Nu heb ik gemeten incl mijn rembeschermer. Zonder en alleen het stuur tellende zal je met de 85 net door kunnen
Thnx
Ik heb ook nog van de stuurgewichten erop, dus dan wordt het alweer wat meer. Bedankt voor het meten
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Nu heb ik gemeten incl mijn rembeschermer. Zonder en alleen het stuur tellende zal je met de 85 net door kunnen
All, ik heb een mille gen 1 met en tuono stuur en tuono spiegels erop. De motor staat nog in de Winterstalling, maar ik eigenlijk de maximale breedte nodig ivm het plaatsen van het kozijn in de schuur waar de motor door heen moet kunnen. Kan mij iemand aan deze afmeting helpen?
Zijn er verschillende formaat luchtfilters / airboxen voor de oer?
Gister de airboxmod gedaan met m'n bestaande airbox (zie foto). Had ook een andere gekocht om te oefenen (geen foto) waarbij het "dak" 1-2cm hoger was en mn bestaande filter niet op z'n plek hield. Had dus een langere filter in gemoeten. Huidige luchtfilter is 10,7cm hoog.
Ja er zit verschil in hoogte vd luchtfilters tussen het 98-00 model RSV en de 03-05 Tuono. Als je voor deze mod gaat zorg er dan dondersgoed voor dat je seal volledig afsluit! Een uitdaging op zich...zijn wel wat topics op AF1 forum over te vinden...
2 weken wind en regen. Vandaag heel snel kunnen genieten van een korte rit.
Bekijk bijlage 1365155
Wil je zeggen dat bij ons duurder is?Aan de brandstofprijzen te zien is dit plaatje niet in NL.
Wil je zeggen dat bij ons duurder is?
Twee weken geleden deze tuono gekocht. Mn eerste dikke twee cylinder. Kleur zal niet iedereen aanspreken maar ik ben erg in mn nopjes. Vandaag stukje wezen rijden krijg ik opeens een waarschuwingslampje en in het display verschijnt EFI. Kon wel gewoon naar huis rijden. Heb al gegoogled maar is me nog niet helemaal duidelijk waar dit op duid, iemand een idee toevallig?
Twee weken geleden deze tuono gekocht. Mn eerste dikke twee cylinder. Kleur zal niet iedereen aanspreken maar ik ben erg in mn nopjes. Vandaag stukje wezen rijden krijg ik opeens een waarschuwingslampje en in het display verschijnt EFI. Kon wel gewoon naar huis rijden. Heb al gegoogled maar is me nog niet helemaal duidelijk waar dit op duid, iemand een idee toevallig?
2 weken wind en regen. Vandaag heel snel kunnen genieten van een korte rit.
Bekijk bijlage 1365155
Nein, niks liggen. Zorg a.u.b. wel voor een carbon demper met binnenmantel...Heeft er hier nog iemand een zwarte carbon demper te koop voor een Oer Tuono (2004) ? (liefst e-keur of bijv een DuoTech).
*Heb nu een titanium, maar wil eigenlijk zwart carbon.
potver. Nu is m'n Tuono niet echt onbetrouwbaar, maar er is wel vaak iets mee aan de hand. Radiator is nog steeds lek maar die gaat binnenkort voor revisie, maar nu kwam ik er ook achter dat m'n KVS expansietankje rechts naast het blok lekt. Lijkt wel alsof het langs de dop lekt. Heel m'n broekspijp onder en het koppelingsdeksel.
Maar, nog vervelender; de accu is weer plat. Dat ding kan nog geen 3 weken in de schuur staan zonder druppellader. Knettergek word ik er van. Ik heb hem nu maar weer aan de lader gehangen en ga eens kijken of hij wel voldoende bijgeladen wordt bij wat gas geven... ik hoop eigenlijk zelfs dat het een spanningsregelaar oid is want een lekstroompje gaan zoeken zie ik helemaaal niet zitten. Grmbl.
Ik durf het niet te zeggen eigenlijk. Het dopje van het expansievat lijkt ook wel iets dol, ik moet hem niet te vast draaien want dan draait ie door. Misschien dat het daar ook iets mee te maken heeft. Ik moet de radiator er toch straks afhalen voor de reparatie dus dan moet ik alle KVS toch aftappen, ik zal met opnieuw vullen tegen die tijd ff goed opletten of ik iets tegenkom. Bedankt voor de tipWordt het expansietankje niet gewoon te vol door een tekort in het koelsysteem?
Als het blok te heet wordt zou het kunnen dat het via de radiateurdop naar het expansietankje geperst word.
Ik heb met de SP1 ook eens iets teveel bijgevuld met als resultaat lekken via de dop van het exp. tankje.
Wat de lekstroom betreft;
heb je navigatie of een sigarettenplug met omvormertje naar usb?
Ook bij de 5v van de usb de ervaring dat dat bij rechtstreeks aansluiten op de accu best wel wat lekstroom trekt.