Suzuki GSX-S 1000 en 750 ook een beetje

Had zo n tft ook wel willen hebben op mijn 2018:Y
 
Idd, dit zit aardig in de buurt van mijn stijl. Dikke motor 🔥.
Handvaten achter kan je er ook afhalen, zijn al kapjes voor verkrijgbaar welke de gaten opvullen zag ik 👌🏻. I.c.m. een korte plaathouder en monoseat kan je de achterzijde strak afwerken.
thanks.
die GT handgrepen heb ik al, met het kapje.
Heb gedacht aan de GSX-S kont, maar kan dan de koffers niet meer monteren, al gebruik ik ze weinig.
Gaat sowieso niet met de yoshi, maar daar heb ik nog de Akra voor liggen.
Misschien nog een evotech plaathouder een keer.
Maar ik zal stoppen met deze vervuiling hier ;)

1727857835612.webp
 
Als ik dat in mei geweten had, dan had ik nog wel een seizoen gewacht. Dat dashboard van de huidige GSX-S inclusief bediening is namelijk de grootste rommel. Maar goed, is maar een display, enige waar ik naar kijk is km teller en tankindicator.
Wellicht is het nieuwe scherm compatibel met het 2024 model.
 
Het dashboard ziet er netjes uit en brengt het in de buurt van de GT en GX qua uitstraling.

Wat ik dan echt wel een gemiste kans vind is dat er niet even nog cruise control op gezet kan worden. Hoe moeilijk kan dat nou zijn...

Zelfs met een naked moet je wel eens de snelweg op als je ergens verder weg wil rijden en hoe lekker is het dan.
 
  • Leuk
Waarderingen: vino
Vandaag een uurtje gereden. Lekker. Maar ik merk dat ik, na 25 jaar superport, het nog steeds onwennig vind om "in de motor" te zitten en niet "erop/voorover". Qua zithouding zou ik een kruising tussen een racer en naked wensen.
 
Vandaag een uurtje gereden. Lekker. Maar ik merk dat ik, na 25 jaar superport, het nog steeds onwennig vind om "in de motor" te zitten en niet "erop/voorover". Qua zithouding zou ik een kruising tussen een racer en naked wensen.
speed triple 1200 RR, tuono V4, street triple 765 rs om er 3 te noemen :)
 
Ducati streetfighter kan er nog bij.
En dan hebben we de 'superbike/sport motoren waar de fabrikant en hoger stuur op heeft gezet' wel gehad.
 
Interesse in een Yoshimura R11 ?
Komt van mijn verkochte GSXR1000L15. Is in nieuwstaat. Incl. dB killer en E-keur.

1728213297713.webp
 
zit een beetje in dubio,
Ben opzoek naar een gebogen radiator-cover en ook valprotectie vh motorblok.
Iemand een aanrader/ervaring als het aankomt op de juiste passing en looks?
Moet zoiezo passen op onderstaande gsx s1000f uit 2018.
 

Bijlagen

  • gsx s1000f 2018.webp
    gsx s1000f 2018.webp
    521,1 KB · Weergaven: 0
Goed aan de prijs wel. Veel keus in diverse prijsklassen. Bij harde impact doet het weinig/niets, bij wegleggen van de motor werkt het prima. Weet wel dat bij hard wegleggen de starter-gear veel aan impact te verwerken krijgt.
Misschien eens kijken voor frame sliders, hoewel dat uiteraard ook weer nadelen heeft. Lastige
 

Bijlagen

  • Screenshot_20241021_212310_eBay.webp
    Screenshot_20241021_212310_eBay.webp
    104,8 KB · Weergaven: 0
Bij Een schuiver zal zo een engine protector het verschil maken tussen de motor laten komen ophalen en oppakken en doorrijden.

De framesliders van het street xtreme pakket doen hun werk goed. Op 2 punten bevestigd en kans dat ze ergens achter blijft hangen is zeer klein met dit ontwerp.

Die dingen zijn inderdaad prijzig. Op Ali zal je zeker spul vinden dat een derde kost maar daar heb ik dan geen vertrouwen in.

Het zijn sliders... bedoeld om schade zoveel mogelijk te beperken bij een schuiver. Bij een impact/ botsing zal dit niet veel helpen.
 
De gb variant ziet er netjes uit. Heb ze overigens besteld.

Screenshot_20241022_175526_AliExpress.webp
 
Zaterdag bij motoport geweest en die zeggen dat ze de s950 op het vermogen van de s1000 kunnen krijgen.
Meen ooit gelezen te hebben dat het niet mogelijk is maar eerder richting de 135pk.
Wie weet zeker wat het kan worden en heeft dus geen belang bij verkoop van een nieuwe motor zoals motoport , want ze kunnen me veel zeggen maar als die gekocht is dan is die gekocht en kan je niet meer terug
 
Zaterdag bij motoport geweest en die zeggen dat ze de s950 op het vermogen van de s1000 kunnen krijgen.
Meen ooit gelezen te hebben dat het niet mogelijk is maar eerder richting de 135pk.
Wie weet zeker wat het kan worden en heeft dus geen belang bij verkoop van een nieuwe motor zoals motoport , want ze kunnen me veel zeggen maar als die gekocht is dan is die gekocht en kan je niet meer terug
ik durf het zelf niet te bevestigen maar BR-Performance beweerd dat ze het kunnen.
gelegen nabij antwerpen.


monoshock van een gsx-s1000 kost gebruikt praktisch niets.
hyperpro voorvork kit erin.
remmen kan je lekker upgraden met de brembo klauwen van een gsxs1000 of beter. brembo pompje erop en je bent klaar :)
 
Zaterdag bij motoport geweest en die zeggen dat ze de s950 op het vermogen van de s1000 kunnen krijgen.
Meen ooit gelezen te hebben dat het niet mogelijk is maar eerder richting de 135pk.
Wie weet zeker wat het kan worden en heeft dus geen belang bij verkoop van een nieuwe motor zoals motoport , want ze kunnen me veel zeggen maar als die gekocht is dan is die gekocht en kan je niet meer terug

 
Zaterdag bij motoport geweest en die zeggen dat ze de s950 op het vermogen van de s1000 kunnen krijgen.
Meen ooit gelezen te hebben dat het niet mogelijk is maar eerder richting de 135pk.
Wie weet zeker wat het kan worden en heeft dus geen belang bij verkoop van een nieuwe motor zoals motoport , want ze kunnen me veel zeggen maar als die gekocht is dan is die gekocht en kan je niet meer terug

Marc Hoegee bellen,
volgens mij de enige in NL die dit kan/doet.
Hij heeft verschillende stages en daarmee vermogens.
Motorisch is de 950 volledig hetzelfde (tov de 1000)
 
Terug
Bovenaan Onderaan