na 118k nu ook mn linker stepje afgebroken van de schetsplaat
Iemand toevallig een linker schetsplaat en stepje over?
Mag ik vragen wat voor ART 4 Slot jullie hebben en waar die jullie stoppen op de motor? Dan bedoel ik uiteraard het schijfrem slot. De huidige die ik heb krijg ik niet mee!
Ik heb een Kryptonite, deze kreeg ik bij aankoop bij de motor en deze past onder de buddy (onder je passagier zeg maar tussen die sleuven.)
Via Google kwam ik deze link tegen voor de afbeelding.
Dank jullie wel. Ik ga voor dat slot dan maar kijken. Heb het al ergens gezien voor 48 euro incl kabeltje en tasje. Deze is in tegenstelling tot mijn vorige wel diefstal verzekerd dus een goed slot is wel fijn.
Trouwens, er zit bij mij al een SBK stuurtje op. Alleen een afschuwelijk licht blauwe. Hebben jullie enig idee waar ik een goed en betaalbaar stuur kan vinden? Wil graag over op zwart of grijs want dit is echt geen porem.
Kan helaas geen normale foto maken dus het moet maar even hiermee.
Toch wel wat leuke extra's die ik sowieso van plan was er op te zetten
- Stalen remleidingen
- Barracuda Kentekenhouder met verlichting én knipperlicht
- (lelijk blauw) SBK Stuurtje
- Leuke Leovinve SBK uitlaat
- Vette (snelle) rimstriping
Al met al een heel eind. Wil nog een ruitje, zwaardere stuurgewichten, nieuwe hendels, zwart stuur, xenon, en als ik langer ga nadenken wordt het lijstje nog langer.
Voorlopig even niks (denk ik) want heb iets boven me budget gezeten.
Ben geen monteur, maar op basis van je verhaal zou ik zeggen dat er een keerring stuk is.
Geen reden tot paniek, maar (laten) repareren lijkt me toch wel aan te raden. Kosten van de keerringen zijn niet gigantisch (+/- € 20-25) arbeidsloon is afhankelijk van de zaak waar je het laat doen natuurlijk...
alvast bedankt allemaal. Na zondag avond dat hard stukje er tussenuit gepruts te hebben en wat op en neer geduw en gerem met de vork geen olie te zien. Vanmorgen een rit gemaakt van 55km naar het werk, en geen olielekkage aan de vork. Bizar