Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Met max. 25 red ik het de laatste tijd volgens mij niet meeridd 1 april
errors omdat 5 digits wordt benadert. zoiets gaat pas fout als het zover is.
25 posts per dag max
L.O.L. hihi, ben ik ff blij met mijn analoge brikTja, vandaag bij de dealer... Motor blokkeerde zodra ik vooruit wou rijden/rollen (achteruit lukte vreemd genoeg wel).
Wat bleek? De digitale teller stond op 99999 km en kan helaas niet rond zoals bij de analoge tellers het geval is. Nieuwe computer kost meer dan de dagwaarde, total loss dus!
Dan kunnen ze MF net zo goed meteen opdoeken
Je weet niet wat je zegt
random klonen mag dan misschien niet, maar how about B-versies?
gewoon een B-tje achter je Nick al dan niet in een modieus kleurtje...
Kan je toch ineens minstens tot 2.6 miljoen door!
Tegen die tijd zal je die archaïsche postteller toch wel een keer geupgrade kunnen hebben...
(edit: tikfoutje weg. Wordt tijd dat die spelcheckers aan het werk gaan. Dit is geen doen meer zo...)
Nou alwéér
Ik stel een mercy kill voor, meteen oplossen dit. Weetje, doe dan gewon de top 5 veelposters, dan kan je er weer even tegenaan.
Bedankt voor deze nuttige bijdrage, je mag er nog 24 posten vandaag
Psssst!! MF & Fladder vriendelijk
De maatregelen vind ik nog het mooist Dan kunnen ze MF net zo goed meteen opdoeken
Gelukkig ben ik zo slim om een boel in 1 post te stouwen.....
....
Ik ben milieuvriendelijk bezig!
Psssst!! MF & Fladder vriendelijk
Tja, vandaag bij de dealer... Motor blokkeerde zodra ik vooruit wou rijden/rollen (achteruit lukte vreemd genoeg wel).
Wat bleek? De digitale teller stond op 99999 km en kan helaas niet rond zoals bij de analoge tellers het geval is. Nieuwe computer kost meer dan de dagwaarde, total loss dus!
moet je je achterwiel omdraaien, heeft een zwager van me ook gehad.
Ow, ik zit nog net onder de 25 ppd Dus ik mag nog even posten
@ de betreffende gebruiker: het was leuk je gekend te hebben Zullen we binnenkort nog een keer samen komen ?
Arme Bouwvakkertje en ook arme BlubBlub, heel veel sterkte de komende tijd, hopelijk bedenken ze er nog iets op
Volgens mij komt Blub aandacht tekort en heeft ie al z'n spaargeld aan de crew overgemaakt om dit geregeld te krijgen