die brembo klauwen...nice!!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
die brembo klauwen...nice!!!
Haha lol!!0 tot 5 cm in 2 sec
Je spreekt jezelf tegen Willem,zij heeft haar ballen niet tegen de tank
Vandaag de klepspeling gemeten en dat viel nog best tegen.
Bij de uitlaat zitten er 3 rond het minimale of er net boven en de rest er onder.
Bij 2 kreeg in het voelermaatje van 0.127mm er niet eens tussen en minimale is 0.18mm
Bij de inlaat viel het ook best tegen, maar daarvoor ga ik morgen nog wat voelermaatjes halen, want die van mij gaan niet lager dan 0.127mm en de inlaat heeft minimaal 0.08mm.
Daar zitten er 4 onder de 0.127mm en de andere 4 daarboven en dus binnen de marge.
Bij de uitlaatkant ga ik ze dus allemaal doen en bij de inlaatkant maximaal 4 en als het meezit geen 1.
Of ik moet er met wat gepuzzel toch een paar meepakken, maar dat moet ik nog even bekijken.
Ik vind het nog best veel bij 27k. Niet verwacht, ik hoopte op niets.
Best veel idd of hij heeft 270.000 k gelopen Heb je wel goed gemeten ? De uitlaat zijde lekker ruim zetten dan koelt hij goed.
Te ruim en je verliest compressie en dus vermogen.
Die ga je ook niet nooit krijgen op de koppeling- ik heb geen foutmelding volgens de dealer modus
Ik kan mij enkel inbeelden dat een koppeling slipt als:
- de koppelingskabel te strak staat;
- onjuiste viscositeit olie of autoolie wordt gebruikt;
- de koppelingsplaten of veren onder het slijtagelimiet zit;
Het belangrijkste Roy is eigenlijk niet welke versnelling maar wel wat de motor doet.Ik weet nu dat ik veel harder kan en met 1 versnelling terug het dan nog gemakkelijk kan redden.Iets wat jij vermoedelijk al doet in je onderbewustzijn en of ervaring
Hier ook ramshoek in zn 5 Roy..
Terwijl ik gok dat ik t allemaal net kan redden in zijn 4. Net niet in de toerenbegrenzer tot aanremmen gt. Nu heb ik nog geen flauw idee wat voor vertanding er op zit.
Ga ik vandaag zien.
Heb namelijk een nieuw brandstof filter. Dus vandaag de brandstofpomp effe goed schoonmaken. En de rest van de leidingen.
O ja hier al een actie foto van afgelopen maandag. Let niet op de uitlaat die door de onderkuip heen komt
[afbeelding]
Dat er überhaupt foto's zijn is al knap. Maar een paar rondjes kunnen rijden. En het pr van die dag was de outlap van mijn eerste sessie met deze motor. Een 2:06. 10 seconden langzamer als mijn echte pr
Helaas na nieuw filter en alle injectoren grondig te hebben schoongemaakt nog steeds het probleem. Na een tijdje laten lopen begon die in eens weer op 3 poten te lopen. Dus van de week ga ik jouw tip proberen Roy
Weten jullie een adresje voor een miniatuur van het 2008-model voor weinig?
EBay is €5 maar €30 verzendkosten
Schroef die je nu een halve slag hebt gegeven een kwartslag geven.
Hey hebben jullie al gehoord of ervaring met deze brandstof ?
Voor mij is het nieuw en hoorde goeie berichten. Ik dacht effe hier droppen
Ik had van de week een hersenspinsel, maar nu dit topic weer behoorlijk actief en er ook veel mensen hier aan circuitrijden hebben geroken is het misschien een idee om in 2019 een gezamenlijke circuitdag te doen met het gsxr topic? een ieder op zijn eigen niveau maar wel met een leuk sfeertje tijdens de dag. denk hierbij misschien aan pitbox huur met de avond ervoor een bbq?
@Roy heb jij zoiets ook niet eens gedaan/georganiseerd? middels een poll dacht ik?
Lijkt dit jullie wat/iets?