Ruud Panneman
Die hard MF'er
- 4 feb 2010
- 294
- 0
- Onderwerp starter
dank je
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Een goede overtrekker kan van dat zadel toch ook wel weer iets richting origineel maken??
heb hem een half jaartje verkocht aan mijn neefje, heb er nog wel een rechter nieuwe koppelings/onstekings deksel liggen
hey ruudHallo allemaal,
Even dit weer onder de aandacht brengen. Wordt toch te weinig geschreven over de GT550. Zelf zoek ik nog wat onderdelen zoals een zadel, beugel achter het zadel chroom en beugels voor het motorblok. Wie ????
Groet,
Ruud.
hey ruud
heb nog motorblok beugels liggen maar zijn geen mooie meer beetje roestig,ik zet ze er zelf niet meer op.de harly is bijna klaar dan pik ik de draad weer op met de gt550
gr math
hoi ruudHoi Math,
Als jij ze er niet meer opzet, dan is het ook niets voor mij. Ben benieuwd naar jouw project. Hoop snel wat te zien.
Groet,
Ruud.
hoi ruud
de beugels zijn beschadigd dus kunnen de afvalbak in
vanavond komen de gespoten spullen van de harly dan kan hij zaterdag opgehaald worden.en dan kan ik weer aan mijn eigen project beginnen heb tussen de bedrijven door beetje aan gedaan . zie dat jij goed kunt poetsen mag je mijn spullen ook wel doen
gr math
Hallo allemaal,
Even dit weer onder de aandacht brengen. Wordt toch te weinig geschreven over de GT550. Zelf zoek ik nog wat onderdelen zoals een zadel, beugel achter het zadel chroom en beugels voor het motorblok. Wie ????
Groet,
Ruud.
Je bent lekker bezig Ruud!
hoi ruud
heb een gt550 erbij gekocht voor onderdelen misschien zit er voor jou wel iets bij wat ik niet nodig heb zoals een zadel.ga hem over een week of 3 halen.dan kan ik wel zeggen wat er weg kan
gr math
Hoi Math,
Ik hoor het graag van je.
Groet,
Ruud.