Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Sterker nog, deed de 18 k beurt, kwam erachter dat ik nog amper een liter goede olie had staan en heb de rest dus aangevuld met action glijmiddel....
en heb je zeker ook nog gemengt met de olie die er nog in zat of niet??
ach je komt er teminste nog eerlijk voor uit
VAN HARTE GEFELICITEERDNa een lange afwezigheid wilde ik jullie ff laten weten dat ik vader ben geworden van een super mooie jongen. Zijn naam is Damian (op zijn engels uitspreken) en hij is geboren op 30 augustus en woog 3545 gram (nu iets meer) en 50 cm groot.
De bevalling is niet helemaal vlekkeloos verlopen en we hadden hem ook bijna niet gehad (ademstop en bijna hartstilstand). Na 9 dagen op de kinderafdeling gelegen te hebben en 6 dagen daarvan aan de monitor, zuurstof, infuus en voedselsonde is hij nu sinds afgelopen vrijdag lekker bij ons thuis. Je ziet hem met de dag sterker worden en hij drinkt goed bij moeders aan de borst. Al met al eind goed al goed en hopelijk mag hij net als zijn vader straks het motorvirus krijgen (al is moeders daar niet zo blij mee ). Ik zal morgen ff een foto hier plaatsen van de mooiste jongen van de hele wereld (zegt een super trotse vader )
Na een lange afwezigheid wilde ik jullie ff laten weten dat ik vader ben geworden van een super mooie jongen. Zijn naam is Damian (op zijn engels uitspreken) en hij is geboren op 30 augustus en woog 3545 gram (nu iets meer) en 50 cm groot.
De bevalling is niet helemaal vlekkeloos verlopen en we hadden hem ook bijna niet gehad (ademstop en bijna hartstilstand). Na 9 dagen op de kinderafdeling gelegen te hebben en 6 dagen daarvan aan de monitor, zuurstof, infuus en voedselsonde is hij nu sinds afgelopen vrijdag lekker bij ons thuis. Je ziet hem met de dag sterker worden en hij drinkt goed bij moeders aan de borst. Al met al eind goed al goed en hopelijk mag hij net als zijn vader straks het motorvirus krijgen (al is moeders daar niet zo blij mee ). Ik zal morgen ff een foto hier plaatsen van de mooiste jongen van de hele wereld (zegt een super trotse vader )
Die is gaaf!! Eigenbouw (tekening beschikbaar??) of te koop (en waardan?)bedoel je zoiets?
[afbeelding]
hihi, ik vind hem nog steeds leuk.. nog een paar maandjes geduld en dan mag hij erop...
bedoel je zoiets?
[afbeelding]
hihi, ik vind hem nog steeds leuk.. nog een paar maandjes geduld en dan mag hij erop...
@ crazybiker46
WOW ik kreeg er kippenvel van kerel!
gelukkig las ik al snel dat alles goed gekomen is
en natuurlijk wens ik jullie heel erg veel geluk toe, en wat moeders denkt over het motorvirus moet je je niet druk om maken dat is vechten tegen de bierkaai motorrijden gaat hij toch wel doen .
mare waar blijft die foto????
GR NEMO!
Niet dat ik weet...oh, zitten jullie hier
hee, er staat 'mf meeting' in mn agenda voor aanstaande zaterdag
is dat per ongeluk gegaan of hadden we iets staan?
Niet dat ik weet...
Zaterdag zit ik trouwens niet OP, maar IN een suzuki. Een Suzuki cabrio danwel, op Curacao
hmm, verklaart misschien wel waarom miss Kiwi zo graag hier naartoe wilde gaan...Dan ben jij zaterdag en de daarop volgende dagen goed bezig
Doe in ieder geval niet hetzelfde als dat ik gedaan heb ruim 5 jaar geleden bij de Boca Pistol.
[afbeelding]
Iets met aanzoek en zo...
heb je ook een foto met lampje aan?Zo weer een nieuw deeltje .
Ik heb volgens mij het vorige deel geheel gemist en de afgelopen 3 jaar heb ik +/- 600km gereden (in totaal) wegens drukte (verhuizen, geboorte van zoon, en nu gaan we weer verhuizen ( iemand interesse in een leuk appartement in Zoetermeer, motor past in de eigen schuur ). Vorige week weer een keer gereden nadat de accu volledig ontladen / afgeschreven was en vandaag iets veranderd wat ik al een tijd wilde
Knipperlicht lampje (chrome lamp, licht oranje op)
[~[url="http/img820.imageshack.us/img820/2969/zoetermeer2012091300340.th.jpg"]afbeelding~][/URL]
vervangen door een lampje met 36 LEDs erin
[~[url="http/img835.imageshack.us/img835/2725/zoetermeer2012091300338.th.jpg"]afbeelding~][/URL]
Resultaat:
[~[url="http/img703.imageshack.us/img703/8999/zoetermeer2012091300337.th.jpg"]afbeelding~][/URL]
[~[url="http/img705.imageshack.us/img705/5096/zoetermeer2012091300336.th.jpg"]afbeelding~][/URL]
@Crazybiker, gefeliciteerd en veel plezier! Onze kleine is nu 8+ maanden en het gaat zooo snel