Tuono Bastards Deel 21

Bijlagen

  • 2C336E05-6EAE-48C6-AD2D-B180B3C54ED5.jpeg
    2C336E05-6EAE-48C6-AD2D-B180B3C54ED5.jpeg
    48,7 KB · Weergaven: 9
Neem aan dat je deze bedoeld.. die zouden dan vanaf de buitenkant erin gedraaid kunnen worden..?

Zoals ik het zie kun je die adapters rechtstreeks aan de gewichten IN je stuur bevestigen.
In mijn stuur zit een stuurgewicht, voorzien van schroefdraad waarop de valdop (want meer is dat uiteinde eigenlijk niet) is bevestigd.
Het gaat bij mij om een Tuono van 2006, dus controleer bij jou of de constructie hetzelfde is.
 
Zoals ik het zie kun je die adapters rechtstreeks aan de gewichten IN je stuur bevestigen.
In mijn stuur zit een stuurgewicht, voorzien van schroefdraad waarop de valdop (want meer is dat uiteinde eigenlijk niet) is bevestigd.
Het gaat bij mij om een Tuono van 2006, dus controleer bij jou of de constructie hetzelfde is.

Dat zou kunnen als hij door t gaatje vd spiegel-bevestiging doorpast ja..

Ik ga maandag eerst eens met Motech bellen of mijn setje nog teruggestuurd kan worden (had dit setje al begin januari gekocht) en dan koop ik deze (zie foto).

Als dat niet meer kan ga ik toch nog maar op zoek naar een ander soort adapter...

Bedankt voor de tip in ieder geval!
 

Bijlagen

  • 5AED5919-9CD6-4415-A98D-454329A093B0.png
    5AED5919-9CD6-4415-A98D-454329A093B0.png
    43,2 KB · Weergaven: 16
Dat zou kunnen als hij door t gaatje vd spiegel-bevestiging doorpast ja..

Ik ga maandag eerst eens met Motech bellen of mijn setje nog teruggestuurd kan worden (had dit setje al begin januari gekocht) en dan koop ik deze (zie foto).

Als dat niet meer kan ga ik toch nog maar op zoek naar een ander soort adapter...

Bedankt voor de tip in ieder geval!

Check je eigen situatie goed!!!!!!
Ik bedenk me ook net dat bij mij er in het stuur absoluut geen ruimte is om die rubbers of "keilbout" in te proppen.
De adapter vervangt dus als het ware het eindstuk op het stuur.
 
Iemand nog spulletjes nodig voor een tuono v4 , originele spiegels , originele kentekenplaat houder Inc knipperlichten,originele uitlaatdemper En een achterlicht unit.
 

Bijlagen

  • 3D25BEEF-076B-4B50-A92A-8E9C6DBDED72.jpeg
    3D25BEEF-076B-4B50-A92A-8E9C6DBDED72.jpeg
    153,9 KB · Weergaven: 8
  • AC0AD5F9-8369-4568-BBFC-A1414BBDC2BC.jpeg
    AC0AD5F9-8369-4568-BBFC-A1414BBDC2BC.jpeg
    221 KB · Weergaven: 10
  • 0539E445-995E-49CE-A766-0A8BB395E09F.jpeg
    0539E445-995E-49CE-A766-0A8BB395E09F.jpeg
    184,2 KB · Weergaven: 9
  • FE1287A3-27E7-4544-BBAC-60804BF03AF0.jpeg
    FE1287A3-27E7-4544-BBAC-60804BF03AF0.jpeg
    167,9 KB · Weergaven: 12
  • 05754383-829C-4CF3-A5C4-D50C15E48FB1.jpeg
    05754383-829C-4CF3-A5C4-D50C15E48FB1.jpeg
    216,5 KB · Weergaven: 14
Misschien wat voor iemand van hier. Nette set titanium dempers.
Komen van een RSV welke ik aan het ombouwen ben voor circuit gebruik.

Rest staat in het verkoop topic.
 

Bijlagen

  • IMG_0960.jpg
    IMG_0960.jpg
    19,3 KB · Weergaven: 9
Vandaag ook een tuono v4 aprc 2014 aangeschaft volgende week ophalen . Wat een verschil met de Street triple pfff heerlijk .
Hee ik ken die motor heel goed, is de oude motor geweest van een maatje van me.
Heb je een goeie koop mee gedaan.
Veel plezier ermee.
 
Top Thanks goed om te horen . Heeft hij hem ingeruild op een KTM ?
Nee, dat was de jongen die hem heeft gekocht van mijn maatje, maar die heeft hem niet lang gehad? En me maatje heeft er nooit problemen mee gehad en heeft toen een 1100 factory weer terug gekocht!
 
Goedenavond,
Na jaren op diverse supersports te hebben gereden ben ik overgestapt naar een Tuono v4.
Op slag verliefd! Wat een bizarre verslavende motor....

Ik had al iets gelezen over het benzine verbruik en dacht dat het allemaal wel beetje zal mee vallen, maar niets minder waar 🙈
Na 137 kilometer ging zaterdag het lampje al branden.
Nu lees ik wat over de ecu te veranderen/flashen naar een race maping. Dit schijnt het verbruik wat verbeteren. Voor de rest volledig standaard, waarschijnlijk is wel de katelysator uit de uitlaat verwijderd.. voor de buitenlandse trapjes lijkt het het me goed om iets meer acceradius te hebben dan nu :]

Mijn vraag: weten jullie een adres in het noorden ons land waar ik dit zou kunnen laten doen?
Of kan ik mijn ecu naar een goed adres opsturen?

Alvast bedankt voor het mee denken!
 

Bijlagen

  • B68EC24B-005E-40F8-8326-1C8C6CA4876E.jpeg
    B68EC24B-005E-40F8-8326-1C8C6CA4876E.jpeg
    383,8 KB · Weergaven: 20
  • 22831C42-26BB-4753-B5A1-19A02CC423BC.jpeg
    22831C42-26BB-4753-B5A1-19A02CC423BC.jpeg
    322,6 KB · Weergaven: 18
Nee, dat was de jongen die hem heeft gekocht van mijn maatje, maar die heeft hem niet lang gehad? En me maatje heeft er nooit problemen mee gehad en heeft toen een 1100 factory weer terug gekocht!
Volgens mij ingeruild op een Duke 790 eind 2018 dus geen idee hoelang hij hem heeft gehad. Zaterdag ophalen hopen dat het droog is haha
 
Goedenavond,
Na jaren op diverse supersports te hebben gereden ben ik overgestapt naar een Tuono v4.
Op slag verliefd! Wat een bizarre verslavende motor....

Ik had al iets gelezen over het benzine verbruik en dacht dat het allemaal wel beetje zal mee vallen, maar niets minder waar 🙈
Na 137 kilometer ging zaterdag het lampje al branden.
Nu lees ik wat over de ecu te veranderen/flashen naar een race maping. Dit schijnt het verbruik wat verbeteren. Voor de rest volledig standaard, waarschijnlijk is wel de katelysator uit de uitlaat verwijderd.. voor de buitenlandse trapjes lijkt het het me goed om iets meer acceradius te hebben dan nu :]

Mijn vraag: weten jullie een adres in het noorden ons land waar ik dit zou kunnen laten doen?
Of kan ik mijn ecu naar een goed adres opsturen?

Alvast bedankt voor het mee denken!

Mooie bike!

In het Noorden v het land zou ik het niet weten, sorry!
 
Goedenavond,
Na jaren op diverse supersports te hebben gereden ben ik overgestapt naar een Tuono v4.
Op slag verliefd! Wat een bizarre verslavende motor....

Ik had al iets gelezen over het benzine verbruik en dacht dat het allemaal wel beetje zal mee vallen, maar niets minder waar 🙈
Na 137 kilometer ging zaterdag het lampje al branden.
Nu lees ik wat over de ecu te veranderen/flashen naar een race maping. Dit schijnt het verbruik wat verbeteren. Voor de rest volledig standaard, waarschijnlijk is wel de katelysator uit de uitlaat verwijderd.. voor de buitenlandse trapjes lijkt het het me goed om iets meer acceradius te hebben dan nu :]

Mijn vraag: weten jullie een adres in het noorden ons land waar ik dit zou kunnen laten doen?
Of kan ik mijn ecu naar een goed adres opsturen?

Alvast bedankt voor het mee denken!
Knap ding. Misschien kun je bij RN motoren in Sint Nicolaasga terecht.
 
Goedenavond,
Na jaren op diverse supersports te hebben gereden ben ik overgestapt naar een Tuono v4.
Op slag verliefd! Wat een bizarre verslavende motor....

Ik had al iets gelezen over het benzine verbruik en dacht dat het allemaal wel beetje zal mee vallen, maar niets minder waar 🙈
Na 137 kilometer ging zaterdag het lampje al branden.
Nu lees ik wat over de ecu te veranderen/flashen naar een race maping. Dit schijnt het verbruik wat verbeteren. Voor de rest volledig standaard, waarschijnlijk is wel de katelysator uit de uitlaat verwijderd.. voor de buitenlandse trapjes lijkt het het me goed om iets meer acceradius te hebben dan nu :]

Mijn vraag: weten jullie een adres in het noorden ons land waar ik dit zou kunnen laten doen?
Of kan ik mijn ecu naar een goed adres opsturen?

Alvast bedankt voor het mee denken!

Bij Roke kan je de RACE mapping laten installeren.
Daar zal hij ( zonder de katalysator ) beter mee gaan lopen ... en waarschijnlijk ook iets zuiniger mee worden !
Ik heb in het verleden een zelfde model gehad.. nieuw gekocht.
Uiteindelijk een Rapide Bike laten monteren... en een grotere tank gekocht.......... die heb ik overigens nog liggen VOOR DE LIEFHEBBER !!! te koop
 
Terug
Bovenaan Onderaan