Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Wat is er met je voor knippers mis dan?
Heb er een andere uitlaat op gezet, voor het geluid hoef je het niet te doen tenzij je de cat eraf sloopt.
Geen ervaring met ankers hier.
Muuranker gebruikt...hebben geprobeerd motor te stelen...anker zat weliswaar gehavend,maar nog steeds goed vast in de muur...tip...zet de motor door t frame vast...anders slopen ze je wiel eraf en nemen ze de rest mee...maar ja dat is mijn ervaring!
Cat wil ik er wel ophouden, dus zou dan alleen voor de looks zijn..
------------------------------------------------------------------
Hou er rekening mee dat het originele uitlaat eindstuk meer een sierstuk is dan een echte demper.
De CAT dempt het meeste geluid dus als je er een aftermarket demper opzet heb je eigenlijk minder geluid.
Ik heb een Yoshimura r11 erop zitten en vind het geluid zonder db killer eerlijk gezegd nog steeds tegenvallen. Achteraf vind ik het de investering niet waard, mede omdat er best een mooi eindstuk en geluid op de S zìt.
Ik snap welke kapjes je bedoeld ;-)
Bij mij klopt de lijn ook niet helemaal van de kleine adapter plaatjes en de afdek kapjes maar dat boeit me niet zo, het zit verder perfect.
IMG 1380
Dit zijn degene die ik erop heb zitten, heb ze eerst bij motostore barendrecht besteld en voor mn laatste S bij goedhart.
IMG 7883
IMG 1382