The Riding Game (deel 20)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik zag wat op de heenweg maar had geen mogelijkheid tot stoppen, als hij later vandaag nog niet is ingevuld, ga ik op de terugweg wel een foto schieten.
 
aha oke..duidelijk

naja niet geschoten is altijd mis :+
Had ik ook in gedachte om te proberen _O-

In Tienen loopt carnaval van 2 tot 10 maart, dan had ik toch verwacht een if andere aankondiging in het openbaar te zien, maar dus niks gezien deze morgen -O-

Straks eens langs mijn zus en haar vriend rijden, dat zijn carnavalsgekken, zou me verbazen dat die geen een of andere aankondiging op hun Dodge Ram hebben, de auto waar hij zo een carnavalsding mee trekt.

Tenminste ... als zulk een aankondiging dan wel mag tenminste?

Edit: enals @Xaryna me niet voor is tenminste :]
 
Ondanks dat Dordrecht (mijn woonplaats) in Zuid-Holland ligt, zijn er hier toch twee carnavalsverenigingen actief. Deze houden zelfs een gezamelijk carnavalsfeest, het schapenbal, op een locatie 500 meter van mijn huis. Vanmorgen daar langs gereden maar helemaal niets van een aankondiging hiervan te bekennen... -O-

Mijn werkplaats ligt dan weer nèt in Noord-Brabant (Werkendam). Hier vanmorgen ook nog een paar rondjes extra gereden maar ook zonder succes. Als de opdracht vanmiddag bij het naar huis rijden nog niet voldaan is toch nog maar een extra rondje doen denk ik, er moet toch ergens wel een postertje hangen!
 
Hmm, bij mij in Bergen op Zoom kun je er gewoon niet omheen.. Mensen, waaronder ik, die zelf hun huis versieren. Hier is het buiten het weekend van 2 tot 5 maart dan ook de vier weekenden van tevoren al feest, met elke zaterdag en zondag al festiviteiten.

Zelfs de grote kerk (ons peperbuske) krijgt zijn 'bulle' (vastenavend kleding) aan.

Zo ziet het er uit op de grote markt tijdens de kindervastenavend, een toneelstuk voor de kleintjes:

kindervastenavend.jpg
 
Hmm, bij mij in Bergen op Zoom kun je er gewoon niet omheen.. Mensen, waaronder ik, die zelf hun huis versieren. Hier is het buiten het weekend van 2 tot 5 maart dan ook de vier weekenden van tevoren al feest, met elke zaterdag en zondag al festiviteiten.

Zelfs de grote kerk (ons peperbuske) krijgt zijn 'bulle' (vastenavend kleding) aan.

Zo ziet het er uit op de grote markt tijdens de kindervastenavend, een toneelstuk voor de kleintjes:

kindervastenavend.jpg
Een oud collega van mij woonde in Bergen op Zoom, ik herinner me iets met gordijnen om je heen hangen met carnaval?
Ziet er gezellig uit op die foto, ik heb zelf helemaal niks met carnaval, maar het leeft hier dus ook niet (echt).
 
Carnaval.......-O-
Dat is gelukkig niet zo streekgebonden :X:')

Gelukkig is het sleutelwoord hier, blij dat het grootste deel van de wereld de gordijnen aan de roedes laat hangen en niet als een dronken debiel over straat zwalkt in een clownspak met een constante terreur van k*t deuntjes over waterscooters e.d.
 
Laatst bewerkt:
Carnaval.......-O-
Dat is gelukkig niet zo streekgebonden :X:')
Nou, het blijkt nu toch op veel plaatsen kort bij te zijn.
Ik wist anders ook niet dat het in Tienen van 2 tot 10 maart liep, nu pas te weten gekomen. In Tienen woont het vol zotten, dus carnaval is hier ook vrij belangrijk.
Alleen spijtig dat het hier nog vrij koud is, waardoor de danseressen tich vrij dichtgekleed rondhuppelen ...

Met nog 10 dagen te gaan had ik toch wel reclame verwacht, of ik heb het niet gevonden wegens te donker :P
 
Misschien had ik het duidelijker kunnen omschrijven of dingen uitsluiten...
Ik vond het toch vrij duidelijk, en @ey-dzeej zeker ook ;)
Maar hij denkt gewoon volgens het "niet geschoten is altijd mis" principe, en gelijk heeft hij :t
En zoals ik al zei, in Tienen is het "belangrijk", snap alleen het ontbreken van reclame niet.
@Xaryna liet ook al weten iets te kunnen vinden, dus ...

En zoniet, dan bij jij de eerste die de eer heeft om de nieuwe regel op te volgen, namelijk zelf een nieuwe opdracht plaatsen als de jouwe verlopen is *O*
 
Zoiets zocht ik wel inderdaad:t,keur hem goed.
*O*
Scheidingslijn met de foto van Ey-dzeej is klein maar duidelijk genoeg.
Ik begrijp je punt, die van @ey-dzeej was zelf geprint en gewoon op de motor gelegd, en dus niet openbaar. Deze heeft het achter zijn raam gehangen, wat het wel openbaar maakt.
Dat is toch wat je bedoelt toch?
Wel jammer voor @ey-dzeej -O- ...
... en zeggen dat ik hetzelfde van plan was _O-

Ennieweej ... we kunnen verder ...

Je motor bij minstens drie openbare bloemen/plantenbakken
Voorbeeldje ...
Moeten niet mooi bij elkaar staan, er mogen er ook van aan de overkant van de straat/plein staan, zolang ze maar herkenbaar zijn.
Een horeca uitbater die er aan de rand van zijn terras plaatst, maakt die ook openbaar en telt ook.
Maar wel geen bloempotjes of zo, zoals op de rand van een terras afbakening, maar echt bakken die op de grond staan.
 
*O*

Ik begrijp je punt, die van @ey-dzeej was zelf geprint.

Even een retificatie planten hierzo :+

Ik had deze van de opvang ontvangen, niet geprint:+ ( heb niet eens een printer thuis8)7 cartridges drogen altijd uit, door het weinige gebruik) maar wat je wilt zeggen is dat als ik deze op een raam had geplakt die via de openbare weg te zien zou zijn, dat deze wel rechtsgeldig zou kunnen zijn ? (alhoewel dit om een klein kinderfeestje op mijn foto ging, en niet echt om het eigenlijke grote Carnaval.. Denk dat daar het verschil in zit
 
Even een retificatie planten hierzo :+

Ik had deze van de opvang ontvangen, niet geprint:+ ( heb niet eens een printer thuis8)7 cartridges drogen altijd uit, door het weinige gebruik) maar wat je wilt zeggen is dat als ik deze op een raam had geplakt die via de openbare weg te zien zou zijn, dat deze wel rechtsgeldig zou kunnen zijn ? (alhoewel dit om een klein kinderfeestje op mijn foto ging, en niet echt om het eigenlijke grote Carnaval.. Denk dat daar het verschil in zit
Dat kan ook natuurlijk.
Dat probleem met de printer ken ik B|
 
Je kan de letters van de auto zien!

Indien goed:
Je motor met een blote mannequin (m/v/o)
 
Ach ik heb het weer aardig misgelopen. Toen ik de foto stond te maken van plantenbakken kreeg ik een mail dat @ArendJan de opdracht op dat moment had voldaan B|
Ben ik daarna nog langs 2 brandweerkazernes gereden in de hoop dat er een wagen buiten stond. Stonden echter binnen maar ik had ook zo'n foto als @Xaryna kunnen maken 8)7

Maar het is ook niet zo erg dat @Xaryna weer wat puntjes haalt, want er is in de ranglijst nu niet echt iemand meer in de buurt om de competitie mee aan te gaan. ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan