tja en wie kan er beter een motor starten zonder koppelings kabel dan een monteurJe parkeert hem er nooit behalve nu je kabel kapot is. Je verteld het aan een monteur van Dreka, whatever dat is. En dan wordt hij gestolen.
Ben ik nou de enig die die montuer niet helemaal vertrouwd??
Of begin ik paranoide aan het worden.
Maar klote blijft het wel, succes met de evt afhandeling en het misschien terugvinden.
Oh wacht, Rick vertrouwt het ook niet.
hij heeft natuurlijk eerst de kabel vervangentja en wie kan er beter een motor starten zonder koppelings kabel dan een monteur
Je kan ook prima rijden zonder koppeling... In de vrij aantrappen, dan met je benen de motor iets vaart geven en dan in zn 1 trappen... op en terugschakelen kan gewoon zonder koppeling.dat er 2 motoren wegscheuren is wel "toevallig" aangezien de koppelingskabel kapot was.
dieven zullen veel op zak hebben maar een universele koppelingskabel :S
ken je het bedrijfje zelf of heb je gewoon maar een dealer gebeld?
en hebben parkeergarages geen cameras over het algemeen??
Je kan ook prima rijden zonder koppeling... In de vrij aantrappen, dan met je benen de motor iets vaart geven en dan in zn 1 trappen... op en terugschakelen kan gewoon zonder koppeling.
@ TS
Succes, ik hoop écht voor je dat je m terug vind.
geen ervaring mee maar lijkt me in stadsverkeer toch niet bepaald makkelijk
Volgende keer wel WA+ verzekeren als je er 6000 euro in hebt gestoken (ben wel benieuwd wat je hebt gedaan, want optisch zie je er niet veel van als ik eerlijk moet zijn). Die paar euro's extra die je per maand betaalt, zijn lastiger bij elkaar te sparen vergeleken met geld terugkrijgen voor een gestolen voertuig.
Ik hoop voor je dat ze 'm redelijk ongeschonden terug vinden, anders heb je helemaal niets meer en is dit wel een hele dure les geweest...
Ik hoor helemaal niks van de politie. Ik heb nog nooit een politie gesproken over de zaak. Ook na verzoek van mij, contact met mij op te nemen, blijft het stil. Ligt volgens het politiebureau bij de recherche en deze nemen geen contact met mij op. Dit terwijl ik een zwaar vermoeden heb wie het heeft gedaan, ik kan de politie helpen met mijn bevindingen, maar het blijft stil. Moet ik nu zelf voor rechter gaan spelen ofzo?