BoldBart
Die hard MF'er
Zomaar paar fotootjes....
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Dat van dat: dikke afzetter zou ik verwijderen, iedereen heeft zijn prijs, en iedereen heeft zijn techniek, mogelijkheden. De goedkoopste , zijn meestal diegene die gewoon de file inladen, en verder niet op de testbank tunen. Een groot verschil meestal en ook vele malen minder werk. En inderdaad er worden nogal eens behoorlijke bedragen gevraagd.Ik heb nog een nieuw adres gevonden voor de 950 te laten unlocken naar het vermogen van de 1000, dus 152PK, namelijk motoport Echt. Prijs: 399 euro.
Dus de GSX-S950 van 95>152 PK
Hoegee: 1500 euro incl QS
Carmo: 650 zonder QS en 1150 met QS
Motoport Echt: 399 zonder QS
Hoegee is dus een dikke afzetter en Motoport Echt is veruit het goedkoopst zonder QS, zou ook kunnen dat ze met QS ook nog doen, dit heb ik niet nagevraagd.
Opgelet, want zonder QS zou die nog niet het vol vermogen hebben, hooguit +20 pk. Je hebt dan een ‘vals’ gevoel van full power te hebben. Meten is weten, dus best de bank op want software inladen kan ook bij AC tionIk heb nog een nieuw adres gevonden voor de 950 te laten unlocken naar het vermogen van de 1000, dus 152PK, namelijk motoport Echt. Prijs: 399 euro.
Dus de GSX-S950 van 95>152 PK
Hoegee: 1500 euro incl QS
Carmo: 650 zonder QS en 1150 met QS
Motoport Echt: 399 zonder QS
Hoegee is dus een dikke afzetter en Motoport Echt is veruit het goedkoopst zonder QS, zou ook kunnen dat ze met QS ook nog doen, dit heb ik niet nagevraagd.
Mits een speciale kabel, kan je deze foutmelding al omzeilen. en heb je vol vermogenOpgelet, want zonder QS zou die nog niet het vol vermogen hebben, hooguit +20 pk. Je hebt dan een ‘vals’ gevoel van full power te hebben. Meten is weten, dus best de bank op want software inladen kan ook bij AC tion
Nah, Carmo heeft zelf mij laten weten dat zij Woolich Europe zijn en zelf een inhouse oplossing hebben gevonden. Carmo is best een professioneel bedrijf in ECU tunen dus het is echt wel mogelijk. Dat zijn geen pannenkoeken. Bij Motoport Echt is het natuurlijk niet hun specialiteit, maar Carmo is wel puur voor motor elektronica.Opgelet, want zonder QS zou die nog niet het vol vermogen hebben, hooguit +20 pk. Je hebt dan een ‘vals’ gevoel van full power te hebben. Meten is weten, dus best de bank op want software inladen kan ook bij AC tion
En dat is niet de eerste keer zo te zien aan dat eentje op de nummerplaat!Vanochtend een kentekenplaat gevonden op het fietspad van de Spijkenisserbrug.
Is van een Suzuki GSX-S750U uit 2019
Iemand uit dit topic toevallig?
Motor is ooit verkocht bij Motoport Rockanje, als ik google moet geloven.
Bekijk bijlage 1892726
Precies. Worden er wel appels met appels vergeleken? Zo slecht om de duurste zomaar als afzetter af te serveren. De een doet het wellicht met een uitgebreide test op de testbank, terwijl de andere even een file laadt en je veel plezier wenst. Prijsverschillen komen vaak wel ergens vandaan.Dat van dat: dikke afzetter zou ik verwijderen, iedereen heeft zijn prijs, en iedereen heeft zijn techniek, mogelijkheden. De goedkoopste , zijn meestal diegene die gewoon de file inladen, en verder niet op de testbank tunen. Een groot verschil meestal en ook vele malen minder werk. En inderdaad er worden nogal eens behoorlijke bedragen gevraagd.
De ene forumgebruiker gaat ervan uit dat bepaalde dingen zijn zoals ze zijn, de andere forum gebruiker doet onderzoek en voert gesprekken met de betreffende personen.Precies. Worden er wel appels met appels vergeleken? Zo slecht om de duurste zomaar als afzetter af te serveren. De een doet het wellicht met een uitgebreide test op de testbank, terwijl de andere even een file laadt en je veel plezier wenst. Prijsverschillen komen vaak wel ergens vandaan.
Uit pure interesse heb ik een twee-in-een vraag waar ik benieuwd naar ben;
Hoeveel kilometer doen jullie met een kettingset en een bandenset. Daarnaast ben ik benieuwd naar jullie type gebruik voor deze waardes (touren, circuit etc).
Met de originele banden heb ik 11.000 km gedaan. Veel woon-werk, maar ook vakantie. De nieuwe banden gaan na afgelopen circuit dag een stuk sneller. Kettingsets weet ik niet, ik heb er net 13K op staan.Uit pure interesse heb ik een twee-in-een vraag waar ik benieuwd naar ben;
Hoeveel kilometer doen jullie met een kettingset en een bandenset. Daarnaast ben ik benieuwd naar jullie type gebruik voor deze waardes (touren, circuit etc).
Het is inderdaad GSXS750. Nu vind ik hem wel : Lucky-Strike-Suzuki-GSX-S-750Maar vindt het wel apart, is wel een GSXS 750 het is idd geen 1000cc
Waarom ben je niet voor een zwarte of carbon uitlaat gegaan? Dat vraag ik mij dan altijd af.