ivoschrien
Die hard MF'er
Neem aan dat je deze bedoeld.. die zouden dan vanaf de buitenkant erin gedraaid kunnen worden..?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Neem aan dat je deze bedoeld.. die zouden dan vanaf de buitenkant erin gedraaid kunnen worden..?
Zoals ik het zie kun je die adapters rechtstreeks aan de gewichten IN je stuur bevestigen.
In mijn stuur zit een stuurgewicht, voorzien van schroefdraad waarop de valdop (want meer is dat uiteinde eigenlijk niet) is bevestigd.
Het gaat bij mij om een Tuono van 2006, dus controleer bij jou of de constructie hetzelfde is.
Dat zou kunnen als hij door t gaatje vd spiegel-bevestiging doorpast ja..
Ik ga maandag eerst eens met Motech bellen of mijn setje nog teruggestuurd kan worden (had dit setje al begin januari gekocht) en dan koop ik deze (zie foto).
Als dat niet meer kan ga ik toch nog maar op zoek naar een ander soort adapter...
Bedankt voor de tip in ieder geval!
Vandaag ook een tuono v4 aprc 2014 aangeschaft volgende week ophalen . Wat een verschil met de Street triple pfff heerlijk .
yup 2014 met ABS , nog een weekje wachten .Vet ding! ABS erop? (2014 model)
Hee ik ken die motor heel goed, is de oude motor geweest van een maatje van me.Vandaag ook een tuono v4 aprc 2014 aangeschaft volgende week ophalen . Wat een verschil met de Street triple pfff heerlijk .
Die wielen zwart gemaakt of zijn het van een later model?Vorig weekend de oer weer tot leven gewekt. Blijft een topfiets .
Agelopen zomer op een colletje in de alpen met dochter achterop.
Bekijk bijlage 1360728
Top Thanks goed om te horen . Heeft hij hem ingeruild op een KTM ?Hee ik ken die motor heel goed, is de oude motor geweest van een maatje van me.
Heb je een goeie koop mee gedaan.
Veel plezier ermee.
Nee, dat was de jongen die hem heeft gekocht van mijn maatje, maar die heeft hem niet lang gehad? En me maatje heeft er nooit problemen mee gehad en heeft toen een 1100 factory weer terug gekocht!Top Thanks goed om te horen . Heeft hij hem ingeruild op een KTM ?
Volgens mij ingeruild op een Duke 790 eind 2018 dus geen idee hoelang hij hem heeft gehad. Zaterdag ophalen hopen dat het droog is hahaNee, dat was de jongen die hem heeft gekocht van mijn maatje, maar die heeft hem niet lang gehad? En me maatje heeft er nooit problemen mee gehad en heeft toen een 1100 factory weer terug gekocht!
Vorig weekend de oer weer tot leven gewekt. Blijft een topfiets .
Agelopen zomer op een colletje in de alpen met dochter achterop.
Bekijk bijlage 1360728
Goedenavond,
Na jaren op diverse supersports te hebben gereden ben ik overgestapt naar een Tuono v4.
Op slag verliefd! Wat een bizarre verslavende motor....
Ik had al iets gelezen over het benzine verbruik en dacht dat het allemaal wel beetje zal mee vallen, maar niets minder waar
Na 137 kilometer ging zaterdag het lampje al branden.
Nu lees ik wat over de ecu te veranderen/flashen naar een race maping. Dit schijnt het verbruik wat verbeteren. Voor de rest volledig standaard, waarschijnlijk is wel de katelysator uit de uitlaat verwijderd.. voor de buitenlandse trapjes lijkt het het me goed om iets meer acceradius te hebben dan nu
Mijn vraag: weten jullie een adres in het noorden ons land waar ik dit zou kunnen laten doen?
Of kan ik mijn ecu naar een goed adres opsturen?
Alvast bedankt voor het mee denken!
Knap ding. Misschien kun je bij RN motoren in Sint Nicolaasga terecht.Goedenavond,
Na jaren op diverse supersports te hebben gereden ben ik overgestapt naar een Tuono v4.
Op slag verliefd! Wat een bizarre verslavende motor....
Ik had al iets gelezen over het benzine verbruik en dacht dat het allemaal wel beetje zal mee vallen, maar niets minder waar
Na 137 kilometer ging zaterdag het lampje al branden.
Nu lees ik wat over de ecu te veranderen/flashen naar een race maping. Dit schijnt het verbruik wat verbeteren. Voor de rest volledig standaard, waarschijnlijk is wel de katelysator uit de uitlaat verwijderd.. voor de buitenlandse trapjes lijkt het het me goed om iets meer acceradius te hebben dan nu
Mijn vraag: weten jullie een adres in het noorden ons land waar ik dit zou kunnen laten doen?
Of kan ik mijn ecu naar een goed adres opsturen?
Alvast bedankt voor het mee denken!
Mijne tank gaat ook maar rond 140 km.Ik had al iets gelezen over het benzine verbruik en dacht dat het allemaal wel beetje zal mee vallen, maar niets minder waar
Na 137 kilometer ging zaterdag het lampje al branden.
Ga ik eens proberen!Knap ding. Misschien kun je bij RN motoren in Sint Nicolaasga terecht.
Mijne tank gaat ook maar rond 140 km.
is dat met race mapping? Of origineel?
Goedenavond,
Na jaren op diverse supersports te hebben gereden ben ik overgestapt naar een Tuono v4.
Op slag verliefd! Wat een bizarre verslavende motor....
Ik had al iets gelezen over het benzine verbruik en dacht dat het allemaal wel beetje zal mee vallen, maar niets minder waar
Na 137 kilometer ging zaterdag het lampje al branden.
Nu lees ik wat over de ecu te veranderen/flashen naar een race maping. Dit schijnt het verbruik wat verbeteren. Voor de rest volledig standaard, waarschijnlijk is wel de katelysator uit de uitlaat verwijderd.. voor de buitenlandse trapjes lijkt het het me goed om iets meer acceradius te hebben dan nu
Mijn vraag: weten jullie een adres in het noorden ons land waar ik dit zou kunnen laten doen?
Of kan ik mijn ecu naar een goed adres opsturen?
Alvast bedankt voor het mee denken!