Klik maar op mijn berichtjeNieuw dashboard en kleurupdates voor 2025 Suzuki GSX-S1000 - Nieuwsmotor.nl
De 2025 Suzuki GSX-S1000 naked bike krijgt voor modeljaar 2025 een vernieuwde kleurstelling en een nieuw 5-inch TFT-kleurendashboard.nieuwsmotor.nl
Klik maar op mijn berichtje
thanks.Idd, dit zit aardig in de buurt van mijn stijl. Dikke motor.
Handvaten achter kan je er ook afhalen, zijn al kapjes voor verkrijgbaar welke de gaten opvullen zag ik. I.c.m. een korte plaathouder en monoseat kan je de achterzijde strak afwerken.
Nieuw dashboard en kleurupdates voor 2025 Suzuki GSX-S1000 - Nieuwsmotor.nl
De 2025 Suzuki GSX-S1000 naked bike krijgt voor modeljaar 2025 een vernieuwde kleurstelling en een nieuw 5-inch TFT-kleurendashboard.nieuwsmotor.nl
Als ik dat in mei geweten had, dan had ik nog wel een seizoen gewacht. Dat dashboard van de huidige GSX-S inclusief bediening is namelijk de grootste rommel. Maar goed, is maar een display, enige waar ik naar kijk is km teller en tankindicator.
speed triple 1200 RR, tuono V4, street triple 765 rs om er 3 te noemenVandaag een uurtje gereden. Lekker. Maar ik merk dat ik, na 25 jaar superport, het nog steeds onwennig vind om "in de motor" te zitten en niet "erop/voorover". Qua zithouding zou ik een kruising tussen een racer en naked wensen.
Interesse in een Yoshimura R11 ?
Komt van mijn verkochte GSXR1000L15. Is in nieuwstaat. Incl. dB killer en E-keur.
Bekijk bijlage 2057551
Staat op MP voor € 450,-.Heb je een richt prijs
ik durf het zelf niet te bevestigen maar BR-Performance beweerd dat ze het kunnen.Zaterdag bij motoport geweest en die zeggen dat ze de s950 op het vermogen van de s1000 kunnen krijgen.
Meen ooit gelezen te hebben dat het niet mogelijk is maar eerder richting de 135pk.
Wie weet zeker wat het kan worden en heeft dus geen belang bij verkoop van een nieuwe motor zoals motoport , want ze kunnen me veel zeggen maar als die gekocht is dan is die gekocht en kan je niet meer terug
45 euro voor een heel set???
Zaterdag bij motoport geweest en die zeggen dat ze de s950 op het vermogen van de s1000 kunnen krijgen.
Meen ooit gelezen te hebben dat het niet mogelijk is maar eerder richting de 135pk.
Wie weet zeker wat het kan worden en heeft dus geen belang bij verkoop van een nieuwe motor zoals motoport , want ze kunnen me veel zeggen maar als die gekocht is dan is die gekocht en kan je niet meer terug
Zaterdag bij motoport geweest en die zeggen dat ze de s950 op het vermogen van de s1000 kunnen krijgen.