Teleurgesteld in motorrijdend Nederland.

Rev’en/draaien met pols: toeren maken en liefst in de begrenzer…wat ik nooit doe met mijn motorfiets.
Deden een paar jochies half uit een auto hangend vandaag ook naar mij terwijl ik vanaf het tankstation bloemheuvel.

Eigenlijk wouden ze ook dat ik er volgas langsging over de invoegstrook.

Mij niet gezien.
 
Deden een paar jochies half uit een auto hangend vandaag ook naar mij terwijl ik vanaf het tankstation bloemheuvel.

Eigenlijk wouden ze ook dat ik er volgas langsging over de invoegstrook.

Mij niet gezien.
Mij ook niet, zie het nut er niet van in…..ze was op hetzelfde moment met haar mobiel mij aan het filmen….. :? stel je voor dat ze met de beelden naar de politie gaat.
 
Mij ook niet, zie het nut er niet van in…..ze was op hetzelfde moment met haar mobiel mij aan het filmen….. :? stel je voor dat ze met de beelden naar de politie gaat.
Moet wel eerlijk zeggen dat ik hun aandacht trok aangezien ik best wel lekker aankwam denderen om dat ik een mooi groot gat zag waar ik tussen kon.

En ergens kan ik het ook wel snappen aangezien ze waarschijnlijk gedwongen in de ramadan zitten.
 
Ik ben vandaag wezen fietsen op mijn mountain bike, zo'n 40 kilometers (wow vet goed)
Ik ben heel veel motoren tegengekomen allerlei verschillende soorten, sjoppers, supersports, enduro's, vintage boomer dingen en die verschrikkelijke mp3🤮 dingen(goed daar zal ik mij een andere keer over uitlaten).

Nou ik heb potverdikke in die 90 minuten fietsen geen enkele wheelie gezien, geen enkele schreeuwende vier cilinder met de gaskraan open en meer dan 10.000 toeren op de klok, hield iedereen zich nagenoeg aan de snelheid en waren er geen nauwe inhaalacties, zelfs geen rev-bomb meegemaakt.

Waar gaat het heen? Erg telleurstellend ik kan zo niet genieten van die mooie herrie uit die dure uitlaat systemen A.U.B. meer gas dames, heren en alles wat daar buiten valt.
Was een erg saaie 90 minuten zo! of begint motorrijden een suffe hobby te worden? Beetje jammer dit.
Sorry ik moest werken, geen tijd voor de motor. Ik wil best wel een keer voor je revven. :+
 
Ik zat vandaag de hele dag op het water *O* . Dus ik (met mijn instructeur erachter aan) heb de wegen helaas niet onveilig kunnen maken :N.
Met dit soort dagen de beste optie . Op t water was het nog lekker stil
 

Bijlagen

  • 20240406_143815.jpg
    20240406_143815.jpg
    382,8 KB · Weergaven: 0
Ik ben vandaag wezen fietsen op mijn mountain bike, zo'n 40 kilometers (wow vet goed)
Ik ben heel veel motoren tegengekomen allerlei verschillende soorten, sjoppers, supersports, enduro's, vintage boomer dingen en die verschrikkelijke mp3🤮 dingen(goed daar zal ik mij een andere keer over uitlaten).

Nou ik heb potverdikke in die 90 minuten fietsen geen enkele wheelie gezien, geen enkele schreeuwende vier cilinder met de gaskraan open en meer dan 10.000 toeren op de klok, hield iedereen zich nagenoeg aan de snelheid en waren er geen nauwe inhaalacties, zelfs geen rev-bomb meegemaakt.

Waar gaat het heen? Erg telleurstellend ik kan zo niet genieten van die mooie herrie uit die dure uitlaat systemen A.U.B. meer gas dames, heren en alles wat daar buiten valt.
Was een erg saaie 90 minuten zo! of begint motorrijden een suffe hobby te worden? Beetje jammer dit.
Ik heb 140 gereden, misschien zelfs wel 145.



Kwam een jochie tegen die zijn duim opstak toen ik bijna thuis was. :)
 
Vandaag de eerste geslaagde rit op de diversion 600 gemaakt, wheelies, stoppies revbommen, allemaal niet gemaakt. Het blijft natuurlijk een divje 600 uit 1994 hè, en deze moet nog verkocht worden aan een collega, dus geen gekkigheid deze keer.
 
Ik ben vandaag wezen fietsen op mijn mountain bike, zo'n 40 kilometers (wow vet goed)
Ik ben heel veel motoren tegengekomen allerlei verschillende soorten, sjoppers, supersports, enduro's, vintage boomer dingen en die verschrikkelijke mp3🤮 dingen(goed daar zal ik mij een andere keer over uitlaten).

Nou ik heb potverdikke in die 90 minuten fietsen geen enkele wheelie gezien, geen enkele schreeuwende vier cilinder met de gaskraan open en meer dan 10.000 toeren op de klok, hield iedereen zich nagenoeg aan de snelheid en waren er geen nauwe inhaalacties, zelfs geen rev-bomb meegemaakt.

Waar gaat het heen? Erg telleurstellend ik kan zo niet genieten van die mooie herrie uit die dure uitlaat systemen A.U.B. meer gas dames, heren en alles wat daar buiten valt.
Was een erg saaie 90 minuten zo! of begint motorrijden een suffe hobby te worden? Beetje jammer dit.
En waar zat jij ook al weer op ? 🤔 .
 
Ik heb vandaag wat goed proberen te maken tov gister.

Rug was vanmorgen al wat beter.

Halverwege begon het optillen van de linkervoet om terug te schakelen pijn te doen.

Op 3/4 van de rit kreeg ik de motor bij het tankstation niet meer op de middenbok.

Bij thuis komen lukte het niet meer om de schuttingdeur open te krijgen door over het stuur te hangen zoals ik normaal doe maar moest ik afstappen en de deur openen en hopen dat die intussen niet dicht zou waaien.

Gelukkig parkeer ik de motor in een inrijbok.

Wel veel herrie gemaakt, een huis bekeken, getest dat de voorvering enigszins werkt en asperges gekocht.

En mijzelf op 5 km klinkerweg gekregen |(

db
 
Terug
Bovenaan Onderaan