Suzuki GSX-S 1000 en 750 ook een beetje

Ik heb de cat door Pajic R&D laten vervangen voor een open pijp. Nog steeds heel tevreden mee :)
Mensen een vraagje, ik zit er over na te denken om mijn cat eronder vandaan te halen.
Weet iemand een bedrijf dat cat vervangers verkoopt
 
Mensen een vraagje, ik zit er over na te denken om mijn cat eronder vandaan te halen.
Weet iemand een bedrijf dat cat vervangers verkoopt
Iedereen haalt de katalysator er onderuit maar ook gelijk de demper, ik vraag me weleens af waarom niet alleen de katalysator wordt leeggehaald?
 
Laatst bewerkt:
ik heb Puig hendels gekocht maar de rem komt heel vreemd uit vergeleken met de originele. Ik krijg nu een andere adapter, hopelijk komt het daarmee wel goed.
Probleem opgelost, met de nieuwe adapter zit het rem hendel wel goed *O* *O*
 
Achterband bijna op, ik rijdt momenteel Michelin Pilot Power 2CT (voor en achter). Zijn er mensen die met een pipo voor en een Pilot Road achter rijden? lijkt me toch dat die banden grip zat hebben voor een zondagsrijder als ik (wel doorrijden en tot het randje van de band, maar niet schrapend met de steps door de bocht zeg maar).
 
Ik zal me na een jaar mee lezen ook eens op dit topic melden.
Na 13 jaar op een kawa Z750 gereden te hebben, heb vorig jaar een nieuwe gsxs 100 gekocht.
Het is de rood/zwarte uitvoering, gelijk een kortere kenteken houder laten monteren , kleinere knippers en stalen remleidingen.
Ook michellins er om laten leggen in plaats van de standaard bandjes, voor de achterband is de keuze gevallen op de 190/55 in plaats van de 190/50.
Afgelopen winter is de ecu ook vervangen onder garantie en ik moet zeggen wat een verschil zeg.
 
Hoi Knutsel
Bevallen de Michelins? En welk type heb je eronder?
Gr kees
De michellins bevallen mij uit de kunst.
Op mijn zetje reed ik ook altijd al op michellins.
De 55 hoge achterband bevalt mij ook prima, voor mijn gevoel stuurt ie net iets makkelijker in.
Hoewel ik door de iets hogere achterband in Nederland de randjes er niet meer af rijdt. :$
Ik rij wel met de mpp 2ct.
 
Dit weekend heerlijk gereden ppp mm bridgestone s21 EVO 190/55. Is wel de wennen met insturen zo'n iets hogere band maar daarna stuurt t geweldig
 
Mensen
Ik ga mijn motor verkopen
Het gaat om een Suzuki GSXS 1000s
Kleur grijs met barracuda hendels en spiegels, een hugger en een donker kuipruitje
Hij heeft maar 7000 km gelopen
Heeft iemand interesse, stuur me even een berichtje dan stuur ik je de foto's
 
Ik zal me ook even voorstellen nu ik sinds afgelopen weekend ook eigenaar ben van een GSX-S1000.
Pascal, afkomstig uit gemeente zevenaar en in het bezit van een 2015 gsx-s1000 met 775 km..dus ben hem verder aan t inrijden. Voor aankomende zaterdag staat de 1000 km beurt gepland dus moet er van de week nog ff wat bij rijden. Heb ook vandaag bij motoport het verzoek uitgezet dat ze een nieuwe ecu voor me bestellen bij Suzuki NL. Ze hadden nog niet eerder van de problemen gehoord die er mee zijn :?

Heb hiervoor alleen maar op verschillende R6 modellen gereden. Laatste was een 2009 model en wou nu eens op wat anders rijden dan een supersport.

Verder staan er wel wat modificaties op de verlanglijst zoals
Yoshimura R11 demper
Catvervanger en ook dan de motor af laten stellen.
Ándere knipperlichten en spiegels
Seat cover
Verstelbare remhendels ect.
full
 
Welcome Pascal, veel plezier ermee maar dat zal wel lukken :-)

Verstelbare hendels is wel lekker hoor, heb ze er laatst ook opgezet.
 
Ik heb dit nog liggen voor de liefhebbers.

Nieuwe set wheelstripping en tankpad voor Suzuki gsx-s1000 (f)

€ 25 per stuk
full
 
Hallo ik ben al een tijdje mee aan t lezen. Ik rijd momenteel met een speed triple ban 2005 maar ben aan t overwegen om deze in te ruilen voor een gsx-1000 ik vind ze echt erg graaf. Maar vroeg me af als die echt zo goe zijn en zo goed rijden waarom gaan ze hier alemaal weg? 😁
 
Hallo ik ben al een tijdje mee aan t lezen. Ik rijd momenteel met een speed triple ban 2005 maar ben aan t overwegen om deze in te ruilen voor een gsx-1000 ik vind ze echt erg graaf. Maar vroeg me af als die echt zo goe zijn en zo goed rijden waarom gaan ze hier alemaal weg? 😁
die van mij gaat voorlopig niet weg. *D
 
Voorlopig😂 en wat vinden jullie van d tc is die ook echt bruikbaar? In de zin ik ken mensen die met tc als nog onderuit gegaan zijn😅
 
Terug
Bovenaan Onderaan