp mag wel wat meer naar beneden wijzen, als ik je ooit tegenkom in het donker :)

just jokin' })

En wat mij betreft [wel jammer van de huisvlijt] houden zoals nu, dus zonder de alu zijplaten. Ik vindt bij zo'n oude racer past een beetje doorkijk/inkijk wel :9 .

wat kijk je bezorgd! Hoeft helemaal niet, prachtfietsje! :}

Aleen het achterlcht en nummerplaat nog.

suzuki%20gt750%204.JPG

suzuki%20gt750%206.JPG

suzuki%20gt750%202.JPG

wat een bruteske bak hee, mooi polijst werk trouwens!

Terug
Bovenaan Onderaan