Dit is een voor mobiel geoptimaliseerde pagina die snel laadt. Als je de volledige pagina wilt laden, klik dan hier.

Suzuki GSR *deel 10*

Status
Niet open voor verdere reacties.
Van de week heb ik ook de taartschep ingekort. Voor diegenen die dat ook van plan zijn. Vergeet niet je kabeltje terug te plaatsen van je buddyslot.... :D Dat is namelijk erg lastig als je alles weer hebt dichtgebouwd :D



Ik heb ook meteen een KOSO ledlampje besteld voor het kentekenverlichting, maar helaas kan dat nog wel even duren voordat die binnen is aangezien ze zowel bij de winkel als leverancier niet meer voorraardig zijn.

Kris.
 
Mag ik vragen wat voor ART 4 Slot jullie hebben en waar die jullie stoppen op de motor? Dan bedoel ik uiteraard het schijfrem slot. De huidige die ik heb krijg ik niet mee!
 
Ik heb een Kryptonite, deze kreeg ik bij aankoop bij de motor en deze past onder de buddy (onder je passagier zeg maar tussen die sleuven.)

Via Google kwam ik deze link tegen voor de afbeelding.
 
Laatst bewerkt:
Uh friemelen? ik leg hem er zo in, met vergeet me niet koord en al.
 
Heb hetzelfde slot en dat is 1 van de weinge sloten die onder je zadel past. Ik hrb er heel wst getest tot ik ook de tip kreeg hier op et forum. En hij is lekker goedkoop!
 
Dank jullie wel. Ik ga voor dat slot dan maar kijken. Heb het al ergens gezien voor 48 euro incl kabeltje en tasje. Deze is in tegenstelling tot mijn vorige wel diefstal verzekerd dus een goed slot is wel fijn.

Trouwens, er zit bij mij al een SBK stuurtje op. Alleen een afschuwelijk licht blauwe. Hebben jullie enig idee waar ik een goed en betaalbaar stuur kan vinden? Wil graag over op zwart of grijs want dit is echt geen porem.


Kan helaas geen normale foto maken dus het moet maar even hiermee.




Toch wel wat leuke extra's die ik sowieso van plan was er op te zetten

- Stalen remleidingen
- Barracuda Kentekenhouder met verlichting én knipperlicht
- (lelijk blauw) SBK Stuurtje
- Leuke Leovinve SBK uitlaat
- Vette (snelle) rimstriping

Al met al een heel eind. Wil nog een ruitje, zwaardere stuurgewichten, nieuwe hendels, zwart stuur, xenon, en als ik langer ga nadenken wordt het lijstje nog langer.

Voorlopig even niks (denk ik) want heb iets boven me budget gezeten.
 
Laatst bewerkt:
Nette Gsr hoor! Ik had zelf een lelijk goud stuurtje erop dat ik ook wou vervangen voor een zwarte. Na het demonteren heb ik hem gewoon zelf gespoten met autolak en dat blijft nu al een jaartje goed zitten. Een ander stuur kan altijd nog toch?

Ik heb mijn slot voor weinig gekocht bij www.nh-motoren.nl

Voor xenon raad ik je aan op mp of xenonjan.nl te gaan kijken. De dure setjes zeggen niets over de kwaliteit. Heb zelf 1 van de goedkoopste gekocht op mp voor 40 euro ongeveer en dat werkt gewoon hartstikke goed.

Kris.
 
Laatst bewerkt:
Hi all

Gisteren ontdekt dat er met mijn rechtervoordemper van de vork iets aan de hand is.... Lekkeage ?

Zie :



Heb het nadien afgepoetst en zag een hard stukje rubber tussen de ring steken, heb ik er tussenuitgehaald en een paar keer deftig geremd en de vork op en neer laten gaan maar zag geen 'verlies ' meer. Moet ik panikeren? En wat kan het zijn ? Duur in reparatie ?
 
Ben geen monteur, maar op basis van je verhaal zou ik zeggen dat er een keerring stuk is.
Geen reden tot paniek, maar (laten) repareren lijkt me toch wel aan te raden. Kosten van de keerringen zijn niet gigantisch (+/- € 20-25) arbeidsloon is afhankelijk van de zaak waar je het laat doen natuurlijk...
 
bedankt Roeleey. Nu heb ik nog steeds mijn garantie , misschien dat dit eronder valt. Motor is pas van februari en gekocht bij een motorzaak.
 
waar je op kijkt is een stofkap hier onder zit een oliekeerring, deze is lek
als je nog garantie hebt moet je er gewoon mee terug gaan wand zelf is het zeker te doen maar kost je gewoon tijd (en je moet het gereedschap hebben), niks om je zorgen over temaken maar ga er wel gelijk mee terug wand zonder olie is de wegligging een stuk minder en die olie wil je zeker niet op je banden of remmen .

wat vaak de oorzaak is van een lekke voorvorkkeering is steenslag op de binnenpoot, kijk even of je putjes ziet en geef dit aan bij de motorzaak als ze doe niet polijsten heb je ze zo weer lek, vliegen kunnen op een gegeven moment ook lekkage veroorzaken maar dat beschadigd de poot niet.
wat altijd handig is is om de binnenpoten gewoon mee te wassen als je de motor wast dan haal je gelijk de vliegen er af, dan even een paar keer de veering induwen en er zit weer een smeerfilm op (anders ff een vettige doek niet teveel olie op doen!).


GR NEMO
 



stuur heb ik al eens via Ebay gedaan (kreeg wel een fatbar en die past niet )
xenon is idd niet duur (maar wel heel goed ),



GR NEMO
 
Laatst bewerkt:


ik denk dat je voor dat geld een doosje vol hebt zijn echt niet duur die dingen (oké licht er wel aan waar je ze koopt ).



GR NEMO!
 
Is de gemiddelde prijs via internet voor een setje...
Ook niet echt uitgebreid gezocht...
 
kon het niet laten

vorkkeerringen 43x55,5x9,5/10,5 kosten bij (het dure) motozoom €13,95
en de stof kappen (gelijk ook maar doen dan) kosten ook €13,95

bij elkaar €27,90 dus zal Roeleey er niet veel naast maar bij hem heb je alles compleet








(sorry zit thuis met rugklachten en heb/kan niks beters te doen)
 
alvast bedankt allemaal. Na zondag avond dat hard stukje er tussenuit gepruts te hebben en wat op en neer geduw en gerem met de vork geen olie te zien. Vanmorgen een rit gemaakt van 55km naar het werk, en geen olielekkage aan de vork. Bizar
 
alvast bedankt allemaal. Na zondag avond dat hard stukje er tussenuit gepruts te hebben en wat op en neer geduw en gerem met de vork geen olie te zien. Vanmorgen een rit gemaakt van 55km naar het werk, en geen olielekkage aan de vork. Bizar


dat was waarschijnlijk een stukje van de oliekeerring (kan het niet zien maar kan bijna niet ander), als je garantie hebt zou ik terug gaan voor dat jij straks met de schade zit ik weet niet wat voor een keering er in zit maar bij veel zit er een stalenveer in (geeft de spanning op de lip van de keering) deze wil je niet klem krijgen tussen de binnenpoot en een stuk overgebleven keering kan gaan krassen en kan je opzoek naar een andere binnenpoot (is wel duur).
maar dat is wel het grootste rampscenario bel anders gewoon even de motorzaak en dan zullen ze denk ik wel vragen of je even langs kan komen.


GR NEMO
 
Uit het gespot topic:



De GSR die er staat met ??MIVV's?? van iemand hier?
Gespot op de PA in Amsterdam.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.