suzuki 900rf benzine probleem?

Marcelv

MF'er
26 dec 2022
165
82
Goeieavond, ik heb een suzuki 900rf waarvan onlangs de carburateurs zijn schoongemaakt en de brandstof leidingen zijn vervangen evenals de bougies, Nou reed ie weer goed, Maar had ik net een pech geval dat ik me motor vermogen totaal verloor, Met wat hulp van de anwb hem weer aangekregen doormiddel van start kabels aangezien ik zelf met proberen de accu leeg had gemaakt, Nou zit er een benzine kraantje op met on off en reserve hij stond op on, En daarop stond ie te stoteren en knallen uit de uitlaat, we deden hem op reserve en na wat goed gas geven deed ie weer normaal, Hij zag nog wel wat gruis achtig spull in de tank zelf zitten All leek het niet helemaal los te zitten dat spull, Maar mij vraag hoe kan ie op reserve wel normaal draaien en op on niet? aangezien het spul uit de zelfde tank komt
 
Nou zijn er orginele slangen op gezet ipv universele benzine slangen, deed ie het weer tot gisteren, weer uitvallen en geen benzine krijgen, samen met de anwb even de pomp los gehaald deze lijkt te hangen in ze werking soms wel soms niet is een oude type vacuum pomp met contact puntjes geloof ik, heb all wel een nieuwe besteld dus laat het nog even weten of het dan weg is

kan een pomp het zomaar 5 dagen goed doen ? Dan een dag ff niet dan weer 4 dagen wel?
 
Terug
Bovenaan Onderaan