Suzuki GT 550 1972-1977

Een goede overtrekker kan van dat zadel toch ook wel weer iets richting origineel maken??

Hallo allemaal,

Even dit weer onder de aandacht brengen. Wordt toch te weinig geschreven over de GT550. Zelf zoek ik nog wat onderdelen zoals een zadel, beugel achter het zadel chroom en beugels voor het motorblok. Wie ????

Groet,
Ruud.

Eigenlijk zou ik ook nog willen vragen op dit forum. WIE HEEFT NOG EEN SUZUKI GT 550.

Hallo allemaal,

Even dit weer onder de aandacht brengen. Wordt toch te weinig geschreven over de GT550. Zelf zoek ik nog wat onderdelen zoals een zadel, beugel achter het zadel chroom en beugels voor het motorblok. Wie ????

Groet,
Ruud.
hey ruud
heb nog motorblok beugels liggen maar zijn geen mooie meer beetje roestig,ik zet ze er zelf niet meer op.de harly is bijna klaar dan pik ik de draad weer op met de gt550
gr math

Hoi,

Ben weer begonnen. Eerst de Ram Air Systeem kappen weer opknappen. Dit omdat binnenkort de stickers binnenkomen. Zie resultaat na veel schuren en poetsen.

DSC03433.jpg

hey ruud
heb nog motorblok beugels liggen maar zijn geen mooie meer beetje roestig,ik zet ze er zelf niet meer op.de harly is bijna klaar dan pik ik de draad weer op met de gt550
gr math

Hoi Math,

Als jij ze er niet meer opzet, dan is het ook niets voor mij. Ben benieuwd naar jouw project. Hoop snel wat te zien.

Groet,
Ruud.

Hoi Math,

Als jij ze er niet meer opzet, dan is het ook niets voor mij. Ben benieuwd naar jouw project. Hoop snel wat te zien.

Groet,
Ruud.
hoi ruud
de beugels zijn beschadigd dus kunnen de afvalbak in
vanavond komen de gespoten spullen van de harly dan kan hij zaterdag opgehaald worden.en dan kan ik weer aan mijn eigen project beginnen heb tussen de bedrijven door beetje aan gedaan . zie dat jij goed kunt poetsen mag je mijn spullen ook wel doen *D
gr math

Laatst bewerkt:
hoi ruud
de beugels zijn beschadigd dus kunnen de afvalbak in
vanavond komen de gespoten spullen van de harly dan kan hij zaterdag opgehaald worden.en dan kan ik weer aan mijn eigen project beginnen heb tussen de bedrijven door beetje aan gedaan . zie dat jij goed kunt poetsen mag je mijn spullen ook wel doen *D
gr math

Leuk om te horen dat je binnenkort weer verder gaat aan de GT. Tja wat het poetsen betreft? Je wilt niet weten wat daar qua tijd inzit. Maar het loont.

Groet,
Ruud.

Hallo allemaal,

Groet,
Ruud.

hoi ruud
heb een gt550 erbij gekocht voor onderdelen misschien zit er voor jou wel iets bij wat ik niet nodig heb zoals een zadel.ga hem over een week of 3 halen.dan kan ik wel zeggen wat er weg kan
gr math

hoi ruud
heb een gt550 erbij gekocht voor onderdelen misschien zit er voor jou wel iets bij wat ik niet nodig heb zoals een zadel.ga hem over een week of 3 halen.dan kan ik wel zeggen wat er weg kan
gr math

Hoi Math,

Ik hoor het graag van je.

Groet,
Ruud.

Mooi Ruud 8-) ,die kan zo de showroom weer in :Y

Terug
Bovenaan Onderaan