Suzuki GSR *deel 10*

Status
Niet open voor verdere reacties.
:$ Lees het nu pas .. Maar onze huistechneut heeft alles al duidelijk voor je beantwoord *O* Heb zelf voor de wittere 6000 variant gekozen en ben erg tevreden :Y Installatie is echt kinderspel, losmaken van de koplamp was nog het meeste werk... En zoals Nemo al zei is de slimballast eenvoudig achter de kap va de richtingaanwijzer weg te werken.

Heb trouwens de ledlampjes daar voor besteld, net als led replicas voor de achterkant....ben benieuwd, plaatjes van het resultaat volgen tzt...
 
Zo..weer terug van Curacao. Was eigenlijk iets te warm..zelfs met factor 50 wordt je buiten gegrild als kleine worstjes.

Heb geen GSRen op het eiland gespot..maar wel (totaal in de lijn der verwachtingen) een stuk op 10 busa's met verlengde achterbrug.
 
Zo..weer terug van Curacao. Was eigenlijk iets te warm..zelfs met factor 50 wordt je buiten gegrild als kleine worstjes.

Heb geen GSRen op het eiland gespot..maar wel (totaal in de lijn der verwachtingen) een stuk op 10 busa's met verlengde achterbrug.


sommige vooroordeelen kloppen ook gewoon _O-
 
Tnx voor je info.

Ik werd even aan het twijfelen gebracht door de keuzes die je op de site kan maken. Dus als ik die set bestel (die van je linkje) dan moet ik de H4 lamp nemen? Dan lijkt me die 8000k helder wit/blauw wel wat. Reserve lamp nog even niet en niet de canbus. Ok ga ik bestellen.~[/quote]


ik heb ook de 8000k, en als het goed is kan je heel lang zonder reserve lamp :Y
 
hey allen,

met spijt meld ik dat ik een klein ongeval heb gehad met mijn gsr.
zijn er hier eventueel mensen geintresseerd in opkoop ervan, want het is een nagelnieuwe motor, het is een gsr van 2011 met nog maar 2000km's , er is geen schade aan belangrijke onderdelen, juist aan de kont, de uitlaat, carter deksel en onderaan links (voetjes, schakel hendel). ik had er graag nog een 2500€ a 3000€ voor gehad, want hij is nog nieuw. er staan nieuwe bt014 op.

stuur mij een PM of je kan mij bellen op +32 0479/248568 (belgie)

Mvg

Ik zie de PM knop niet staan bij je naam.

Maar mocht je de motor gaan/willen verkopen in onderdelen, dan heb ik wel interesse in het achterspatbord. Ik zoek er nog 1 om in te korten, dus mocht deze nog schadevrij zijn (gedeelte boven de nummerplaats) dan hoor ik het graag.

Mocht iemand anders nog een achterspatbord over hebben of ergens weten te liggen dan hoor ik het graag. Dan kan ik de originele bewaren en de tweedehands gaan verzagen om de zogenaamde taartschep aan te passen.
 
hey allen,

met spijt meld ik dat ik een klein ongeval heb gehad met mijn gsr.
zijn er hier eventueel mensen geintresseerd in opkoop ervan, want het is een nagelnieuwe motor, het is een gsr van 2011 met nog maar 2000km's , er is geen schade aan belangrijke onderdelen, juist aan de kont, de uitlaat, carter deksel en onderaan links (voetjes, schakel hendel). ik had er graag nog een 2500€ a 3000€ voor gehad, want hij is nog nieuw. er staan nieuwe bt014 op.

stuur mij een PM of je kan mij bellen op +32 0479/248568 (belgie)

Mvg

Heb misschien wel interesse in de rechter beugel waar de stepjes aan zitten. Is die onbeschadigd?
 
Zo..weer terug van Curacao. Was eigenlijk iets te warm..zelfs met factor 50 wordt je buiten gegrild als kleine worstjes.

Heb geen GSRen op het eiland gespot..maar wel (totaal in de lijn der verwachtingen) een stuk op 10 busa's met verlengde achterbrug.

?? te warm ?? Het is meestal toch wel wat bewolkt op Curacao. Wij hadden er in ieder geval geen last van, maar wij waren er dan ook wel in januari, misschien dat dat wat scheelt.

Maar in ieder geval, welkom terug, gozert.
 
?? te warm ?? Het is meestal toch wel wat bewolkt op Curacao. Wij hadden er in ieder geval geen last van, maar wij waren er dan ook wel in januari, misschien dat dat wat scheelt.

Maar in ieder geval, welkom terug, gozert.
September schijnt wel de warmste maand te zijn. 28graden 's nachts / 35graden+ overdag. Soms wat bewolking, maar de zon brand er zoveel op dat wij beiden met factor 50 alsnog levend verbrand zijn. Door die hitte renden wij van airco (appartement) naar airco (huur-Yaris).

Wél mooi qua natuur..o.a. kunnen duiken met zeeschildpadden (eigen foto)

ps: nee, geen aanzoek gedaan :+
 
Laatst bewerkt:
Ik zie de PM knop niet staan bij je naam.

Maar mocht je de motor gaan/willen verkopen in onderdelen, dan heb ik wel interesse in het achterspatbord. Ik zoek er nog 1 om in te korten, dus mocht deze nog schadevrij zijn (gedeelte boven de nummerplaats) dan hoor ik het graag.

Mocht iemand anders nog een achterspatbord over hebben of ergens weten te liggen dan hoor ik het graag. Dan kan ik de originele bewaren en de tweedehands gaan verzagen om de zogenaamde taartschep aan te passen.


:') eerste keer dat je de zaag er in zet? doet mij er altans aan terug denken toen ik er voor de eerste keer mijn zaag in wilde zetten (vond dat ook riskant en heb toen maar de hele motor verbouwd :X ).


GR NEMO!
 
:') eerste keer dat je de zaag er in zet? doet mij er altans aan terug denken toen ik er voor de eerste keer mijn zaag in wilde zetten (vond dat ook riskant en heb toen maar de hele motor verbouwd :X ).

Ja word de eerste keer zagen en de tweede aanpassing aan de motor. (Eerste was de vering achter weer verhogen naar origineel)
Ik wil graag de mogelijkheid houden om de motor weer origineel te maken. Dus liever nu opzoek naar een spatbord om te verbouwen als later één zoeken om het origineel te maken.

Volgende verbouwing word denk ik Xenon koplamp en eventueel Led knippers voor in de originele lamp zodat de gele gloed weg is.
 
:') eerste keer dat je de zaag er in zet? doet mij er altans aan terug denken toen ik er voor de eerste keer mijn zaag in wilde zetten (vond dat ook riskant en heb toen maar de hele motor verbouwd :X ).

Ja word de eerste keer zagen en de tweede aanpassing aan de motor. (Eerste was de vering achter weer verhogen naar origineel)
Ik wil graag de mogelijkheid houden om de motor weer origineel te maken. Dus liever nu opzoek naar een spatbord om te verbouwen als later één zoeken om het origineel te maken.
Same here! Wil ook altijd de mogelijkheid houden om de motor terug naar origineel te zetten. Heb dus ook een 2e hands achterspatbord gekocht, werd door een motorsloop aangeboden voor 25euro op marktplaats.
 
Ik heb het helaas nog niet gevonden op marktplaats of eBay.
 
Jah, maar volgens mij loopt het spatboord door tot om de achterlichten heen. Maar dit moet ik nog eens goed bekijken. Dus met alleen een kenteken houder mis je een stuk achterkant.
 
Jah, maar volgens mij loopt het spatboord door tot om de achterlichten heen. Maar dit moet ik nog eens goed bekijken. Dus met alleen een kenteken houder mis je een stuk achterkant.

:Y Klopt. Je hebt ook kentekenplaathouders met het deel om het achterlicht heen eraan vast.
Zoals deze
 
Laatst bewerkt:
Ben er ook niet kapot van, maar was het eerste voorbeeld dat ik op het web kon vinden.....
 
Jah ik heb meer van dat soort gevallen gezien, maar op de te kleine foto's zien ze er niet echt mooi uit over het algemeen, en zeker niet voor de prijs die ze er voor vragen.
 
*O* *O* Vandaag eindelijk maar eens de tijd genomen om de mix van olie eruit te laten lopen en te vervangen met deze castrol versie Nu in de aanbieding bij halfords, dus nog lekker goeikoop ook :Y

Kan mij vergissen natuurlijk, maar lijkt mij autoolie en geen motorfiets olie.
Gebruik nooit auto olie in een motorfiets met een natte koppeling. Motor en koppelingsmering gebeuren door één en dezelfde olie in ‘t carter.
Bij auto olie zijn er bepaalde additieven toegevoegd voor een betere soepelere smering. Gebruik je deze in een motorfiets, is de kans groot dat je koppelingsplaten gaan slippen.
 
Had iemand hier al gezien dat er een GSR 600 Akrapovic demperset op marktplaats staat?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan