Dit is een voor mobiel geoptimaliseerde pagina die snel laadt. Als je de volledige pagina wilt laden, klik dan hier.

[upd] Oorzaak downtime en maatregelen - 1 APRIL!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Maar dan niet zo'n hele makkelijke hoor, anders kun je alsnog snel posten...

leuk 1 april grapje.. het forum kan geen kuren afgeven voordat het zescijferige nummer is bereikt, mocht daar een beperking op staan wat heel onwaarschijnlijk is

Nou, het is vandaag anders wel erg but gesteld met MySQL zeg

kan nu niets meer op MF als je niet ingelogged bent?

Grappig, dacht altijd dan alleen de mens bewust was van zijn eigen ondergang, maar ook Fora nu

lief!

als die geen 6 posities aan kan is de grens 99.999

ja leuke grap, en nou afgelopen met die onzin ben die downtime nu wel zat, nog even en ik moet gaan nog gaan werken ook

Of is het dat Windows virus dat op 1 april zou toeslaan?

Gelukkig typ ik op een Appel
(En ik krijg toch nog steeds down-heid meldingen van MF )

Laatst bewerkt:
het ergste is dat de groot posters dit niet eens lezen, want die kijken alleen de topics waar ze "lid" van zijn

Laatst bewerkt:
jezus, je mag toch hopen dat die mensen geen gezin hebben...

+Mama?
-NEE! mama moet eerst d'r postgemiddelde halen op Mf, en ik moet nog 46 nutteloze posts maken! Kom straks maar terug

+Mama?
-NEE! mama moet eerst d'r postgemiddelde halen op Mf, en ik moet nog 46 nutteloze posts maken! Kom straks maar terug

toch ken ik er een paar..

idd 1 april

errors omdat 5 digits wordt benadert. zoiets gaat pas fout als het zover is.

25 posts per dag max

Nou alwéér

Ik stel een mercy kill voor, meteen oplossen dit. Weetje, doe dan gewon de top 5 veelposters, dan kan je er weer even tegenaan.

+Mama?
Bedankt voor deze nuttige bijdrage, je mag er nog 24 posten vandaag

Status
Niet open voor verdere reacties.