Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Zeer goed alternatief...weet U nog (vast wel...), dat van die verloren duo-zit-afdekkap...?
...nou..., dat ding wordt op termijn hersteld...
...maar..., toen dacht ik..., zou het ook niet een leuk alternatief zijn als het standaard duo-zadel ipv het huidige zwart, een groen dekje krijgt...?
...dus..., stel je hebt het duo zadel er op zitten, dat je dan met een uiterlijk rond rijdt alsof die afdekkap er op zit...
...nou ja..., soort van, zeg maar...
...dus..., contact met een zadelbekleder gemaakt, en vandaag per post een proefstukje kanariegroen vinyl in huis gekregen, om de kleur te bepalen zeg maar...
...nou..., en ik moet zeggen..., het proeflapje komt qua kleur toch wel akelig strak in de buurt denk ik...
...uiteraard doet de lichtinval op de groene Triple lak de boel af en toe richting geel/groen lijken, maar..., als je een beetje de boel uit het directe licht houdt, dan lijkt het denk ik aardig richting het Roulette Groen van de Triumph zelf...
...kijkt U mee...?
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Misschien alleen de letters wit en de wielen dezelfde kleur als het frame.
En het subframe wit? Wordt wel strak zo.
Hoe dan ook, blijft een mooie fiets.
[afbeelding]
Kostte even wat moeite. Zo zouden mijn wielen eruit gaan zien. Opnieuw naar nu een goede spuiter.
Jullie mening? Ik heb twee weken om te besluiten.......
[~[url="http/i494.photobucket.com/albums/rr310/prikkie68/51_zps9bda22a3.jpg"]afbeelding~][/URL]
Heftig!
velgbed zwart en spaken oranjaHahahaha Lol
Andersom. Makkelijker met poetsenvelgbed zwart en spaken oranja
Vandaag eens gekeken achter het probleem met men reservelampje dat niet aan gaat (heel erg onhandig!)
Moto aan de pc gehangen (tune ecu) en stond geen enkele errorcode in.
Als ik dan de stekker uit de benzinepomp trok kwam er wel een errorcode op:
P0460: fuel level sensor circuit malfunction.
MAAR mits er dus eerst niets in stond EN de melding wél komt als er iets is ga ik er van uit dat er niets mis is me de sensor in de tank.
Op de diagnostics kon ik ook zien dat het doorgegeven voltage van de sensor bij vullen van de tank van 0.47V naar 1.5 volt ging (paar liter in gegoten) wat wederom zou moeten betekenen dat de sensor werkt.
==> Lampje in dashboard stuk?? Iemand dit al gehad? eenvoudig te vervangen of is het zo een mini ding (kleiner dan LED) dat is vastgesoldeerd op het printje?
GRTZ-MJ
MJ
Vandaag eens gekeken achter het probleem met men reservelampje dat niet aan gaat (heel erg onhandig!)
Moto aan de pc gehangen (tune ecu) en stond geen enkele errorcode in.
Als ik dan de stekker uit de benzinepomp trok kwam er wel een errorcode op:
P0460: fuel level sensor circuit malfunction.
MAAR mits er dus eerst niets in stond EN de melding wél komt als er iets is ga ik er van uit dat er niets mis is me de sensor in de tank.
Op de diagnostics kon ik ook zien dat het doorgegeven voltage van de sensor bij vullen van de tank van 0.47V naar 1.5 volt ging (paar liter in gegoten) wat wederom zou moeten betekenen dat de sensor werkt.
==> Lampje in dashboard stuk?? Iemand dit al gehad? eenvoudig te vervangen of is het zo een mini ding (kleiner dan LED) dat is vastgesoldeerd op het printje?
GRTZ-MJ
MJ
Bekend probleem inwendig in de teller. Geloof dat er vocht in komt en de printplaat aantast.
Als je geen foutcode hebt zit het bijna zeker in de teller.
Even open maken om te zien of dit aan de hand is.
Camo electronics repareerd ze ook wel eens.
Brandt het lampje wel als je het contact aanzet?
Nogmaals:
He prikkie als je nu een berg onderdelen inruilt voor Britse kwaliteit, kun je er bijna een mooie motor van maken... (haalt het natuurlijk niet bij het origineel, maar die heeft Zoef al )
[afbeelding]
bijna net zo mooi ..He prikkie als je nu een berg onderdelen inruilt voor Britse kwaliteit, kun je er bijna een mooie motor van maken... (haalt het natuurlijk niet bij het origineel, maar die heeft Zoef al )
[afbeelding]
echt een mooi dingHe prikkie als je nu een berg onderdelen inruilt voor Britse kwaliteit, kun je er bijna een mooie motor van maken... (haalt het natuurlijk niet bij het origineel, maar die heeft Zoef al )
[afbeelding]
He prikkie als je nu een berg onderdelen inruilt voor Britse kwaliteit, kun je er bijna een mooie motor van maken... (haalt het natuurlijk niet bij het origineel, maar die heeft Zoef al )
[afbeelding]
Stuur foto deze maar naar Hinkley !He prikkie als je nu een berg onderdelen inruilt voor Britse kwaliteit, kun je er bijna een mooie motor van maken... (haalt het natuurlijk niet bij het origineel, maar die heeft Zoef al )
[afbeelding]
Stuur foto deze maar naar Hinkley !