The Riding Game (deel 20)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ach ik heb het weer aardig misgelopen. Toen ik de foto stond te maken van plantenbakken kreeg ik een mail dat @ArendJan de opdracht op dat moment had voldaan B|
Ben ik daarna nog langs 2 brandweerkazernes gereden in de hoop dat er een wagen buiten stond. Stonden echter binnen maar ik had ook zo'n foto als @Xaryna kunnen maken 8)7

Maar het is ook niet zo erg dat @Xaryna weer wat puntjes haalt, want er is in de ranglijst nu niet echt iemand meer in de buurt om de competitie mee aan te gaan. ;)
Misschien wordt hij afgekeurd, hè? Hij is niet heel goed zichtbaar...

Ik liep ze ook mis vandaag. Eerst vanochtend niet kunnen stoppen, toen DKP hem ingevuld vlak voor ik wilde vertrekken en na een kwartier wachten maar vertrokken zonder nieuwe opdracht, ergens gestopt om nogmaals te kijken en toen de rest van de weg gezocht naar bloembakken... toen vlak voor huis nog eens gekeken en ja hoor, ingevuld :P

Maar hopelijk alsnog een puntje gescoord, en heerlijk gereden via binneweggetjes :]
 
full


effe inzoomen om duidelijk te maken dat het geen kledingstuk is, maar wel degelijk bloot:
full
 
Ale, een hele gemakkelijke dan, omdat het woensdag is :P
Je motor voor een apotheker
 
Volgens google is het een drogisterij aan de Leuvensestraat in Tienen waarvan de naamgever in 2012 is overleden.
Op jouw foto en SV lijkt het meer op een soort huishoudwinkel/Action......
Hij is i.i.g. :t:Y
Ohw ... gij waart nog wakker! Ik hed gedacht dat ge na zo een late shift wel al zou slaoen, net als al de rest en dus dacht ik, ik lever het bewijs en de nieuwe opdracht wel op het werk ;)

Het is nog steeds een drogisterij:Y

Heb die nog al op de foto gezet bij een gelijkaardige opdracht, of zelfs 2 keer ... of 3 ...

Je motor pal voor de ingang van een frituur
 
Als ik het goed heb is een frituur bij ons meestal een 'cafetaria' of een 'snackbar':

IMG_20190221_062352.jpg


Indien goed:

Je motor bij een brugwachtershuisje
 
Als ik het goed heb is een frituur bij ons meestal een 'cafetaria' of een 'snackbar':

Bekijk bijlage 1355323

Indien goed:
Ik doe het niet graag, maar ik ga deze toch moeten afkeuren -O-

Cafetaria en snackbar is wat te algemeen
Heb namelijk wat research gedaan:
Frietkot - Wikipedia
Kijk vooral onder "typering".
Had er nu ergens op de voorgevel zo een frietzak logo gestaan, had ik beschouwd dat frieten wel het hoofdoel waren aldaar.

Edit: in NL vaak ook patatkraam genoemd.

Nog een hulpje
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik doe het niet graag, maar ik ga deze toch moeten afkeuren -O-

Cafetaria en snackbar is wat te algemeen
Heb namelijk wat research gedaan:
Frietkot - Wikipedia
Kijk vooral onder "typering".
Had er nu ergens op de voorgevel zo een frietzak logo gestaan, had ik beschouwd dat frieten wel het hoofdoel waren aldaar.

Edit: in NL vaak ook patatkraam genoemd.

Nog een hulpje
-O-
Ik had dezelfde wikipediapagina nog even bekeken en ik dacht dat deze wel onder 'Chaletfrituur' viel met de houten opbouw
Vroeger toen ik er vlakbij op school zat stond er nog altijd zo'n frietzak op wieltjes buiten... '(

Ach fout is fout, volgende keer beter
 
-O-
Ik had dezelfde wikipediapagina nog even bekeken en ik dacht dat deze wel onder 'Chaletfrituur' viel met de houten opbouw
Vroeger toen ik er vlakbij op school zat stond er nog altijd zo'n frietzak op wieltjes buiten... '(

Ach fout is fout, volgende keer beter
Heb zelf ook nog wat gegoogeld op "cafetaria vogelplein", in de hoop dat het er als voornamelijk "patatkraam" zou uitkomen, maar ik krijg niet dat gewenste resultaat.

Integendeel, ik kom zelfs "categorie fast food" tegen :?

Maar man, die hebben al wat meegemaakt seg! Een brand, een overval, je zou voor minder stoppen :X
 
Heb zelf ook nog wat gegoogeld op "cafetaria vogelplein", in de hoop dat het er als voornamelijk "patatkraam" zou uitkomen, maar ik krijg niet dat gewenste resultaat.

Integendeel, ik kom zelfs "categorie fast food" tegen :?

Maar man, die hebben al wat meegemaakt seg! Een brand, een overval, je zou voor minder stoppen :X
_O-
Ja ik twijfelde ook of ik bij deze wel voor de ingang kon gaan staan zo vroeg zonder dat door beveiligingscamera's of alarmsensoren de politie gewaarschuwd zou worden :P. Heb de gok maar genomen want een andere waar ik langs zou komen zou nog iets verder om zijn...

Dat die dan wel perfect aan de opdracht had voldaan laten we maar even buiten beschouwing...
 
Haha het gezicht van die mevrouw rechts _O-
Had je uitgelegd waarvoor het was? Heb ik nog nooit hoeven doen tot nu toe...
Was me nog niet opgevallen _O-
Wel bij @ArendJan zijn plantenbak foto :t

Ik heb al wel een aantal keren uitleg moeten geven, en vind dat net een leuk aspect aan dit spel *O*

Of een levensverhaal krijgen, zoals een tijd terug met die tweetakt benzine pomp.

Of hulp krijgen uit onverwachte hoek, zoals die student die bijlicht met zijn phone bij die lunchroom.

Of toestemming/hulp moeten vragen, zoals heel lang geleden toen de opdracht was, "je motor met het voorwiel in de schep van een graafmachine." Een graafmachine op een niet actieve werf staat zo dat je niet in die schep kan met je motor. Dus daar waar ik een graafmachine aan het werk zag, uitleggen en vragen, en dan moet je nietswetende omstaanders eens zien kijken _O-
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Haha het gezicht van die mevrouw rechts _O-
Had je uitgelegd waarvoor het was? Heb ik nog nooit hoeven doen tot nu toe...

Ik had netjes uitleg gegeven van het spel aan de eigenaar (man) van de kraam en en gevraagd of ik een foto mag maken. De vrouw was nog niet op de hoogte ervan. Die begon gelijk van wil je die motor daar weghalen :9, toen greep de eigenaar gelijk in en zei dat ie het prima vond :)

In deze situatie wel zo netjes om te vragen ipv hem gewoon ervoor te zetten en een foto te maken ervan. 8)7

Enkele keren heb ik vaker gevraagd om het mogelijk was.. Bijvoorbeeld een keer ook een rollator op de foto gezet vanuit de winkel terwijl mijn motor buiten stond op de parkeerplaats.

9 van de 10 keer vindt iedereen het prima.*O*

Je motor bij een islamitische slager
 
In deze situatie wel zo netjes om te vragen ipv hem gewoon ervoor te zetten en een foto te maken ervan. 8)7

9 van de 10 keer vindt iedereen het prima.*O*
Voor beide stellingen zeg ik :^
En die foto met de rolator was echt heel knap aangepakt idd :}
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan