Dit is een voor mobiel geoptimaliseerde pagina die snel laadt. Als je de volledige pagina wilt laden, klik dan hier.

Suzuki GT 550 1972-1977

Harry, welkom.

Ja, heerlijk gereden. Nog wel wat problemen met stationair. Vandaar wat vragen op Suzuki Tweetak. Dit weekend stellen aan de luchtstelschroeven. Motor blijft bij schakelen en remmen wat hoger in de toeren lopen. Zondag wordt goed weer dus de weg op met schroevendraaier.Kan niet wachten.

Laatst bewerkt:
Zondag gereden. Met schroevendraaier. De luchtstelschroeven steeds een stukje ingedraaid. Voorlopig loopt de motor beter d.w.z. valt beter terug naar stationair. Het rijden was leuk. De GT loopt geweldig. sterker nog, je moet het stuur bij vol gas goed vasthouden. Nu verder met de uitlaten. Ik wil het de dempers schoonmaken en de wol vervangen. Iemand zo iets al gedaan en misschien tips? Laat ze maar komen.

Niemand ervaring mee ?????

Niet bij een GT550,wel een keer bij een RD350 gedaan,eerst wat wol geregeld
en toen met borgijzerdraad weer om de demper gewikkeld,is eigenlijk een karweitje
van niks,het meeste werk is nog de dempers eruit te krijgen,die willen wel eens goed
vastzitten na jaren van koolaanslag en roest.

En waar blijven de foto's. Filmpje met geluid mag ook.

Zo, zondag heerlijk gereden. Motor valt mooi terug naar stationair. Was wel wennen, je denkt dat die afslaat maar loopt mooi stationair. Wel brak de kabel van de toerenteller. Kabel en demperwol zijn onderweg. Volgende klus, de vier dempers eruit, wol vervangen en kijken wat voor een geluid ik over houdt.

Laatst bewerkt:

Mooi dat ie het weer goed doet Ruud ,wat het geluid betreft,dat zal
wel een stukkie minder zijn .

Je kan niet even weg of Oma is er weer.

Afgelopen woensdag lekker een dag gereden op de Utrechtse Heuvelrug. Weggegaan en ook weer teruggekomen. Heerlijk. Hopelijk binnenkort goed weer en dan weer een dag erop uit. Gt blijft het nu goed doen. Wel veel bekijks.

Daar woon ik dus aan het eind , had je wel ff 'n bakkie kunnen komen halen.

[ had ik ff die heerlijke 2 takt olie op kunnen snuive ]

Ja het is altijd weer een opluchting als je met een 2takt ook weer thuis kan komen

Ja het is altijd weer een opluchting als je met een 2takt ook weer thuis kan komen
Poosje geleden met m,n Gt750 naar Zeeland geweest,op de heenweg ging alles prima ,op
de terugweg was er in de Heinenoordtunnel opeens geen vermogen meer,oeps ,ik dacht
het zal toch niet ,midden in een tunnel stilstaan is geen pretje ,gelukkig was de benzine
op ,en na het op reserve zetten deed de motor het gelukkig weer ,ik had voordat ik naar
Zeeland ging nog getankt,de zuipschuit had alles er ff in 100km doorheen gejaagd ,
maar ik was al blij dat het dat was inplaats van wat ergers

Daar woon ik dus aan het eind , had je wel ff 'n bakkie kunnen komen halen.

[ had ik ff die heerlijke 2 takt olie op kunnen snuive ]

Sorry Carloss,

Bakkie halen kan altijd nog. Na deze dag weinig meer gereden. Helaas door het slechte weer. Ik hou niet van regen en de GT zeer zeker niet. Je blijft poetsen dan. Hopelijk dit weekend de GT weer eens warm laten draaien. Hij moet wel in beweging blijven. Nu alvast weer denken wat ik deze winter weer ga aanpakken.

Groetjes,
Ruud.

Ik hoop voor je dat die winter lang wegblijft en dat het nog even een tijdje mooi weer mag zijn.

Hier alles goed hoor, beetje voorbereiden op de verhuizing.

Hoe is het met jou?
Hoi,

Met mij gaat alles goed. Momenteel druk en ook nog een nieuwe collega inwerken. Op welke verhuizing ben je je aan het voorbereiden, prive of zakelijk.

Groetjes,
Ruud.

Hoi,

Met mij gaat alles goed. Momenteel druk en ook nog een nieuwe collega inwerken. Op welke verhuizing ben je je aan het voorbereiden, prive of zakelijk.

Groetjes,
Ruud.

Prive verhuizen (druk bezig met inpakken, garage staat best vol eigenlijk), zakelijk hoeft niet gelukkig

Komp goed

PS

Ruud heb je mijn adres ?
anders pm ik ff

Laatst bewerkt:
Hallo

Kunnen jullie me misschien vertellen of er verschil zit tussen een T500 frame en een Gt 550 frame?

Ik zoek namelijk een frame.

Mvg en bedankt