De lampjes zijn via ebay klik
Omdat ik achter ook LED lampjes heb (waarbij de knipperlichten in de remlichten zitten) heb ik er geen relais bij geplaatst. Het knippert iets sneller dan normaal maar de achterkant is duidelijker dan met de normale lampjes
\
Die is de is er ook nog
@ GeeJeeDee
is dat kastje niet een xenon balast die uitschakelbaar is voor een of andere vage reden (zou ik hem er gelijk uit knippen)?
en vreemt dat er 13,5V op staat (als je motor accu 12V is).
GR NEMO
\
Gefeli!
En die schakelaars, volg de draadjes eens, misschien om iets euh illegali aan/uit te doen snelsnel??
Zoiets:
Wat doe je nou??? O_o O_o
Wat heb je op het oog?
Zo, en weer bijgelezen. Heehoi, ben weer back in town. Even weggeweest met mevrouw IQski. Gisteren toch nog een beetje bijzondere dag, want we waren 5 jaar getrouwd, en nog steeds trouwens
Ik heb een BMW F800GS op het oog! Dat wordt uiteraard bij betalen natuurlijk. Ik denk gooi hem in de verkoop, hij hoeft niet per direct weg want hij rijdt heerlijk, maar mocht er iemand zijn die er een leuk bedrag voor wil geven dan mag die hem uiteraard meenemen.
Voor de liefhebbers:
Najaarsrit zondag 14 oktober, deze keer beter weer?
Voor de liefhebbers:
Die dag een honkbaltoernooi. Laatste actie buiten die worden afgesloten met een BBQ op ons overdekte terras. En daar zal wel bier bij zitten..... Keuzes keuzes....Voor de liefhebbers:
Knappe vent hoor, nogmaals gefeliciteerd
Schakelaar is zeker niet standaard.
Hoe je het probleem op kunt lossen, sorry...geen idee....
Misschien een nieuwe een optie... Ik heb op aanraden van een mede forummer hier deze: http://www.verlichtingkopen.nl/catalog/product_info.php?products_id=169 gekocht..
Voor het geld hoef je het niet te laten...
En? Lampje al geinstalleerd? Tevreden? Wat was de levertijd ongeveer en wat voor een lamp had je er bij besteld?
En wat is het verschil tussen canbus en geen canbus ?
En het verschil tussen de lampen? H1, H3, H7 H8 ik weet het allemaal niet.
Wat een vragen wat een vragen!
je hebt geen canbus, can bus is een systeem wat onderandere
in de gaten houd of er een lamp kapot is.
mestal zul je met een H4 H7 of H1 te maken hebben, deze "code"geeft aan wat voor een lamp het is (voorbeeld staat vast wel op google) dit loopt nogal uit één.
je grijgt een H1 zeker niet in een H7 armatuur en andersom en een H7 ook niet in een H4
een GSR heeft een H4 duplolamp, dit houd in dat er zowel het groot als kleinlicht in zit.
ik heb een xenon (dimlicht) met een normaale lamp als grootlicht, dit klinkt leuk maar in praktijk zul je nooit het grootlicht gebruiken (oké, om te knipperen) omdat de xenon bizar veel lichtopbrengst heeft en je niks meer van je groodlicht terug ziet kwa lichtopbrengst.
dus gewoon een H4 sets nemen als je zenon wilik vind het echt de beste aankoop die ik voor de GSR gedaan heb!
(aanvulling voor jeerikje in "Grootlicht andere lamp dan dimlicht?")
GR NEMO!
(o ja als je xenon neemt neem een kleine ballast!! di kan je makelijk achter de kap van de richtingaanwijzer voor kwijd)