[upd] Oorzaak downtime en maatregelen - 1 APRIL!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zou er nu ook zwarthandel ontstaan omtrent het verkopen van extra postcredits. :+

Laatst bewerkt:
Tja, vandaag bij de dealer... Motor blokkeerde zodra ik vooruit wou rijden/rollen (achteruit lukte vreemd genoeg wel).

Wat bleek? De digitale teller stond op 99999 km en kan helaas niet rond zoals bij de analoge tellers het geval is. Nieuwe computer kost meer dan de dagwaarde, total loss dus!

:W

Tja, vandaag bij de dealer... Motor blokkeerde zodra ik vooruit wou rijden/rollen (achteruit lukte vreemd genoeg wel).

Wat bleek? De digitale teller stond op 99999 km en kan helaas niet rond zoals bij de analoge tellers het geval is. Nieuwe computer kost meer dan de dagwaarde, total loss dus!

L.O.L. _O- _O- hihi, ben ik ff blij met mijn analoge brik :]

_O-
De maatregelen vind ik nog het mooist :Y

:o

Je weet niet wat je zegt :X
:^ Dan kunnen ze MF net zo goed meteen opdoeken :X

:+

random klonen mag dan misschien niet, maar how about B-versies?

gewoon een B-tje achter je Nick 8-) al dan niet in een modieus kleurtje...

Kan je toch ineens minstens tot 2.6 miljoen door! *O*

Tegen die tijd zal je die archaïsche postteller toch wel een keer geupgrade kunnen hebben...

(edit: tikfoutje weg. Wordt tijd dat die spelcheckers aan het werk gaan. Dit is geen doen meer zo...)
_O- _O-

Nou alwéér B|

Ik stel een mercy kill voor, meteen oplossen dit. Weetje, doe dan gewon de top 5 veelposters, dan kan je er weer even tegenaan.
:^ _O-

Bedankt voor deze nuttige bijdrage, je mag er nog 24 posten vandaag :)
:^

Gelukkig ben ik zo slim om een boel in 1 post te stouwen.....
.... :?
Ik ben milieuvriendelijk bezig! :o :+

Is er nooit overwogen om het systeem aan te passen dat dit soort dingen niet gebeuren? Run zelf een community met 55.000+ leden en 3,5 miljoen posts (vBulletin) maar daar heb je dit soort dingen niet. Wat is de exact reden dat het dus ik de DB fout gaat?

Zo, even wat ruimte van fladder gebruikt *D

haha, volgens mij doen ze net of ze zielig zijn in de hoop meer leden te krijgen (betalende dan).

Of zou dat gewoon een leuke bijkomstigheid zijn?

moet je je achterwiel omdraaien, heeft een zwager van me ook gehad.

Ow, ik zit nog net onder de 25 ppd *D Dus ik mag nog even posten *O*

@ de betreffende gebruiker: het was leuk je gekend te hebben '( Zullen we binnenkort nog een keer samen komen ? -O-

Laatst bewerkt:
GO BOUWVAKKERTJE *O*

Wordt gezellig daar in huis, ik hoop dat de poes en hond tegen een schop kunnen, als ze gebanned wordt... _O-

Ow, ik zit nog net onder de 25 ppd *D Dus ik mag nog even posten *O*

@ de betreffende gebruiker: het was leuk je gekend te hebben '( Zullen we binnenkort nog een keer samen komen ? -O-
:^

een MF-afkick workshop? _O-

:X

Arme Bouwvakkertje '( en ook arme BlubBlub, heel veel sterkte de komende tijd, hopelijk bedenken ze er nog iets op :/

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan