Suzuki GSX-S 1000 en 750 ook een beetje

Zomaar paar fotootjes....;)

20230605_142134.jpg
20230605_142242.jpg
20230605_142218.jpg
20230605_142146.jpg
 
Ik heb nog een nieuw adres gevonden voor de 950 te laten unlocken naar het vermogen van de 1000, dus 152PK, namelijk motoport Echt. Prijs: 399 euro.

Dus de GSX-S950 van 95>152 PK

Hoegee: 1500 euro incl QS
Carmo: 650 zonder QS en 1150 met QS
Motoport Echt: 399 zonder QS
 
Laatst bewerkt:
Ik heb nog een nieuw adres gevonden voor de 950 te laten unlocken naar het vermogen van de 1000, dus 152PK, namelijk motoport Echt. Prijs: 399 euro.

Dus de GSX-S950 van 95>152 PK

Hoegee: 1500 euro incl QS
Carmo: 650 zonder QS en 1150 met QS
Motoport Echt: 399 zonder QS

Hoegee is dus een dikke afzetter en Motoport Echt is veruit het goedkoopst zonder QS, zou ook kunnen dat ze met QS ook nog doen, dit heb ik niet nagevraagd.
Dat van dat: dikke afzetter zou ik verwijderen, iedereen heeft zijn prijs, en iedereen heeft zijn techniek, mogelijkheden. De goedkoopste , zijn meestal diegene die gewoon de file inladen, en verder niet op de testbank tunen. Een groot verschil meestal en ook vele malen minder werk. En inderdaad er worden nogal eens behoorlijke bedragen gevraagd.
 
Ik heb nog een nieuw adres gevonden voor de 950 te laten unlocken naar het vermogen van de 1000, dus 152PK, namelijk motoport Echt. Prijs: 399 euro.

Dus de GSX-S950 van 95>152 PK

Hoegee: 1500 euro incl QS
Carmo: 650 zonder QS en 1150 met QS
Motoport Echt: 399 zonder QS

Hoegee is dus een dikke afzetter en Motoport Echt is veruit het goedkoopst zonder QS, zou ook kunnen dat ze met QS ook nog doen, dit heb ik niet nagevraagd.
Opgelet, want zonder QS zou die nog niet het vol vermogen hebben, hooguit +20 pk. Je hebt dan een ‘vals’ gevoel van full power te hebben. Meten is weten, dus best de bank op want software inladen kan ook bij AC tion_O-
 
Opgelet, want zonder QS zou die nog niet het vol vermogen hebben, hooguit +20 pk. Je hebt dan een ‘vals’ gevoel van full power te hebben. Meten is weten, dus best de bank op want software inladen kan ook bij AC tion_O-
Mits een speciale kabel, kan je deze foutmelding al omzeilen. en heb je vol vermogen
 
Vanochtend een kentekenplaat gevonden op het fietspad van de Spijkenisserbrug.

Is van een Suzuki GSX-S750U uit 2019

Iemand uit dit topic toevallig?
Motor is ooit verkocht bij Motoport Rockanje, als ik google moet geloven.

IMG20230617154903.jpg
 
Opgelet, want zonder QS zou die nog niet het vol vermogen hebben, hooguit +20 pk. Je hebt dan een ‘vals’ gevoel van full power te hebben. Meten is weten, dus best de bank op want software inladen kan ook bij AC tion_O-
Nah, Carmo heeft zelf mij laten weten dat zij Woolich Europe zijn en zelf een inhouse oplossing hebben gevonden. Carmo is best een professioneel bedrijf in ECU tunen dus het is echt wel mogelijk. Dat zijn geen pannenkoeken. Bij Motoport Echt is het natuurlijk niet hun specialiteit, maar Carmo is wel puur voor motor elektronica.
 
Dat van dat: dikke afzetter zou ik verwijderen, iedereen heeft zijn prijs, en iedereen heeft zijn techniek, mogelijkheden. De goedkoopste , zijn meestal diegene die gewoon de file inladen, en verder niet op de testbank tunen. Een groot verschil meestal en ook vele malen minder werk. En inderdaad er worden nogal eens behoorlijke bedragen gevraagd.
Precies. Worden er wel appels met appels vergeleken? Zo slecht om de duurste zomaar als afzetter af te serveren. De een doet het wellicht met een uitgebreide test op de testbank, terwijl de andere even een file laadt en je veel plezier wenst. Prijsverschillen komen vaak wel ergens vandaan.
 
Precies. Worden er wel appels met appels vergeleken? Zo slecht om de duurste zomaar als afzetter af te serveren. De een doet het wellicht met een uitgebreide test op de testbank, terwijl de andere even een file laadt en je veel plezier wenst. Prijsverschillen komen vaak wel ergens vandaan.
De ene forumgebruiker gaat ervan uit dat bepaalde dingen zijn zoals ze zijn, de andere forum gebruiker doet onderzoek en voert gesprekken met de betreffende personen. :')

Ik heb een test rit gemaakt op de 950, ik vind het jammer dat deze bike zo'n gevoelige gasrespons heeft, dat ding gaat aan-uit-aan-uit met z'n gas, heel gevoelig en best irritant. Mijn 600RR had dit totaal niet. Het rijdt gewoon niet fijn op deze manier. Remmen zijn ook middelmatig maar ja daar is de prijs ook naar.
 
effe iets tussen door, heb hier nog een origineel suzuki werkplaatboek liggen van een suzuki gsxs 1000. hoef er niet de hoofdprijs voor, laar maar iets weten moest er iemand interesse hebben
 
Uit pure interesse heb ik een twee-in-een vraag waar ik benieuwd naar ben;
Hoeveel kilometer doen jullie met een kettingset en een bandenset. Daarnaast ben ik benieuwd naar jullie type gebruik voor deze waardes (touren, circuit etc).
 
Uit pure interesse heb ik een twee-in-een vraag waar ik benieuwd naar ben;
Hoeveel kilometer doen jullie met een kettingset en een bandenset. Daarnaast ben ik benieuwd naar jullie type gebruik voor deze waardes (touren, circuit etc).

5.000KM met een achterbandje zeg maar.
Kettingset 20.000

Gewoon straat gebruik, wel sportief
 
Wat kleine updates aan de motor gedaan:
-Bar End spiegels
-Uitlaat steun
-Angel Eye led lamp
-Knipperlichten in de koplamp
-Kleine knipperlichten achter
-Duo Seat cover
 

Bijlagen

  • WhatsApp Image 2023-06-22 at 09.41.04 (1).jpeg
    WhatsApp Image 2023-06-22 at 09.41.04 (1).jpeg
    258,5 KB · Weergaven: 33
  • WhatsApp Image 2023-06-22 at 09.41.04.jpeg
    WhatsApp Image 2023-06-22 at 09.41.04.jpeg
    311,4 KB · Weergaven: 31
Uit pure interesse heb ik een twee-in-een vraag waar ik benieuwd naar ben;
Hoeveel kilometer doen jullie met een kettingset en een bandenset. Daarnaast ben ik benieuwd naar jullie type gebruik voor deze waardes (touren, circuit etc).
Met de originele banden heb ik 11.000 km gedaan. Veel woon-werk, maar ook vakantie. De nieuwe banden gaan na afgelopen circuit dag een stuk sneller. Kettingsets weet ik niet, ik heb er net 13K op staan.
 
Dit is geen gsxs1000 maar eerder een gsr750, denk ik. Bij welke motorzaak staat die?
Wel een hele mooie kleurstelling.
 
Terug
Bovenaan Onderaan