Suzuki srad 600 stinkt naar benzine

Marcel33

Rookie
19 aug 2018
9
0
Hallo beste mensen,

Ik zal mezelf eerst even voorstellen ik ben Marcel ik ben 31 en kom uit ede ik rij nu sinds een tijdje een Suzuki Gsxr Srad 600 bouwjaar 1997 omgebouwd naar streetfighter door de vorige eigenaar. Nu heb ik 2 weken geleden een choke kabel erop laten zetten door de dealer en ik heb m daarna een week niet meer gebruikt nu wilde ik laatst een stuk gaan rijden trok de hoes ervan af en stonk erg naar benzine en starte ook niet hij gaf alleen een tik en meer niet weer de dealer gebeld nu zegt hij dat mijn vlotternaald blijft hangen? En dat ie volloopt met benzine. Ik wil graag zelf eraan gaan sleutelen om hem weer rijdend te krijgen nu is mijn vraag is dat te doen? En waar kan ik het best mee beginnen? Hoop dat jullie mij kunnen helpen.

Mvg
 
Als je hem weg kunt brengen naar de dealer of een andere motorgarage, doen.
Anders eerst alle olie aftappen, tank eraf, carburateurs eraf en carbs wegbrengen voor in de ultrasoonbak, alles hermonteren, nieuwe olie (oliefilter even doorspoelen evt) erin en het spul zou weer moeten draaien. (Ik weet niet hoe je tank er van binnen uit ziet.) Succes.
 
Laatst bewerkt:
Als je hem weg kunt brengen naar de dealer of een andere motorgarage, doen.
Anders eerst alle olie aftappen, tank eraf, carburateurs eraf en carbs wegbrengen voor in de ultrasoonbak, alles hermonteren, nieuwe olie (oliefilter even doorspoelen evt)erin en het spul zou weer moeten draaien. (Ik weet niet hoe je tank er van binnen uit ziet.) Succes.

eerst diagnose stellen. is nog steeds niet gebeurt.
 
Terug
Bovenaan Onderaan