Suzuki Ron
MF veteraan
- 2 okt 2002
- 1.884
- 100
- Onderwerp starter
kentekenplaat verlichting zit er op, en ik heb gisteren er een spiegeltje op gezet omdat ik over twee weken een tourtocht met de brik ga rijden(motorzegening)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Vandaag ben ik al voor de derde keer aangehouden door de politie....ik hoop dat het deze zomer geen gewoonte gaat worden
Cool! Lekker lange film idd.
Zolang je het gas erop houdt klinkt ie echt te gek. Alleen laat je het gas los, dan is het net een Puch...
Brute fietshardstikke mooi echt waar petje af,, alleen de zijkappen zijn veel te groot en maken hem optisch zwaar. De alu platen staan ook opzichzelf het komt namelijk nergens in terug in het bodywork van de motor. Dus vormt het geen eenheid met de rest van de fiets, en dat is geen kwestie van smaak, maar meer uitgaande van ontwerp theorie/filosofie.....
Maar het is en blijft jouw fiets, je zou ook gewoon es wat kunnen gaan experimenteren met verschillende manieren van die zijkanten afdekken, ipv het gelijk af te wijzen. Via experiment kom je vaak tot leuke, originele en fraaie oplossingen.
als je een bijpassend 9wit/blauw uit de jaren 70/80)motorpak zoekt ? (uit 1 deel !! zoals alle racepakken uit die tijd) ik heb er 1 hangen.. en volgens mij in jouw maat !
ik heb er zo eentje (denk ik )en het past goed bij de suzi's
U zegt? met die grote letters suzuki aan de rugzijde???
(dat is natuurlijk ook wat die honda rijders te zien krijgen )
apologie accepted,ik ,zal trouwens binnenkort een seen fotootje doorsturen van het pak met berijder bij de cafereecer