[upd] Oorzaak downtime en maatregelen - 1 APRIL!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dat mag ik hopen. Anders is het wel heel droef gesteld met de automatisering anno 2009 :)

:^

Zal behoorlijk afkicken worden dan voor degene met bijna 100.000 posts. :X

Maar het slaat natuurlijk nergens op om iemand die 99.999 posts heeft geplaatst, te verbieden hier nog te gaan posten, of het onmogelijk maken ervan.

Downtime zal vast geen grap zijn geweest, maar deze maatregel denk ik wel. :Y
:^

Banaan maakt nooit grapjes -O-

Of hij is vergeten uit te loggen ergens :+

Ik kan weinig/niets vinden over databases die niet meer aankunnen dan 6 cijfers..
kan ook aan mijn googleskills liggen..

In ieder geval wil ik hierbij alvast de crew bedanken voor hun inzet en enthousiasme in de afgelopen tijd en in de toekomst. (voordat bouwvakkertje thuis is en de 100.000 posts bereikt)

Ik hoop dat jullie snel een structurele oplossing vinden voor dit probleem.

Hmmm Ik denk eerder dat de downtijd kwam door de implementatie van een niet goed geteste spellings-check module :P

@ blaatje, hebbenwij er dan voor gezorgd dat er toevallig een user is die vandaag of morgen de 99.999 posts bereikt :?

random klonen mag dan misschien niet, maar how about B-versies?

gewoon een B-tje achter je Nick 8-) al dan niet in een modieus kleurtje...

Kan je toch ineens minstens tot 2.6 miljoen door! *O*

Tegen die tijd zal je die archaïsche postteller toch wel een keer geupgrade kunnen hebben...

(edit: tikfoutje weg. Wordt tijd dat die spelcheckers aan het werk gaan. Dit is geen doen meer zo...)

Laatst bewerkt:
99.000 postings sinds registratie, dat is een gemiddelde van 34 per dag. Dag in, dag uit. Dan heb je het wel heeeel druk met dit forum. _O-

Die storingen zijn natuurlijk geen opzet, maar de draai die banamenan er aan geeft is wel briljant :+

Diegene met zoveel posts hangt zeker in een CBR topic rond? Lijkt wel alsof daar meer gepost wordt dan gereden.

Ik had inderdaad ook eerder een 2^x getal verwacht dan een mooi rond getal :+

Maar goed ik ben dan ook een embedded software engineer en geen database engineer :+

En ik zie dat ik op gemiddeld 7,95 posts per dag zit dus ik hoef me nog geen zorgen te maken :+

Laatst bewerkt:
_O- Mooie 1 april-grap....de uitleg dan :P

Als een database niet met 6 getallen overweg kan.....dan kan ie wel overweg met 99.999 :P
Alsof ie iets ziet aankomen :+

_O- Mooie 1 april-grap....de uitleg dan :P

Als een database niet met 6 getallen overweg kan.....dan kan ie wel overweg met 99.999 :P
Alsof ie iets ziet aankomen :+
Precies _O-

Mij denkt: Y2K problemen... Zagen wij wel aankomen, maar die PC's echt niet hoor :+.

Laatst bewerkt:
Volgens mij komt het vast omdat Clown de afgelopen tijd natuurlijk in zn inwerkperiode heeft gezeten als lid van de crew....weet je zeker dat hij niet op knopjes zit te drukken? :+

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan