Takkoni demper

Heb zelf ook een Takkoni liggen onder mijn 600F. Zonder db-killer (ontbrak, dus als iemand 'm over heeft ... ik ben nog op zoek ivm tripjes duitsland). Klinkt heerlijk! Voordat hij z'n grote beurt kreeg schreeuwde de pijp wel veel harder, zonder oordopjes rijden was onmogelijk. Nu klinkt t gewoon lekker!
 
Allemaal reacties waar ik wat aan heb :)

Toch een leovince sbk carbon besteld *O*
Hoorde die ook zonder db killer en klonk erg gaaf
Weet niet of die nou harder is als de takkoni
Maar elke andere uitlaat zal sowieso stuk harder zijn dan
De standaarduitlaat die er nu nog onder zit :X
 
Allemaal reacties waar ik wat aan heb :)

Toch een leovince sbk carbon besteld *O*
Hoorde die ook zonder db killer en klonk erg gaaf
Weet niet of die nou harder is als de takkoni
Maar elke andere uitlaat zal sowieso stuk harder zijn dan
De standaarduitlaat die er nu nog onder zit :X
Mooi , Leo Vince zit je sowieso goed mee *O*
 
Zit ook te twijfelen tussen een Takkoni en een Leo voor mn cbr F3..
Heb van beide nog geen goeie 'pass by' filmpje gezien. Alleen dat ze stil staan en een beetje gas geven.
 
Takkoni demper voor de CBR600RR kost € 254 en 15 centen.
( dat is met MF korting eraf)
(maar er zijn nog goejekopere)
 
Laatst bewerkt:
Ik heb een Takkoni onder mijn CBR600FS en heeft goed geluid :Y
(Nu nog beter aangezien de demper loshangt, bouten zijn eruit _O- )

Vind zeker dat je voor het geld een mooie uitlaat hebt met mooi geluid.
 
Zit ook te twijfelen tussen een Takkoni en een Leo voor mn cbr F3..
Heb van beide nog geen goeie 'pass by' filmpje gezien. Alleen dat ze stil staan en een beetje gas geven.
Op motorshopper heeft een MF-er een review gemaakt van de leo vince uitlaat op een F3, hier had hij ook een filmpje bij staan met een 'pass by' als ik het me goed herinner
 
Ik heb wel filmpjes gemaakt vanaf mijn motor tijdens het rijdens met de uitlaat.. Ook een CBR. Maar weet niet of je dan de uitlaat goed hoort :P
 
Onder de Bandit van mijn vrouwtje zit ook een Takkoni.
Leuk geluidje en qua looks ook zeker niet verkeerd.

Bevestiging DB-Killer is idd drama, heb al eens een DB-Killer zien vliegen tijdens het rijden, en vervolgens uit de goot opgepikt

Ik overweeg ook om voor Takkoni te kiezen maar zal vaak rijden met de DB killer erin. Is er wat aan die bevestiging te doen of is het gewoon af te raden om dat met Takkoni te rijden?
 
Ik heb eigenlijk geen echte oplossing kunnen vinden voor het beter bevestigen van de db-killer. Dit is voor mij toen ook een reden geweest om er vanaf te zien en toch voor een Laser te gaan.
 
Ik heb eigenlijk geen echte oplossing kunnen vinden voor het beter bevestigen van de db-killer. Dit is voor mij toen ook een reden geweest om er vanaf te zien en toch voor een Laser te gaan.

Er zijn veel merken dempers waarbij je de dB killers in gaten moet houden.
(dus niet alleen bij Takkoni) het is een probleem wat regelmatig voorkomt.
Ik zeg altijd Locktite en/of zelfborgende bevestiging en regelmatig controleren.
(of een killer extra bestellen) 8-)
 
Nooit last met mijn db killer gehad. Blijft mooi zitten onder alle omstandigheden. Maar bij die Mivv gp is ie ook beter vast te zetten door een moertje erop te lassen.
 
Klanten komen regelmatig een dB killer nabestellen.

Dus ik denk dat er hier en daar nogal eens eentje recht in de voorruit van een koekblikker terecht komt _O-
 
Morgenn,

Gister op pad geweest met jongen die takkoni demper op ze cbr600rr heeft zitten
Maakte echt onwijs gaaf geluid
Nou had ik nog nooit van het merk gehoord
Zijn er hier die ervaring hebben met dit merk? Aan te raden?

Grappig, dat was ik! :P
Takkoni besteld bij Optitune en daar ook meteen laten monteren. Ging netjes en werd keurig geholpen voor een vriendelijke prijs.
Jammer dat je toch voor een leovinci hebt gekozen ;)
O ja, ik heb het gevoel dat de motor lekkerder loopt....dan met de standaard uitlaat.
Laat de leovinci maar een keer horen!
Zondag bv? Zie:
1e Haaglandse Motor Forum Meetingrit
 
Grappig, dat was ik! :P
Takkoni besteld bij Optitune en daar ook meteen laten monteren. Ging netjes en werd keurig geholpen voor een vriendelijke prijs.
Jammer dat je toch voor een leovinci hebt gekozen ;)
O ja, ik heb het gevoel dat de motor lekkerder loopt....dan met de standaard uitlaat.
Laat de leovinci maar een keer horen!
Zondag bv? Zie:
1e Haaglandse Motor Forum Meetingrit

leo vince zit er nog niet onder over paar weken pas.
denk bij MFMM zit tie er wel onder , kannie m horen
 
Overweeg ook om mijn Yoshi om te ruilen voor een Takkoni demper :) Mijn Yoshi klinkt wat scherper en agressiever dan de Takkoni maar die heeft dan wel E-Keur en een DB-killer en dat voor een zacht prijsje.

Maar wat raden jullie aan?
 
Yoshi is qua kwaliteit toch wel op een wat hoger niveau dan Takkoni hoor. Maar goed, smaken verschillen.
 
Waarom ruilen ? je Yoshi is het dubble waard van een Takkoni.
Prijzen van Yoshimura beginnen ergens bij 350 eurie.

Gewoon erbij houden zeg ik. Moet je een circuitdag doen of bijv. naar Duitsland of de TT monteer je de Takkoni en de rest van het jaar rij je met je Yoshi.
Die Takkoni (voor je Srad) kost nog geen 190 euries, dus daar kan je je geen buil aan vallen.

En voor wat betreft het kwaliteitsverhaal, de Takkoni's zijn allemaal van RVS en superdegelijk geconstrueerd, dus dat zit wel goed.
Bij Yoshi heb je meer keus in modellen en uit exclusieve materialen zoals carbon fiber en titanium, dat rechtvaardigd deels de hogere prijs, maar voor de naam betaal je natuurlijk ook. 8-)
 
Waarom ruilen ? je Yoshi is het dubble waard van een Takkoni.
Prijzen van Yoshimura beginnen ergens bij 350 eurie.

Gewoon erbij houden zeg ik. Moet je een circuitdag doen of bijv. naar Duitsland of de TT monteer je de Takkoni en de rest van het jaar rij je met je Yoshi.
Die Takkoni (voor je Srad) kost nog geen 190 euries, dus daar kan je je geen buil aan vallen.

En voor wat betreft het kwaliteitsverhaal, de Takkoni's zijn allemaal van RVS en superdegelijk geconstrueerd, dus dat zit wel goed.
Bij Yoshi heb je meer keus in modellen en uit exclusieve materialen zoals carbon fiber en titanium, dat rechtvaardigd deels de hogere prijs, maar voor de naam betaal je natuurlijk ook. 8-)

Ok, goed verhaal :Y

Maar hier zakt je de broek wel van af :N

Zo klinkt die van mij :]
 
Laatst bewerkt:
Heb zelf ook een takkoni gehad op mijn wr 125 x, zeer mooi geluid en een heel goede prijs kwaliteit verhouding !
 
Terug
Bovenaan Onderaan