crazybiker46
MF veteraan
Hey MikMik, wilde je alleen het stuur of ook de risers?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Je hebt dan een paar opties.Die originele stuurklem is wat saai. Weet iemand ook een site waar je een mooiere kunt kopen?
Kans op kortsluiting, of je moet de goede zekering eruit halen dat die kabel stroomloos word. Zoals het nu is dus NIET rijden.
Zijn er aparte zekeringen? Heb eentje gevonden wat dan mogelijk de hoofdzekering is maar kon verder niets vinden terwijl er nu geen stroom op de kabel staat. Heb nog even getest nadat de kabels los waren en geen kortsluiting maken maar ook nu gaat de koplamp niet branden waardoor het natuurlijk voor de hand licht dat er toch ergens een zekering 'geklapt' is. Maar waar zou ik die kunnen vinden?
hoi allen,
Nu ben ik net terug van een midweek dit was mijn 1ste test op de gsr 600 op zich wel wennen kom van een 2 cil. nu 4 en hoog toerig maar dat wist ik dat is het probleem dan ook niet maar wat en pokke zadel na 100km al een houten r%$t hebben meer mensen hier last van (kan natuurlijk aan mij liggen) en zo ja wat hebben jullie er aan gedaan.Een Corbin zadel word mij wat te prijzig.
Mss dat er andere oplossingen zijn waar iemand mij mee zou kunnen helpen.
grt rob
Weekend Luxemburg gedaan, 1000km in 2,5 dag. Nergens last van. En ben niet bepaald klein.hoi allen,
Nu ben ik net terug van een midweek dit was mijn 1ste test op de gsr 600 op zich wel wennen kom van een 2 cil. nu 4 en hoog toerig maar dat wist ik dat is het probleem dan ook niet maar wat en pokke zadel na 100km al een houten r%$t hebben meer mensen hier last van (kan natuurlijk aan mij liggen) en zo ja wat hebben jullie er aan gedaan.Een Corbin zadel word mij wat te prijzig.
Mss dat er andere oplossingen zijn waar iemand mij mee zou kunnen helpen.
grt rob
maar wat en pokke zadel na 100km al een houten r%$t hebben meer mensen hier last van (kan natuurlijk aan mij liggen) en zo ja wat hebben jullie er aan gedaan.
grt rob
@ Mikmik: ik ga morgen eens Hoegee bellen. Klinkt toch wel de moeite waard om hem op de nieuwe demper en linkpijp (en sportfilter?) af te stellen.
@IQski: zit ook met een kleding-probleem. Ben nu bijna 20kg afgevallen en er mag nog meer af. Daardoor is mijn XXL Rev'it textiel jas + broek erg groot - mijn Giali kevlar broek moet je echt vastbinden - en mijn maat 58 lederen combi van Evolution durf ik niet te passen (omdat het zo zonde is..). En als het nou enkel motor-spul zou zijn..maar heb dus ook 5 pakken, 8 pantalons en zo'n 40 overhemden die nu 2-3 maten te groot zijn
Meestal slaat men juist het afstellen overIk vraag me tevens af of mijn motor wel afgesteld is ooit, hij komt oorspronkelijk uit rome en daar is de SBK uitlaat gemonteerd (zonder kat) en ook de K&N luchtfilter.
Iemand enig idee wat dat afstellen mag kosten?
Overigens, ik heb onlangs een SBK stuur besteld voor mijn GSR, hoeveel gaatjes moet je eigk boren? Gewoon twee voor alleen de schakelaars?
Meestal slaat men juist het afstellen over
En de prijs lijkt mee te vallen als ik MikMik mag geloven (kon Hoegee vandaag niet bereiken, gesloten). Zelfs incl BMC filter blijft het onder de €200. Denk dat het ook mee helpt dat ze al gewend zijn aan Suzuki's en dus precies weten hoe bijv een GSR hoort te draaien.
Het stuur: twee nokjes / gaatjes is voldoende. Enkel om linker/rechter stuurbediening op de plaats te houden.
Ik heb geen flauw idee. Ik heb nu een Laser X-treme + cat-loze linkpijp. Ik bel ze gewoon op en vraag advies.Ga jij het via die yoshibox laten doen? Ik had gelezen dat dat bij hoegee ongeveer rond de 135 euro kost. Lijkt me voldoende.