[*]Pierre is op dit moment tevens bezig om een systeem à la GMail te bouwen waarbij je enkele rekensommen of andere hersenkrakers (suggesties zijn welkom!) moet oplossen voordat je bericht geplaatst wordt.
Regelmatig gezien die foutmeldingik schrok me ook dood van de melding dat een user ID niet gevonden kon worden...
Vreemd genoeg heeft ze dat ook nog100.000 postings, gemiddeld 56 per dag? Get a life!
ja leuke grap, en nou afgelopen met die onzinben die downtime nu wel zat, nog even en ik moet gaan nog gaan werken ook
Dat systeem van "vertraging" mag ingevoerd worden in off-topic, daar zal het systeem het grootste voordeel/impact hebben.
Ik kreeg al te horen dat ik te hard werkja leuke grap, en nou afgelopen met die onzinben die downtime nu wel zat, nog even en ik moet gaan nog gaan werken ook
jezus, je mag toch hopen dat die mensen geen gezin hebben...
+Mama?
-NEE! mama moet eerst d'r postgemiddelde halen op Mf, en ik moet nog 46 nutteloze posts maken! Kom straks maar terug
Bedankt voor deze nuttige bijdrage, je mag er nog 24 posten vandaagjezus, je mag toch hopen dat die mensen geen gezin hebben...
+Mama?
-NEE! mama moet eerst d'r postgemiddelde halen op Mf, en ik moet nog 46 nutteloze posts maken! Kom straks maar terug