Skiddy
MF veteraan
Nou dat wordt al heel wat..!! zit al veel meer eenheid in!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ja het begint al op te schieten, maar vandaag hebben we een hele grote sprong gemaakt.
Toen ik(zeb) terug kwam van het werk, had pa hem al volledig op zn wieltjes staan.
ik kom dus veel foto's tekort, hehe.
Vrijdag avond zijn we begonnen met assembleren van de voorvork, hier geen problemen gehad. En voorvork zat er zo in. Verder hadden we de wielen in orde gemaakt, omdat deze vandaag gebalanceerd zijn.
Klein beetje verf van de velgen. 'De banden zijn taaie joekels', zei de monteur die de banden erop legde, is verder vakkundig gebeurt. Dus geen probleem van gemaakt, het is makkelijk te herstellen.
Daarna zijn we aan de slag gegaan met de achterbrug, deze scharniert op conische lagers. Hierom heen hebben we een O-ring gedaan, zodat het vuil beter buiten blijft.
Daarna zijn de wielen en dergelijk erin gekomen, en....
Stond hij op zijn bandjes!!
Even de uitlaten en tank+zitje erop, het begint al ergens op te lijken!!
[~[url="http/img180.imageshack.us/img180/140/p4170159.jpg"]afbeelding~][/URL]
Lekker brede achterband!
[~[url="http/img153.imageshack.us/img153/410/p4170160.jpg"]afbeelding~][/URL]
Verderrest zullen we de remmerij in orde gaan maken, en beginnen met de kabelboom te installeren. Ook stuurinrichting staat in de afbijt en zal allemaal worden opgeknapt.
Verder moet de rechtse schokbreker nog gemonteerd worden, maar moeten we eerst goed uitlijnen, ivm de ketting.
Zo dit was het weer voor vandaag!
Project is nog lang niet af, maar het begint Vorm te krijgen!
Hallo,
Mooi project. Volg het al vanaf het begin. Hoe heb je het rood zo mooi ingekleurd. Moet ik ook nog gaan doen.
Hallo,
Mooi project. Volg het al vanaf het begin. Hoe heb je het rood zo mooi ingekleurd. Moet ik ook nog gaan doen.
word netjes maar vind verhouding motor koplamp wat klein volgens de grote motor
wij zijn ook bezig met enkele gt's te restauren dus moest je vragen hebben of iets zoeken, of als de motor geboord moet worden ,kun je bij ons steeds terecht
groeten