Dit is een voor mobiel geoptimaliseerde pagina die snel laadt. Als je de volledige pagina wilt laden, klik dan hier.

Suzuki GSR *deel 10*

Status
Niet open voor verdere reacties.
Er zijn ook hobby's die niks kosten(tenzij anticonceptie niet werkt en je er 3 kinderen aan over houdt ) en heel leuk zijn hoor

Wat dacht je van de kosten als je er weer vanaf wil.

Poe een tweede erbij, klinkt leuk maar nog duurder.

hmm een wijze colega van mij sprak altijd de wijze en beschaafde woorden : een 2de (...) maakt je blut

maar goed ik denk dat die hobby idd wat durder word

Jullie gaan er vanuit dat je die hobby mee naar huis neemt....

Vandaag m'n olie blunder weer hersteld en na het doorspoelen met goede olie(10 minuutjes stationair draaien) de boel gevuld met een 2e jerrycan goede olie. Heb voor het gemak wel even een goedkope variant gehaald bij motozoom ( keer 2 alsnog €60,00). Maar over twee maanden krijgt ze toch weer een grote beurt en dan ga ik haar verwennen met echte castrol en nieuwe filtertjes

Laatst bewerkt:

I agree to disagree

@ kiwi,

ik denk dat je echt te veel op inter net zit
maar ik vind een blauwe GSR pro leed en 1337 hexor niet dat zwart noob is maar gewoon wat minder aim dan 1337 blauw (of game in nu te veel??)!

GR NEMO!

gg

Zwart is OP en dat is lame en voor noobs. Mensen met echte skillz hebben een witte, die zijn echt 1337!

[me="Kiwi"]is ook een gamer (maar dan geen COD, MOH, CS of BF)[/me]

Heb het vorige week besteld, maar ik nog niks ontvangen. Krijg ook geen reactie op mijn mail via de site. Hoe lang duurde het bij jou?

Duurde bij mij ook bijna 2 weken en met communicatie is de heer Biemans inderdaad geen ster... Zou nog een 2e mail sturen ( heb ik ook gedaan) en/of nog even geduld hebben.

[offtopic]
wtf, roflmao, haxorz skillz. Stelletje noobz, ik pwn joe all.

En dat allemaal van heuuuul lang geleden, UT'99

F00king hell, heb ik die nick al zo lang?

[/offtopic]

Hoi
Zit er dit weekend weer niet in om te gaan rijden.

Pff..das lang geleden, UT! Spelen we met collega's nog wel eens na werktijd.

Ben ooit begonnen met de FPS Counter Strike en deed daarnaast een MMORPG genaamd Redmoon. Tegenwoordig is de enige FPS Team Fortress (pyro!) en de MMORPG Tera / GuildWars2. Houd me van de straat...

Rijden niet, maar wel BBQen met onze motorclub...met terrasheaters, partytenten en 500gram sate-spiesen ^^

UT vette shit, kging het meeste dood maar wat n bazenspel was dat zeg!!

Met mn opleiding vaak gedaan, laptops aan de beamers, local netwerkje en gaan!!

Status
Niet open voor verdere reacties.