Triumph Speed Triple topic deel 45

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nou. Wat mijn winterbeurtje heeft gekost weet ik nog niet.
Vandaag weggebracht naar garage. Kwam terug na een paar uurtjes en ze gingen nog een proefritje maken.
10 minuten later werd er naar de zaak gebeld met een slechte mededeling.
Hij was onderuit gegaan -O-
Winterbeurtje gaat nu dus iets langer duren dan verwacht.
Beschadigingen zo op het eerste gezicht: spiegel, bar-end dopje, koppelingsdeksel (alweer!), valdop (alweer!), knipperlicht, remhendel, bellypan, rempedaal, voetsteun, bijrijder voetsteun, uitlaat, valdop voorwiel en dit was alleen wat we zo snel zagen.
Wou hem na het beurtje stallen bij me werk maar staat nu waarschijnlijk de winter bij me garage.
Eigenaar van de zaak had de motor opgehaald en ook zijn collega. Jongen die proefrit maakte kwam huilend binnen en heel zachtjes kon hij nog net sorry zeggen. Hij had flinke pijn in z'n pols en heup.
Ik zei nog ben niet boos op je, alleen als je het expres hebt gedaan en dat was niet zo zei hij :N

Vandaag weggebracht naar garage. Kwam terug na een paar uurtjes en ze gingen nog een proefritje maken.
Beschadigingen zo op het eerste gezicht: spiegel, bar-end dopje, koppelingsdeksel (alweer!), valdop (alweer!), knipperlicht, remhendel, bellypan, rempedaal, voetsteun, bijrijder voetsteun, uitlaat, valdop voorwiel en dit was alleen wat we zo snel zagen.
Wou hem na het beurtje stallen bij me werk maar staat nu waarschijnlijk de winter bij me garage.
Eigenaar van de zaak had de motor opgehaald en ook zijn collega. Jongen die proefrit maakte kwam huilend binnen en heel zachtjes kon hij nog net sorry zeggen. Hij had flinke pijn in z'n pols en heup.
Ik zei nog ben niet boos op je, alleen als je het expres hebt gedaan en dat was niet zo zei hij :N

Altijd klote, voor beide partijen.
Ach, met een beetje mazzel wordt het een soort gratis beurtje als pleister op de wond ;)

Dan voel je je echt klote als monteur zijnde.
Ik ga ervan uit dat alles netjes opgeknapt wordt.

Altijd klote, voor beide partijen.
Ach, met een beetje mazzel wordt het een soort gratis beurtje als pleister op de wond ;)
Jaaa toen hij belde zei de eigenaar nog: had je weinig benzine in je tank? Dit klopte ook nog. Hij belt normaal alleen als ie zonder benzine staat of vergeet om een kraantje om te zetten :)
Had ook echt medelijden met hem toen ik hem binnen zag strompelen met tranen in ze ogen.

Laatst bewerkt:

:( :( :( , das balen, hopelijk wordt ut allemaal goed geroggeld.
Sterkte met de afhandeling!

Dan voel je je echt klote als monteur zijnde.
Ik ga ervan uit dat alles netjes opgeknapt wordt.
Daar heb ik alle vertrouwen in :Y
Tis alleen belabberd voor de eigenaar dat sommige dingen alleen als set verkocht wordt: valdoppen en knipperlichten wat ik zo weet.

Laatst bewerkt:
Daar heb ik alle vertrouwen in :Y
Tis alleen belabberd voor de eigenaar dat sommige dingen alleen als set verkocht wordt: valdoppen, spiegels en knipperlichten wat ik zo weet.

Och,

dan wordt het hooguit de volgende keer wat goedkoper als bij iemand een andere kant... :$

Te koop;
Continental Sportattack 2
180/55 ZR 17
Productiedatum week 13 2014 58W
Band is maar kort gebruikt en heeft nog voor ruim 80% profiel

Nieuwprijs 130 euro
Vraagprijs 100 euro.

-O- -O- -O-
lekker ruk maar beter dat hij is gegaan want verzekerd
blijft evengoed vervelend maar zoals andere al zeiden dan heb je nu een beetje geluk en kost het beurtje weinig
en nu je onderschrift aan passen ;)

...'n ongelukje kan altijd gebeuren..., maar ik zou er toch goed ziek van zijn...
...weet wel zeker dat de monteur in kwestie een volgende keer minder lekker zijn benen over andermans zadel gooit...

...ex-collega van mij heeft een keer een Audi A8 om een lantaarnpaal gevouwen...
...en U raadt het al..., die A8 was niet van hem zelf... :/

...arme jongen heeft een paar hele nare weken gehad...

...'n ongelukje kan altijd gebeuren..., maar ik zou er toch goed ziek van zijn...
...weet wel zeker dat de monteur in kwestie een volgende keer minder lekker zijn benen over andermans zadel gooit...

:^
Beter geven ze je gewoon een mooie prijs voor die motor en mag je voor een zacht prijsje iets anders uitzoeken.

Te koop;
Continental Sportattack 2
180/55 ZR 17
Productiedatum week 13 2014 58W
Band is maar kort gebruikt en heeft nog voor ruim 80% profiel

Nieuwprijs 130 euro
Vraagprijs 100 euro.
Ik kan iedereen aanbevelen bij Prikkie spullen af te halen, dan kun je even een hele mooie 1290 én een mooie Speed bekijken en het is nog gezellig ook! :) :}

...ex-collega van mij heeft een keer een Audi A8 om een lantaarnpaal gevouwen...
...en U raadt het al..., die A8 was niet van hem zelf... :/

...arme jongen heeft een paar hele nare weken gehad...
Begrijp me niet verkeerd. Ben er ook wel goed ziek van maar heb de laatste paar jaar leren relativeren en bepaalde dingen te laten berusten.
Er zijn belangrijkere dingen in de wereld :Y

-O- -O- -O-
lekker ruk maar beter dat hij is gegaan want verzekerd
blijft evengoed vervelend maar zoals andere al zeiden dan heb je nu een beetje geluk en kost het beurtje weinig
en nu je onderschrift aan passen ;)
Geregeld (alweer) ;)

Laatst bewerkt:
Polly™ schreef...:

Begrijp me niet verkeerd. Ben er ook wel goed ziek van maar heb de laatste paar jaar leren relativeren en bepaalde dingen te laten berusten.
Er zijn belangrijkere dingen in de wereld :Y
...helemaal mee eens !...

...heb de afgelopen jaren ook een behoorlijk andere kijk op het leven gekregen...

...maar toch..., een motor is toch vaak een emotioneel dingetje...
...waar je snotzuinig op bent, en het ding af en toe verwend met iets moois...

...en dan geef je 't stukje eigen even uit handen..., en dan mag je met dezelfde gang met de lege handen naar huis... :/

...helemaal mee eens !...

...heb de afgelopen jaren ook een behoorlijk andere kijk op het leven gekregen...

...maar toch..., een motor is toch vaak een emotioneel dingetje...
...waar je snotzuinig op bent, en het ding af en toe verwend met iets moois...

...en dan geef je 't stukje eigen even uit handen..., en dan mag je met dezelfde gang met de lege handen naar huis... :/

Als ik al las hoe je van slag was van je buddycover, dan wil ik niet weten hoe je dan bent als iemand anders je motor in de prak rijdt :P

Voske heeft het door...:

Als ik al las hoe je van slag was van je buddycover, dan wil ik niet weten hoe je dan bent als iemand anders je motor in de prak rijdt :P
...yep..., ik ben nogal emo aangelegd als het om mijn eigen mobiliteit gaat... ;)

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan