Als het stuur breder zou zijn, waarom zou dan de spiegel korter zijn?Volgens mij zijn die niet hetzelfde, het stuur van de nieuwe GSX-S was geloof ik iets breder? Waardoor de spiegels logischerwijs dan iets korter gemaakt zijn? Kan het mis hebben maar lijkt mij vanzelfsprekend. Anders zie ik niks.
Als het stuur breder is, steekt het stuur meer uit aan de zijkanten en dus kortere spiegel nodig.Als het stuur breder zou zijn, waarom zou dan de spiegel korter zijn?
Dan zit je toch constant tegen je armen aan te kijken.
Maat van mij heeft een 2015 GSX en daar zitten de zelfde op.
Maar ik zou zeggen probeer het uit te vinden, dan hoor ik het wel, ze liggen mij niet in de weg.
Ik snap nog steeds niet wat jij bedoelt.Als het stuur breder is, steekt het stuur meer uit aan de zijkanten en dus kortere spiegel nodig.
Weet je ook dat spiegels verstelbaar zijn?Ja, als je 20cm er tussen last, dan steekt het stuur dus meer uit aan beide kanten. En daarom kunnen de spiegels korter gemaakt worden want het punt waar de spiegels op het stuur bevestigt is, is gewoon hetzelfde, direct naast het handvat.
Niet naar links en naar rechts. De originele van de GSX-S1000 2015-2019 iig niet.Weet je ook dat spiegels verstelbaar zijn?
Maar ik geef het op....
Ja, dat dacht ik al dat ze van de GSX-S1000 2015 waren en het latere facelift model vanaf 2017. Maar het nieuwste 2022 model dacht ik niet.5660008J12 Spiegel-onderdeel Suzuki - MSP
5650008J12 Spiegel Rh-onderdeel Suzuki - MSP
je kan ieder onderdeel van de spiegel bekijken en zo te zien word deze spiegel op iedere gsx-s1000/ katana variant ( bj 2016 tot 2021 model ) gebruikt. ook op de sv650 vanaf 2017
En deze zijn dus precies dezelfde als ik heb.5660008J12 Spiegel-onderdeel Suzuki - MSP
5650008J12 Spiegel Rh-onderdeel Suzuki - MSP
je kan ieder onderdeel van de spiegel bekijken en zo te zien word deze spiegel op iedere gsx-s1000/ katana variant ( bj 2016 tot 2021 model ) gebruikt. ook op de sv650 vanaf 2017
Yes.Is die ook gekieteld door Hoegee? Ik had gezien dat ze ruim 180 pk uit het blok konden halen.
Een Special R Edition van Hoegee heeft altijd een volledige Yoshimura uitlaatsysteem zonder kat en de motor is geoptimaliseerd. Van de nieuwe GSX-S1000(GT) reeks is er ook een special R versie, maar die heeft wel een kat.Is die ook gekieteld door Hoegee? Ik had gezien dat ze ruim 180 pk uit het blok konden halen.
Heb nu 10000km op de GSX-S staan en de voorband is aan vervanging toe. Het zijn nog de originele Dunlops dus ik ga overstappen naar Pirelli. Welke banden rijden jullie? Zit te twijfelen tussen de GT2's en de Diablo Rosso 4.
Ik had de originele Dunlops met 5000 kaal. Ik wil best gas geven en goed door de bochten gaan, maar ben absoluut geen circuit tijger of ga met m'n knieën over de grond. Dit jaar wel al 3x de Eiffel in geweest, en we rijden vaak flinke afstanden, hierdoor dacht ik dat die GT2's het wellicht wat beter doen. Ben alleen benieuwd of die genoeg grip geven.Als je meer sportief wil de Diablo Rosso 4, meer tour gericht dan zou ik de GT doen.
Of een setje Bridgestone S21/S22 monteren ook een heerlijke band.
Ik had de originele Dunlops met 5000 kaal. Ik wil best gas geven en goed door de bochten gaan, maar ben absoluut geen circuit tijger of ga met m'n knieën over de grond. Dit jaar wel al 3x de Eiffel in geweest, en we rijden vaak flinke afstanden, hierdoor dacht ik dat die GT2's het wellicht wat beter doen. Ben alleen benieuwd of die genoeg grip geven.
Ik rij op de Bridgestone S22 banden, daar ben ik super tevreden over!Heb nu 10000km op de GSX-S staan en de voorband is aan vervanging toe. Het zijn nog de originele Dunlops dus ik ga overstappen naar Pirelli. Welke banden rijden jullie? Zit te twijfelen tussen de GT2's en de Diablo Rosso 4.
Hoorde ik ook veel goede verhalen over! Zal ik misschien voor de volgende keer overwegen.Ik rij op de Bridgestone S22 banden, daar ben ik super tevreden over!