Suzuki GSR *deel 10*

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo voor de gene die me niet kennen ik ben luckysan (op'er deel 3 en 4).

Tijdens de MFMM heb ik met een gsr rijder gesproken over de middel pipe zit die toevallig ook hier?

San

Zoals beloofd een foto van onze zoon Damian in betere tijden

full

ziet er lief uit hoor :Y

maar aan zijn handgebaar te zien wordt hij een echte hardrocker }) *O*

GR NEMO!

@DownForZ, dat ziet er wel goed uit. Waar koop je die ledjes?

Hahaha, nou papa is ook niet vies van een goed concert met gillende gitaren. Of hij op zijn 18de nog met zijn ouwe heer naar een concert wil betwijfel ik.

Zo he mooie kop met haar hoor :Y
En dat handje _O- Epic!
Speciaal voor Damian: klik :z

Ook andere nieuwsgierige mogen klikken hoor....

Lekker Gitaaaruuh!

Laatst bewerkt:
Als ik dan toch bezig ben....
Deze is speciaal voor de GSR rijdende pannenkoeken(eters).... :+
Niet boos worden, ik bedoel mezelf dus ook.... :P

Muziekje *O*

Als ik dan toch bezig ben....
Deze is speciaal voor de GSR rijdende pannenkoeken(eters).... :+
Niet boos worden, ik bedoel mezelf dus ook.... :P

Muziekje *O*

hmmm, die draaide wij in het gemeentehuis toen we trouwde }) (oke wel deze ;)
)

maar ik denk dat onze kleine gsr man later meer dit luisterd:
dus als pa wat muziek nodig heeft om te wennen dan roept u maar ;)

GR NEMO!

hmmm, die draaide wij in het gemeentehuis toen we trouwde }) (oke wel deze ;)
)

maar ik denk dat onze kleine gsr man later meer dit luisterd:
dus als pa wat muziek nodig heeft om te wennen dan roept u maar ;)

GR NEMO!

Zo, eindelijk een stukkie muziek hier, alhoewel ik de intro eigenlijk het leukste vind.
Mijn excessen in muzieksmaak mogen niet in huis gespeeld }) Iets van dit of dit vind ik ook best lekker om even bij te chillen. Belangrijkste voor me is als er lekker een drum door de boel heen beukt.

De lampjes zijn via ebay klik

Omdat ik achter ook LED lampjes heb (waarbij de knipperlichten in de remlichten zitten) heb ik er geen relais bij geplaatst. Het knippert iets sneller dan normaal maar de achterkant is duidelijker dan met de normale lampjes :)

Kheb in Parijs maar GSR600 gespot..eentje met twee plaatjes...viel me stiekem tegen en geen tijd gehad voor n mooie grote Soes dealer...moet nog maar eens terug :9

Haja ben er weer, bij lezen moet nog, wel in de vlugvlug n prachtig nieuw leventje op dees aard gezien, gefeli trotse ouders!! *O* *O*

Fijne muziekjes mannen, love that!!

Ach, als mn vader roept dat Roger Waters in den landen is ga ik ook gerust met m mee! Mja of Damian dat ook zal doen tegen die tijd :P

Hallo voor de gene die me niet kennen ik ben luckysan (op'er deel 3 en 4).

Tijdens de MFMM heb ik met een gsr rijder gesproken over de middel pipe zit die toevallig ook hier?

San

Ha dat ben ik denk ik, jij had m er tussen uit gehaald en er n cat vervanger tussen gezet?

Jep dat was ik :) als je wil horen hoe dat klinkt

Tis wat lastig om te horen denk ik, de beugels zitten wel aan die cat vervanger voor de onderkappen zo te zien?
En had jij het adres ervoor nog? Toch eens naar gluren daar de GSR nog wel n tijdje blijft :]

Tis wat lastig om te horen denk ik, de beugels zitten wel aan die cat vervanger voor de onderkappen zo te zien?
En had jij het adres ervoor nog? Toch eens naar gluren daar de GSR nog wel n tijdje blijft :]

Hij vervangt je cat pipe, heel simpel te monteren alleen moet je yosi uitlaat even loser, je lamda zit er dacht ik nog wel in.
Oja wel even een yosibox laten doen (benzine/lucht verhouding wordt anders) hij zal iets hoger in toeren gaan lopen maar die kan je met een schroeven draaier zo terug zetten.
Als je meer wil weten over yosiboxen versus PC 3 staat ergens in deel 3 of 4.

Hier is de link naar: Arrow Special Parts, progettazione, produzione e distribuzione di sistemi di scarico per moto ( zo ben er een tijdje uitgeweest kan niet eens meer een klik link maken.... :N

Laatst bewerkt:
Hij vervangt je cat pipe, heel simpel te monteren alleen moet je yosi uitlaat even loser, je lamda zit er dacht ik nog wel in.
Oja wel even een yosibox laten doen (benzine/lucht verhouding wordt anders) hij zal iets hoger in toeren gaan lopen maar die kan je met een schroeven draaier zo terug zetten.
Als je meer wil weten over yosiboxen versus PC 3 staat ergens in deel 3 of 4.

Hier is de link naar: Arrow Special Parts, progettazione, produzione e distribuzione di sistemi di scarico per moto ( zo ben er een tijdje uitgeweest kan niet eens meer een klik link maken.... :N

Hmmz even beetje huiswerk doen dus op dat gebied, thnx! Eens even goed over na denken allemaal, meer herrie is altijd leuker O-) :P

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan