Hehe, zou Bonnie t verschil zien tussen rode 2 takt olie en wijn
Maargoed, in de afgelopen dagen wat kleine klusjes gedaan aan de GT.
We hebben het werkplaatshandboek doorgespit en een onderdelenlijst gemaakt voor wat we allemaal nodig hebben voor het reviseren van het blok.
Dit is toch een hele lijst geworden
Deze gaat van de week naar Potze voor een prijsindicatie.
Verder hebben we jullie raad opgevolgd en gaat het brommerkapje plaats maken voor een ronde koplamp
Ook hebben we een leuk achterlicht gevonden. Deze wordt strakt gezamelijk met het kenteken achterop het zitje bevestigd, nog een verrassing hoe dat wordt
[~[url="http/img31.imageshack.us/img31/1939/30052010074.jpg"]afbeelding~][/URL]
Daarnaast zijn we bezig geweest om de thermostaat uit de cilinderkop te krijgen. Hetzelfde geldt ook voor de aansluiting op onderste carter. Dit was geen makkelijk karweitje, de schroeven zaten muurvast.
Ja letterlijk muurvast want met de slagschroevendraaier kregen we alleen afgebroken koppen.
[~[url="http/img231.imageshack.us/img231/4258/30052010078.jpg"]afbeelding~][/URL]
De thermostaat hebben we wel uit zijn benarde positie kunnen verwijderen. ook meteen de cilinderkop opgeknapt.
[~[url="http/img205.imageshack.us/img205/4848/30052010076.jpg"]afbeelding~][/URL]
Verder hebben we de carters in de afbijt gezet en de zwarte verf eraf gehaald. Alleen de carters hebben wat corrosie sporen. Hoe kun je dit eenvoudig weer netjes krijgen?
[~[url="http/img692.imageshack.us/img692/5532/30052010077.jpg"]afbeelding~][/URL]
De onderste aansluiting voor het KVS, zullen we morgen eens gaan kijken hoe we deze los gaan krijgen.... Iemand ideeën tips? We dachten zelf aan verhitten.