Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Wat heeft je versnellingsbak te maken met het vastlopen van je blok?Heb ik gehad. Uiteindelijk een vastloper en een nieuw blok.....
Ik zou er geen meter meer mee rijden. Naar de werkplaats.
Oei, niet best. Wat was de oorzaak? Slijtage, slecht onderhoud, constructiefout,...?Versnellingsbak is vastgelopen, dat gaf zo’n rotklap (ik reed 130 oid) dat er een scheur in het blok is ontstaan.
Heel herkenbaar......ga er vanmiddag heen
Update: Ben geweest, de Tiger Explorer achtergelaten.
Monteur liet mij een defecte bak zien van een zeer sportieve rijder.
Vandaag bericht gekregen, of ik even € 1.400,- af wil tikken voor de reparatie.
Geen coulance van importeur of fabriek!
Reden: zij zien het als (gewone) slijtage.
Ben tourrijder van 65 jaar, dus na 40.000km kan je dit bij Triumph verwachten.
Na 40 jaar Japans rijden, zonder enige grote reparatie, is dit het antwoord.
En de stickers inmiddels geplakt? Ben benieuwd naar het eindresultaat!Inmiddels ben ik in het bezit van een TEX die in 2015 het licht gezien heeft.
Heb er ééntje bij onze Oosterburen weten te scoren voor niet al te veel geld.
Bekijk bijlage 1335746
Wat ik aan de Gen4 bijvoorbeeld mooi vind zijn de stickers op de zijkant van de tank.
Ben wat gaan zoeken op internet en kwam deze tegen:
Bekijk bijlage 1335747
Niet helemaal gelijk aan het origineel, maar ik doe het er voor.
Voor de prijs hoef je het niet te laten, voor nog geen drie tientjes vandaag in huis gekregen.
Ben benieuwd, zodra ze erop zitten plaats ik wel ff een plaatje.
Hallo Tiger Explorer rijders,
Het is tijd om jullie vaarwel te zeggen.....
De TEX na ruim 3 probleemloze jaren en 30.000 km, ingeruild voor een Africa Twin.
Een proefrit van ruim 3 uur heeft me overgehaald, de hele weg een grote grijns, zandpaadjes afgehaspeld, slechte dijk gereden, paar kilometer klinkerweg en een stuk snelweg gereden.
Conclusie: op de snelweg is de TEX de betere motor op de andere vlakken voel ik me beter op de AT.
Aangezien ik maar weinig snelwegkilometers maak is de keuze op de AT gevallen.
Mijn eerste funkel-nagel-neue motor!
Het gaat jullie goed!