- Onderwerp starter
-
Nu net op de A9...ik ging met de Opel Asbak eraf bij mcD (ZuidOost), jij reed richting Amstelveen/Utrecht....rcxvo?
Er zijn ook hobby's die niks kosten(tenzij anticonceptie niet werkt en je er 3 kinderen aan over houdt) en heel leuk zijn hoor
Er zijn ook hobby's die niks kosten(tenzij anticonceptie niet werkt en je er 3 kinderen aan over houdt) en heel leuk zijn hoor
Ja het inruilen op een nieuw fris model met wat minder km op de teller lijkt toch lastig te zijn.Wat dacht je van de kosten als je er weer vanaf wil.
Omnomnom??
Slokje op ?
Of heeft kwark je account gehackt....?
Jullie kennen "Omnomnomnom" toch wel?Slokje op ?
Of heeft kwark je account gehackt....?
Hmmz ja ok die witte zijn wel veruit het mooiste!! Maar vind die Iron toch ook wel gaaf, prachtig zadel en die kleuren, die tank gaaf en dat diep grijze..love it!!
Ik heb op aanraden van een mede forummer hier deze: http://www.verlichtingkopen.nl/catalog/product_info.php?products_id=169 gekocht..
Voor het geld hoef je het niet te laten...
Jullie kennen "Omnomnomnom" toch wel?
[afbeelding]
Niet te verwarren met "Whargarble"
[afbeelding]
...of spendeer ik teveel tijd op internet?
UhuHmmz ja ok die witte zijn wel veruit het mooiste!! Maar vind die Iron toch ook wel gaaf, prachtig zadel en die kleuren, die tank gaaf en dat diep grijze..love it!!
Maar de matzwarte zijn het snelst.
I agree!
Zwart is OP en dat is lame en voor noobs. Mensen met echte skillz hebben een witte, die zijn echt 1337!I agree to disagree
@ kiwi,
ik denk dat je echt te veel op inter net zit
maar ik vind een blauwe GSR pro leed en 1337 hexor niet dat zwart noob is maar gewoon wat minder aim dan 1337 blauw (of game in nu te veel??)!
GR NEMO!
gg
Heb het vorige week besteld, maar ik nog niks ontvangen. Krijg ook geen reactie op mijn mail via de site. Hoe lang duurde het bij jou?
Pff..das lang geleden, UT! Spelen we met collega's nog wel eens na werktijd.[offtopic]
wtf, roflmao, haxorz skillz. Stelletje noobz, ik pwn joe all.
En dat allemaal van heuuuul lang geleden, UT'99
[afbeelding]
F00king hell, heb ik die nick al zo lang?
[/offtopic]
Hoi
Zit er dit weekend weer niet in om te gaan rijden.