TERUG!! 20-07-09 groene Kawasaki KLX 650R Groningen Station

Vertel ons waar u motor parkeerd en wij sorgen voor onderhouwd _O-

Misgien zetten we hem trug.... :+
 
Je parkeert hem er nooit behalve nu je kabel kapot is. Je verteld het aan een monteur van Dreka, whatever dat is. En dan wordt hij gestolen.

Ben ik nou de enig die die montuer niet helemaal vertrouwd??

Of begin ik paranoide aan het worden.

:?

Maar klote blijft het wel, succes met de evt afhandeling en het misschien terugvinden.

Oh wacht, Rick vertrouwt het ook niet. ;)
 
Laatst bewerkt:
Je parkeert hem er nooit behalve nu je kabel kapot is. Je verteld het aan een monteur van Dreka, whatever dat is. En dan wordt hij gestolen.

Ben ik nou de enig die die montuer niet helemaal vertrouwd??

Of begin ik paranoide aan het worden.

:?

Maar klote blijft het wel, succes met de evt afhandeling en het misschien terugvinden.

Oh wacht, Rick vertrouwt het ook niet. ;)
tja en wie kan er beter een motor starten zonder koppelings kabel dan een monteur :?

Nee ik vertrouw t ook niet.. Maar wat doe je eraan?



Tis iig zeker dat hij hem zelf niet heeft, dat zou te dom zijn.. (naja hij is opzich ook wel heel erg dom :') )
 
dat er 2 motoren wegscheuren is wel "toevallig" aangezien de koppelingskabel kapot was.
dieven zullen veel op zak hebben maar een universele koppelingskabel :S

ken je het bedrijfje zelf of heb je gewoon maar een dealer gebeld?

en hebben parkeergarages geen cameras over het algemeen??
 
ik ga er van uit dat de kpn parkeergarage alleen voor personeel is

er zullen dus wel camera,s hangen,even navragen bij de beveiliging dus
 
TIP: als je de beelden op wilt vragen bij de politie (of een andere instantie) doe dit dan zo snel mogelijk !!!!

Bij sommige instanties worden de beelde vernietigd na 36 uur (ivm privacy-wet)
 
Onderzoek loopt nog dus kan niet te veel zeggen. Camerabeelden heb ik veilig laten stellen, deze worden momenteel onderzocht door de politie. Gelukkig heb ik nog een motor dus ik rijd alweer:) Iig allemaal bedankt voor jullie reacties, hulp en steunbetuigingen! Ik houd jullie op de hoogte want ik denk dat er nog meer achterweg komt....

Word vervolgd....
 
Ik zou die shop een beetje in de gaten houden, ik vind de advertenties van dit bedrijf er niet al te betrouwbaar uit zien. Succes man! Houd ons op de hoogte als er positieve vorderingen zijn.
 
Volgende keer wel WA+ verzekeren als je er 6000 euro in hebt gestoken (ben wel benieuwd wat je hebt gedaan, want optisch zie je er niet veel van als ik eerlijk moet zijn). Die paar euro's extra die je per maand betaalt, zijn lastiger bij elkaar te sparen vergeleken met geld terugkrijgen voor een gestolen voertuig.

Ik hoop voor je dat ze 'm redelijk ongeschonden terug vinden, anders heb je helemaal niets meer en is dit wel een hele dure les geweest...
 
@marky

Ik ben benieuwd waar je die monteur van kent...zo te lezen is er niet echt veel van te vertrouwen..
ik hoop dat je hem snel terug hebt!!
 
de teksten worden beter _O-


van marktplaats


NIEUW DREKA AUTO&MOTOR TECHNIEK VOOR ONDERHOUWD EN REPATIE AAN AUTO OF BROMMOBIEL GAAT U NAAR DREKA WIJ ZIJN EEN KLEIN EN FEXIEBEL BEDRIJF MET EEN UUR TERIEF VAN 30,00 EURO PER UUR WIJ KUNNEN OOK HALEN EN BRENGEN VAN HET VOERTUIG

BEDRIJF VAN NU PRIJS VAN TOEN
 
dat er 2 motoren wegscheuren is wel "toevallig" aangezien de koppelingskabel kapot was.
dieven zullen veel op zak hebben maar een universele koppelingskabel :S

ken je het bedrijfje zelf of heb je gewoon maar een dealer gebeld?

en hebben parkeergarages geen cameras over het algemeen??
Je kan ook prima rijden zonder koppeling... In de vrij aantrappen, dan met je benen de motor iets vaart geven en dan in zn 1 trappen... op en terugschakelen kan gewoon zonder koppeling.


@ TS
Succes, ik hoop écht voor je dat je m terug vind.
 
Je kan ook prima rijden zonder koppeling... In de vrij aantrappen, dan met je benen de motor iets vaart geven en dan in zn 1 trappen... op en terugschakelen kan gewoon zonder koppeling.


@ TS
Succes, ik hoop écht voor je dat je m terug vind.


geen ervaring mee maar lijkt me in stadsverkeer toch niet bepaald makkelijk :X
 
Nee,

Heb nog niks van de politie gehoord. Ik hou jullie op de hoogte....

Marik
 
Volgende keer wel WA+ verzekeren als je er 6000 euro in hebt gestoken (ben wel benieuwd wat je hebt gedaan, want optisch zie je er niet veel van als ik eerlijk moet zijn). Die paar euro's extra die je per maand betaalt, zijn lastiger bij elkaar te sparen vergeleken met geld terugkrijgen voor een gestolen voertuig.

Ik hoop voor je dat ze 'm redelijk ongeschonden terug vinden, anders heb je helemaal niets meer en is dit wel een hele dure les geweest...

:^

Twee zielen, één gedachte..
 
Ik hoor helemaal niks van de politie. Ik heb nog nooit een politie gesproken over de zaak. Ook na verzoek van mij, contact met mij op te nemen, blijft het stil. Ligt volgens het politiebureau bij de recherche en deze nemen geen contact met mij op. Dit terwijl ik een zwaar vermoeden heb wie het heeft gedaan, ik kan de politie helpen met mijn bevindingen, maar het blijft stil. Moet ik nu zelf voor rechter gaan spelen ofzo?
 
Ik hoor helemaal niks van de politie. Ik heb nog nooit een politie gesproken over de zaak. Ook na verzoek van mij, contact met mij op te nemen, blijft het stil. Ligt volgens het politiebureau bij de recherche en deze nemen geen contact met mij op. Dit terwijl ik een zwaar vermoeden heb wie het heeft gedaan, ik kan de politie helpen met mijn bevindingen, maar het blijft stil. Moet ik nu zelf voor rechter gaan spelen ofzo?

Kun je niet bij het bureau langs gaan en aangeven dat je wat tips hebt die je met degene wilt delen die het onderzoek leidt/doet.
Zou gek zijn als ze je dan ook zomaar naar huis sturen.

Als je eigen rechter gaat spelen, moet je er wel zeker van zijn dat de huidige "eigenaar" ook werkelijk de dader is en dan bewijzen vastleggen.
Wat daarna moet gebeuren is afhankelijk van de situatie, je moet geen slapende honden wakker maken tijdens je eigen onderzoek, want anders heb je straks helemaal niets meer en raakt het spoor zoek.
Sterkte !
 
bureau kunnen ze waarschijnlijk ook niet helpen aangezien ik al meerder keren heb gebeld. De zaak ligt bij een ander team. Bel binnenkort gewoon weer. Ik weet niet waar mijn motor is, ligt waarschijnlijk al lang uit elkaar. Ik weet wie er meer mee te maken heeft, ik weet dat ik het evt. onderzoek van de politie niet mag verstoren maar vind ook dat ze mij wel even mogen bellen!
 
Terug
Bovenaan Onderaan